anti hijack
Re: anti hijack
Ik heb m ooit via NCS Expert ingeschakeld, staan duidelijke filmpjes van op Youtube. Wel irritant dat de deuren dichtblijven, ook als je de sleutel uit t contact haalt..
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Als je gewoon het knopje ingedrukt houd voor een seconde of 5 bij stand I of II van het contact dan kun je het zo inschakelen. Heb het zelf ook zo gedaan. Het is idd wel irritant dat de auto op slot blijft als de sleutel uit het contact gaat. Sta ook heel vaak aan de achterportieren te sjorren terwijl ze nog op slot zitten
k*t he Zo herkenbaar dat... whahahah
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Ach ik heb al heel snel een routine ontwikkeld: auto parkeren, motor uit, knopje drukken. Dat is er al zo ingesleten dat ik 'm de eerste tijd bij mijn 330d (waar het niet aan stond) elke keer op slot drukte als ik parkeerde
Jep, bij mij zit het er inmiddels ook ingebakken. En wel altijd zorgen dat je het knopje hebt ingedrukt voordat je passasier aan de deurhendel gaat trekken! xD
Een vriend van me heeft ook een e46 met anti-hijack, en daar is het er ook ingebakken om op het knopje te drukken. Zelfs zo erg dat toen ie als bijrijder in mijn 330d zat (waar het dus nog niet aan stond) op het knopje drukte na het parkeren en dus de boel op slot deed
jaa bij mij werkt het ook perfect , thnx Auke ....... heb je mooi gedaan!!!!!
- SubCityZero
Ik heb het ook gewoon via BMW scanner 1.4.0 gedaan, werkt prima
Recent: BMW E39 520i 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998