Mijn naam is Alexander, 23 jaar oud. Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een BMW 120D 3drs uit 2008. Dit is niet mijn eerste BMW. Op mijn 18e heb ik een E36 316i gehad. Een jaar later ben ik overgestapt op VW, een Golf VR6 uit 1995, ook een super auto met een geweldige sound ( geen remus of spoilerpakket ). Toen heb ik naast VR6 heb ik een Seat Ibiza Cupra gehad. Een klein licht snel autootje met de 1.8 turbo met 215pk en 343Nm. De VR6 stond wel te koop maar er was weinig animo en ik moest en zou die Cupra kopen. Uiteindelijk heb ik de Cupra ook maar te koop gezet omdat ik met 2 auto's zat. De Cupra was binnen 2 weken weg en de VR6 volgde kort daarna.
Toen heb ik een mijn 2e BMW aangeschaft, een 320 TD compact met M-pakket. Ook lekker lekker sturende auto. Diesel was echter geen noodzaak meer. Daarom heb ik deze verkocht. Na heel lang zoeken vond ik toen in Duitsland een geweldig mooie Z3 Coupe 3.0 uit 2002 met alle opties. Werkelijk een fantastische auto die ik nooit weg had mogen doen. Ik kon hier na een jaar echter wat op verdienen dus dat heb ik ook gedaan.

Vervolgens heb ik de overstap gemaakt naar een Audi, een TT 3.2 DSG coupe. Ook een mooie auto die erg rap was. Het verbruik was echter ook heel erg hoog en met de huidige benzine prijzen werd het me te duur ( 25.000 km per jaar ). Vandaar de overstap naar een diesel, BMW 120D 3drs uit 2008.

Terug bij BMW dus. Gelukkig maar want niks stuurt fijner dan een BMW!

Ik zal binnenkort eens wat foto's uploaden, ik heb nog geen goede helaas.