Mijn E36 320i sedan: Rondell's breedset. Foto's P51*
Re: Mijn E36 320I: Wielkast compleet gespoten:FOTO P35
Hoe kom jij aan die exacte kleur spuitbus dan? Mijn bimmertje begint namelijk wat roest te vertonen in de "geul" tussen het raam en dak van beide zijkanten. Dit wil ik dan proberen met een dremel weg te schuren en dan spuiten maar ik heb die donker paarse kleur en die vind ik niet van bv. Motip.
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
Als je het met een dremel doet, gebruik dan niks te grof. Werk het wel af door met de hand te schuren tot 1200 nat.
En zo'n 7 a 8 jaar geleden was ik ook begonnen met Motip, maar ik weet nu wel beter.
Als je het toch wilt maken doe het dan gelijk goed door de juiste spullen te kopen.
Koop Filler Primer van Spraymax, laat de kleur maken op kleurcode (geen kant en klaar bus) en gebruik een 2K blanke lak ook van spraymax.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar als je in de buurt van Zoetermeer/Pijnacker woont kan je een keer langs komen en kan ik je wat assisteren en/of tips geven. Je mag het ook bij mij komen doen..
En zo'n 7 a 8 jaar geleden was ik ook begonnen met Motip, maar ik weet nu wel beter.
Als je het toch wilt maken doe het dan gelijk goed door de juiste spullen te kopen.
Koop Filler Primer van Spraymax, laat de kleur maken op kleurcode (geen kant en klaar bus) en gebruik een 2K blanke lak ook van spraymax.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar als je in de buurt van Zoetermeer/Pijnacker woont kan je een keer langs komen en kan ik je wat assisteren en/of tips geven. Je mag het ook bij mij komen doen..
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Ik woon in Groningen, das net even de andere kant op haha. denk echter dat je met gewoon schuurpapier (1200 nat) niet in die geul komt (is 1cm hoog?).
Ach, mijn auto is uit 1994 dus ook niet meer nieuw, heb uiteraard een paar dingen die nu wel beginnen te "irriteren". eigenlijk zijn alle rubbers aan vervanging toe, moeten de velgen worden gespoten want bij het hart bladert de verf af, en zitten er een paar roest plekjes op motorkap en kofferbak maar ja.. auto is een 4 cilinder 1.6 met nu 285.000 op de teller wil er niet te veel geld meer insteken als het niet hoeft maar die roest is nog wel iets dat ik wil aanpakken.
In ieder geval bedankt voor de tips, ik zal eens gaan kijken naar spraymax artikelen.
Ach, mijn auto is uit 1994 dus ook niet meer nieuw, heb uiteraard een paar dingen die nu wel beginnen te "irriteren". eigenlijk zijn alle rubbers aan vervanging toe, moeten de velgen worden gespoten want bij het hart bladert de verf af, en zitten er een paar roest plekjes op motorkap en kofferbak maar ja.. auto is een 4 cilinder 1.6 met nu 285.000 op de teller wil er niet te veel geld meer insteken als het niet hoeft maar die roest is nog wel iets dat ik wil aanpakken.
In ieder geval bedankt voor de tips, ik zal eens gaan kijken naar spraymax artikelen.
Re: Mijn E36 320I: Remote Angel Eyes: Filmpje P35
Beste Heren!!!
Ik had dus een mod beloofd en dat is "Remote Angel Eyes"
Dus bij het openen en sluiten van m'n Bimmer gaan m'n angel eyes aan/uit.
Check filmpjuh, I'm Just Luving It (dankzij Dinesh)
Ik had dus een mod beloofd en dat is "Remote Angel Eyes"
Dus bij het openen en sluiten van m'n Bimmer gaan m'n angel eyes aan/uit.
Check filmpjuh, I'm Just Luving It (dankzij Dinesh)
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Coole mod.
Is it a secret?
PS als je het alarm vergeet is dan je auto leeg en je accu ook?
Is it a secret?
PS als je het alarm vergeet is dan je auto leeg en je accu ook?
Nee, want de angel eyes reageren hetzelfde als mijn voetverlichting en deze gaan na 20 sec ongeveer vanzelf uit.
Ok.
En is het geheim?
m.a.w. Hoe doe je dit. Ik vind 'm tof.
En is het geheim?

- dinesh_skr
Haha, Nice man!!
Trouwens, op foto's ziet je bimmer er al strak uit. Maar als je hem in het echt ziet, zie je pas hoe mooi hij is.
En die Supersprint
Trouwens, op foto's ziet je bimmer er al strak uit. Maar als je hem in het echt ziet, zie je pas hoe mooi hij is.
En die Supersprint

-
Vette mod man

Thnx mannen, ik ben er ook echt blij mee
Aankomende Mods* in korte tijd:
11-knops naar 18-knops (engels-talig)
Origineel Cruise Control van BMW

Aankomende Mods* in korte tijd:
11-knops naar 18-knops (engels-talig)
Origineel Cruise Control van BMW
- dinesh_skr
Aii, Cruise Control ook aankomende mod?
Ik heb trouwens nog een hendel voor de Cruise Control thuis liggen. Was helemaal vergeten te zeggen.
En de Cruise Control van een E34 past trouwens ook op de E36, is weer wat makkelijker met onderdelen zoeken.

Ik heb trouwens nog een hendel voor de Cruise Control thuis liggen. Was helemaal vergeten te zeggen.
En de Cruise Control van een E34 past trouwens ook op de E36, is weer wat makkelijker met onderdelen zoeken.
die angel eyes zijn echt wel een vette mod zeg!
het had nòg mooier geweest als ze na een seconde of 10 weg zouden sluimeren, maar dit is ook zeker gaaf!
het had nòg mooier geweest als ze na een seconde of 10 weg zouden sluimeren, maar dit is ook zeker gaaf!

>>>>Showroom E36's<<<<
Als hij het gedaan heeft zoals ik tutorials heb gelezen dan zijn de AE gekoppeld aan de binnenverlichting en faden ze dus idd uit.