GT Events nieuwe eigenaar Bimmerportal
GT Events nieuwe eigenaar Bimmerportal
Nederland kent vele BMW liefhebbers en de community mag dan ook als zeer actief omschreven worden. Door een verandering van interesse heeft de vorige eigenaar besloten om de volgende stap van Bimmerportal door een nieuwe eigenaar te laten zetten. GT Events heeft besloten om het stokje over te nemen. De drijvende kracht achter GT Events is eveneens een hecht team van autoliefhebbers die de gezamenlijke passie hoog in het vaandel draagt, een bedrijf met een solide basis en gedegen kennis van de wereld van de autoliefhebberij. Wij beschouwen Bimmerportal als een succesvol platform en zullen de huidige koers dan ook door zetten. Na de zomer zal het roer ook iets bijgestuurd worden en zal social media en het nieuwsgedeelte ook meer aandacht krijgen. Wij zullen er achter de schermen hard aan werken om deze nieuwe fase voor Bimmerportal zo soepel mogelijk te laten verlopen, met weinig tot geen overlast voor de huidige bezoekers. Plannen voor 2013? Een echt ‘Bimmer’ evenement sluiten we zeker niet uit. Langs deze weg wil ik het BimmerPortal team graag bedanken voor de belangrijke rol die hun hebben vervuld om van Bimmerportal het grootste automerken forum van Nederland te maken. GT Events zal dan ook vol trots het stuur overnemen en gas geven!
Heeft u vragen over Bimmerportal? Neem dan contact op met: Brian Klifman +31 (0)78 645 35 34
Heeft u vragen over Bimmerportal? Neem dan contact op met: Brian Klifman +31 (0)78 645 35 34
Re: GT Events nieuwe eigenaar Bimmerportal
Goedemorgen, zoals jullie hierboven hebben gelezen is GT Events de nieuwe eigenaar. Nu zal dit direct een hoop vragen opleveren en daar is dit topic voor bedoeld. Hierbij een link naar mij voorstel topic: http://www.bimmerportal.nl/stel-jezelf- ... 25950.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het eerste wat ik hier kwijt wil is dat er in de basis weinig gaat veranderen
Ik verwacht voor eind mei een dag nodig te hebben om de website te verhuizen van provider, maar als het zo ver is zal ik dit uiteraard ruim op tijd melden. De aankomende week ga ik vooral eens goed rondneuzen hoe alles hier werkt, het is een iets ander systeem als waar ik in het verleden mee heb gewerkt.
Het eerste wat ik hier kwijt wil is dat er in de basis weinig gaat veranderen
Ik verwacht voor eind mei een dag nodig te hebben om de website te verhuizen van provider, maar als het zo ver is zal ik dit uiteraard ruim op tijd melden. De aankomende week ga ik vooral eens goed rondneuzen hoe alles hier werkt, het is een iets ander systeem als waar ik in het verleden mee heb gewerkt.
Welkom!
Laten van een goede samenwerking uit gaan!
In de basis gaat er weinig veranderen, das mooi
op welke vlakken gaan er wel zaken veranderen?
Laten van een goede samenwerking uit gaan!
In de basis gaat er weinig veranderen, das mooi
op welke vlakken gaan er wel zaken veranderen?
We starten met het wegwijs worden in de data, ik heb namelijk een enorme hoeveelheid data van Maurice tot mijn beschikking gekregen. De hoeveelheid foto's zijn echt giga.
Stappen plan zal ongeveer dit zijn:
- algemene data check (wat hebben we aan data en wat wordt er ook echt gebruikt, voor de info onderaan wordt nu een oud CMS systeem gebruikt vertelde Maurice)
- alle moderators leren kennen
- Verhuizing data naar de nieuwe server
- Waarschijnlijk 1 dagje offline ivm verhuizing
Na het verhuizen veranderd er niets tot het Fast Car Festival is geweest (17 juni + 2 weken administratie en mail afhandeling)
Daarna bekijken we de opties om:
- verdieping in het CMS systeem (software van de website, er moet namelijk geupdate worden)
- Mogelijkheden tot Social media opties bekijken (Facebook share onder andere)
- Nieuwsberichten (op de home) wellicht iets verbeteren
Voor de rest vooral lekker zo door draaien
Stappen plan zal ongeveer dit zijn:
- algemene data check (wat hebben we aan data en wat wordt er ook echt gebruikt, voor de info onderaan wordt nu een oud CMS systeem gebruikt vertelde Maurice)
- alle moderators leren kennen
- Verhuizing data naar de nieuwe server
- Waarschijnlijk 1 dagje offline ivm verhuizing
Na het verhuizen veranderd er niets tot het Fast Car Festival is geweest (17 juni + 2 weken administratie en mail afhandeling)
Daarna bekijken we de opties om:
- verdieping in het CMS systeem (software van de website, er moet namelijk geupdate worden)
- Mogelijkheden tot Social media opties bekijken (Facebook share onder andere)
- Nieuwsberichten (op de home) wellicht iets verbeteren
Voor de rest vooral lekker zo door draaien
- rick.bosch
Top!
Succes Brian
Succes Brian
- DJLeonardo
welkom Brian.
Wat gaat er worden van dit forum?
Ieder forum wordt gemaakt en gedragen door de leden. Zonder leden is een forum niets. Wat gaat er veranderen? Dat weten we nog niet want dat hangt af van de leden en hun posts. Wat gaan ze doen? Dat hangt af van de sfeer, de toegankelijkheid, het karakter van het forum, de balans tussen informativiteit en entertainment. Het succes van een forum wordt bepaald door het enthousiasme van zijn bevolking. Het enthousiasme wordt gevoed door de basis die gelegd word door de forum eigenaar ondersteund door de moderatoren.
Hoe de toekomst er ook uitziet, laten we er iets moois van maken.
Wat gaat er worden van dit forum?
Ieder forum wordt gemaakt en gedragen door de leden. Zonder leden is een forum niets. Wat gaat er veranderen? Dat weten we nog niet want dat hangt af van de leden en hun posts. Wat gaan ze doen? Dat hangt af van de sfeer, de toegankelijkheid, het karakter van het forum, de balans tussen informativiteit en entertainment. Het succes van een forum wordt bepaald door het enthousiasme van zijn bevolking. Het enthousiasme wordt gevoed door de basis die gelegd word door de forum eigenaar ondersteund door de moderatoren.
Hoe de toekomst er ook uitziet, laten we er iets moois van maken.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Mooi gezegd
Laatst gewijzigd door Gast op 06 mei 2012, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Citaat van voorgaand bericht verwijderd
Klinkt goed allemaal succes Brian
Als voormalig lid van het bimmerportal team juich ik dit enorm toe en ik ben zeer benieuwd naar de vorderingen.
Als voormalig lid van het bimmerportal team juich ik dit enorm toe en ik ben zeer benieuwd naar de vorderingen.
Dank je wel, we gaan ons best doen om het vertrouwde gevoel te behouden en wat kleine puntjes te verbeteren.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 08 mei 2012, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd..zie forumregels mbt citeren
Reden: Citaat verwijderd..zie forumregels mbt citeren
Gefeliciteerd met de overname. Aan passie en visie lijkt het in ieder geval niet te ontbreken.
Sit back and enjoy the show
Ondertussen rijden en posten wij gewoon lekker verder
Sit back and enjoy the show
Ondertussen rijden en posten wij gewoon lekker verder
Persoonlijk heb ik geen goede ervaringen met overnames. Ben benieuwd hoe het op een forum gaat verlopen en hoe het er over bijvoorbeeld één jaar uitziet. anyway, welkom!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Als ik me niet vergis in korte tijd 2x..........
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Het forum is gestart door mij (2007, begonnen als E46Forum) en is begin vorig jaar overgenomen door Maurice en zal nu door worden gezet door Brian.