Danish 318i e46 t/m 330ci cabrio. Part 1
Re: Danish 330CI ///M Pro kit Foto's!!
Hey Boi,
Zie net pas je vraag, sorry.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de cabrio al best stug van zich zelf vind. Bijna te vergelijken zelfs met mijn 318i e46 waar een schroefset onder zat van fk ak.
Maar het verschil met na en voor de pro kit is nihil. Vind wel dat die iets minder ver en lekker doordempt als met een schroefset, maar het verschil valt mee. Stuiterbak effect heb je nog lang niet met een pro. Ik heb er zelfs een 19'' breedset onder en vind het nog steeds een heerlijke cruise wagen.
Het wordt dus niet veel stugger als wat een cabrio al van origine is.
Morgen volgen er trouwens de eerste topless fotos van dit jaar
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de cabrio al best stug van zich zelf vind. Bijna te vergelijken zelfs met mijn 318i e46 waar een schroefset onder zat van fk ak.
Maar het verschil met na en voor de pro kit is nihil. Vind wel dat die iets minder ver en lekker doordempt als met een schroefset, maar het verschil valt mee. Stuiterbak effect heb je nog lang niet met een pro. Ik heb er zelfs een 19'' breedset onder en vind het nog steeds een heerlijke cruise wagen.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish 330CI ///M Pro kit Foto's!!
Eindelijk weer eens Topless toeren.. Heerlijk! Met dit weer , wordt je er aan herinnert waarom je voor de cabrio koos.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish 330CI ///M TOPPLESS
Danishbmw schreef:Hey Boi,
Aah oke, bedankt voor het delen van je ervaring. Misschien is een keer meewegen, want het staat nét wat beter (ookal vind ik hem standaard ook al netjes staan)
En nu pas topless had al veel eerder gekund man hehe Maar is wel lekker zo!
Is het trouwens een echte facelift of een opbouw? Las in je topic dat die van 2003 was namelijk en dacht dat ze pas in 2004 kwamen . Is wel mooi die facelift neus vind ik, ze zijn er ook niet zoveel
Voor zal die best wat zakken met de pro kit, achter valt het reuze mee. Het staat dan net ff wat beter. Heb zondag de hardtop er pas af gehaald
Het is een echte facelift, die waren er al halverwege 2002/ 2003. Zie de led achterlichten en de iets andere achterklep. Ik zie de laatste tijd wat meer facelift cabrio's, maar heel weinig met M-pakket zelfs op mp.
Het is een echte facelift, die waren er al halverwege 2002/ 2003. Zie de led achterlichten en de iets andere achterklep. Ik zie de laatste tijd wat meer facelift cabrio's, maar heel weinig met M-pakket zelfs op mp.
Ja, achter is die ook wel mooi al standaard bij een cabriolet, maar uit sommige hoeken vind ik hem van voren iets te hoog: daar heeft die dus ook het meeste nodig.
Klopt inderdaad van dat M-pakket, ik denk dat dat komt, omdat er nooit een facelift M3 is geweest en er dus minder animo was bij de FL om er een M-pakket bij de bestellen.
En sinds 2002 al? Gaar dat je ze dan nog zo weinig ziet, want ze zijn tot 2006 gemaakt volgens mij:gek: .
En ja, die achterklep bedoel je die lampjes neem ik aan? Da's overigens wel een verbetering, die verkleuren tenminste niet na 3 weken
En oja, een 330ci handbak zie je niet zo veel Ik wilde perse een handbak dus kon het 330ci-gedeelte al bijna overslaan, werd er verdrietig van dat 95% automaat was!
Klopt inderdaad van dat M-pakket, ik denk dat dat komt, omdat er nooit een facelift M3 is geweest en er dus minder animo was bij de FL om er een M-pakket bij de bestellen.
En sinds 2002 al? Gaar dat je ze dan nog zo weinig ziet, want ze zijn tot 2006 gemaakt volgens mij:gek: .
En ja, die achterklep bedoel je die lampjes neem ik aan? Da's overigens wel een verbetering, die verkleuren tenminste niet na 3 weken
En oja, een 330ci handbak zie je niet zo veel Ik wilde perse een handbak dus kon het 330ci-gedeelte al bijna overslaan, werd er verdrietig van dat 95% automaat was!
Heerlijk weer gister en vandag, dus dat betekent Topless rijden.
Zaterdag naar de FNBC meeting geweest op het RDW circuit terrein in Lelystad. Heb daar op de kombocht gereden met een 40 graden hoek, was toch wel even schrikken.
Twee mooie fotos gemaakt door Joop.
Zaterdag naar de FNBC meeting geweest op het RDW circuit terrein in Lelystad. Heb daar op de kombocht gereden met een 40 graden hoek, was toch wel even schrikken.
Twee mooie fotos gemaakt door Joop.
Re: Danish 330CI ///M FNBC meeting Lelystad
Ben ook op deze meeting geweest en had je cabrio zien staan. Stond er netjes bij!
Vond het ook een heel geslaagde meeting.
Ben jij ook nog met de 740 meegereden op de kom baan?
Ik wel, is toch wel bizar als je met 200+ km/h een bocht induikt..
Viel me tegen dat er op dit forum helemaal niets bekend was van deze meeting..
BMW 318CI 2003 M-Technik II
@ kj_BMW ( Viel me tegen dat er op dit forum helemaal niets bekend was van deze meeting)
Komt omdat het forum niet is aangesloten bij het FNBC
Komt omdat het forum niet is aangesloten bij het FNBC
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
De nieuwe eigenaar van dit forum (ik dus) ben er wel geweest. De kennismaking met het FNBC is nu geweest en we zullen zien hoe het gaat lopen. Mee rijden met de elektrische BMW vond ik echt zeer bijzonder!
Bedankt , ik stond er niet bij anders hadden we even kennis kunnen maken.KJ_bmw schreef:Ben ook op deze meeting geweest en had je cabrio zien staan. Stond er netjes bij!
Nee ben niet meegereden, was een te lange rij, had het zelf al meegemaakt in de cabrio, met ongeveer 140 km/h. Was wel leuk om te doen.
Hoe hard ging die eigenlijk ? Als ik ooit elektrisch ga rijden, dan wel BMW natuurlijk. Ik zag hem wel vaak ver achter andere autos aanrijden.BrianGT schreef:De nieuwe eigenaar van dit forum (ik dus) ben er wel geweest. De kennismaking met het FNBC is nu geweest en we zullen zien hoe het gaat lopen. Mee rijden met de elektrische BMW vond ik echt zeer bijzonder!
De elektrische auto ging top 155 km vertelde de bestuurder. Maar het koppel gevoel was wel erg sterk!
Fu*k, deze gemist. Wel jammer, zag er leuk uit op TV Flevo!
Daar lieten ze ontzettend weinig op zien.. Vond dat erg tegenvallen.
Blijft een dikke caab Danish!