BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Bedankt voor de tip . Maar dan rijden ze toch naar het verkeerde adres, is n.l. van mijn werk.
Vreemd vond ik dat op mijn MP advertentie geen NAP verscheen, dat gebeurt als je de juiste km stand invult bij het maken van de advertentie. Wat blijkt: een bedrijf heeft op 28 april 2011 ingelogt met mijn gegevens en de stand op 243882 gezet
Op 14 maart 2011 , dus 1,5 maand eerder, was de stand nog juist , namelijk 112071 km, ik zou dus in nog geen 1,5 mnd tijd 131811 km hebben moeten gereden Gelukkig heb ik alle medewerking van de BMW dealer en wordt dit gecorriceerd naar de werkelijke km stand en die is momenteel 119652. Als alles goed gaat is dit binnen 3 werkdagen opgelost. Zo zie je maar, kan jullie ook gebeuren.Heb bij de NAP geinformeerd welk bedrijf dit gedaan heeft, maar dat willen ze niet zeggen. Wel zagen ze meteen dat mijn stand helemaal niet mogelijk is. En gelukkig heeft de dealer wel het een en ander juist op papier staan. Moet mij weer overkomen, iemand die nog geen 7500 per jaar rijdt.
Vreemd vond ik dat op mijn MP advertentie geen NAP verscheen, dat gebeurt als je de juiste km stand invult bij het maken van de advertentie. Wat blijkt: een bedrijf heeft op 28 april 2011 ingelogt met mijn gegevens en de stand op 243882 gezet
Op 14 maart 2011 , dus 1,5 maand eerder, was de stand nog juist , namelijk 112071 km, ik zou dus in nog geen 1,5 mnd tijd 131811 km hebben moeten gereden Gelukkig heb ik alle medewerking van de BMW dealer en wordt dit gecorriceerd naar de werkelijke km stand en die is momenteel 119652. Als alles goed gaat is dit binnen 3 werkdagen opgelost. Zo zie je maar, kan jullie ook gebeuren.Heb bij de NAP geinformeerd welk bedrijf dit gedaan heeft, maar dat willen ze niet zeggen. Wel zagen ze meteen dat mijn stand helemaal niet mogelijk is. En gelukkig heeft de dealer wel het een en ander juist op papier staan. Moet mij weer overkomen, iemand die nog geen 7500 per jaar rijdt.
Heb zojuist nog met de NAP contact gehad, zaak loopt gelukkig en ze hebben al contact gehad met Kalfsbeek, dus zoals het er nu uitziet is het binnen 2 a 3 dagen opgelost. Heb nog even met de medewerkster gepraat en ze vertelde mij dat ik beslist niet de enige ben met dit probleem, op dit moment lopen er meer dan 200 zaken met een verkeerde, te hoge KM stand, omdat er assholes zijn die zitten te kloten op de site . Wat een eikels.
Wat een lijers zeg. Ook geen tikfoutje ofzo, maar gewoon bewust lopen kloten.
Of het bewust is weet ik niet, denk meer dat ze geen verstand van zaken hebben en daarom lopen te rommelen op de site zonder dat ze weten wat ze aan het doen zijn. Lees dit maar http://www.autopas.nl/ContentFiles/NAP% ... el%204.pdf
Gelukkig klopt nu alles, contact gehad met de NAP en die is zoals het hoort.
weer een mooie 3 op de markt zie ik!!:D
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
wat hoop ik dat deze auto in begin juli nog steeds te koop staat!!
dan kom ik zeker langs!! top auto!
dan kom ik zeker langs!! top auto!
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
Wat een gedoe met die NAP willem, jammer dat je hem gaat verkopen. Overigens goede advertentie! Ik denk dat je hem redelijk snel kwijt raakt. Succes met de verkoop.
BMW ///M3 Cabrio SMG
Ik denk dat dit ook wel een mooi exemplaar is: http://link.marktplaats.nl/555339578
Zo hee ik ga mijn M ook dan maar te koop zetten. Maar serieus 2 hele mooie wagens waar de volgende eigenaars heel blij mee gaan zijn.
Willem en Roderik heel veel succes met de verkoop.
Enig idee wat jullie na de verkoop willen gaan rijden?
Willem en Roderik heel veel succes met de verkoop.
Enig idee wat jullie na de verkoop willen gaan rijden?
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Ik ben hevig aan het sparen... Misschien wel voor een CSL of een 1MMarco M schreef: Enig idee wat jullie na de verkoop willen gaan rijden?
Tja csl
Heel heel misschien ga ik de mijne ook te koop zetten om dan over een tijdje te gaan kijken voor een M6.
Maar ja elke keer als ik in de M rijdt wil ik er eigenlijk nog niet van af.
Heel heel misschien ga ik de mijne ook te koop zetten om dan over een tijdje te gaan kijken voor een M6.
Maar ja elke keer als ik in de M rijdt wil ik er eigenlijk nog niet van af.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
M6 vind ik echt niks...
Mooie GT hoor, maar heeft weinig echt sportiefs in zich imo.
Mooie GT hoor, maar heeft weinig echt sportiefs in zich imo.
Tja het is maar hoe je het bekijkt vindt het een mooie wagen geen idee hoe het rijdt, vindt wel meerder auto's mooi maar dat is voor mij verloopig nog toekomst muziek.
Zo'n csl heb ik wel in mee mogen rijden echt een belevenis niet normaal stapte daarna in mijn m3 en dacht ik kom niet vooruit wat een verschil.
Echter zou ik hem niet kopen vindt dat echt een auto voor erbij niet als daily dus geen optie voor mij.
Zo'n csl heb ik wel in mee mogen rijden echt een belevenis niet normaal stapte daarna in mijn m3 en dacht ik kom niet vooruit wat een verschil.
Echter zou ik hem niet kopen vindt dat echt een auto voor erbij niet als daily dus geen optie voor mij.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Over de 1 hoor ik ook alleen maar goeie vehalen ook bij top gear hebben ze hem getest en vonden hem fantastisch.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack