E87 130i. Verkocht!
Re: E87 130i. Storing toch niet weg. Page 5
Nette auto Leen! 

jammer dat je haar weer weg wil doen
maar als je zoveel problemen er mee hebt kan ik het mij wel voorstellen.

maar als je zoveel problemen er mee hebt kan ik het mij wel voorstellen.
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
jaa kan het begrijpen,
nee misschien is het niet het beste,
met een 2e hands auto is het natuurlijk altijd een gok, ik heb deze situatie zelf ook gehad met mijn scooter, had zoveel kosten dat was zowat gelijk aan de aanschafwaarde, dacht toen ook, kan net zo goed een ander halen met dit probleem ding.... maaar van de andere kant, met je nieuwe aanwinst KUN je natuurlijk hetzelfde scenario opnieuw meemaken, terwijl als je deze misschien fixt, je er voor een behoorlijke tijd weer vanaf bent? 't is misschien iets wat je in gedachte kunt nemen!
blijft toch een nette 1er! hoop er ooit ook eens 1 te rijden!
nee misschien is het niet het beste,
met een 2e hands auto is het natuurlijk altijd een gok, ik heb deze situatie zelf ook gehad met mijn scooter, had zoveel kosten dat was zowat gelijk aan de aanschafwaarde, dacht toen ook, kan net zo goed een ander halen met dit probleem ding.... maaar van de andere kant, met je nieuwe aanwinst KUN je natuurlijk hetzelfde scenario opnieuw meemaken, terwijl als je deze misschien fixt, je er voor een behoorlijke tijd weer vanaf bent? 't is misschien iets wat je in gedachte kunt nemen!

blijft toch een nette 1er! hoop er ooit ook eens 1 te rijden!
>>>>Showroom E36's<<<<
@ Smarty en Danny: Ben deze week nog terug geweest voor de storing en zoals het er nu voor staat is het opgelost. En als het zo blijft dan houden we de einser lekker in ons bezit want ben nog steeds helemall weg van de wagen dus is het eigenlijk zonde als die nu weer weg zou moeten. Ik wacht het een tijdje af en anders is de volgende update dichterbij dan je denkt 

Lexus RX450h President Line
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
met C. eens! vind de einzers echt leuke auto's, en ze rijden nog eens lekker ook! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Re: E87 130i. Storing weg. Page 5
@C en Danny: De storing is tot op heden niet meer terug gekomen
Dus we gaan weer verder met modden en ik ben al weer bezig met een nieuwe mod heb tevens van de week nog een mini mod uitgevoerd waar ik nog een foto van moet maken.
Die houden jullie dus tegoed

Die houden jullie dus tegoed

Re: E87 130i. MINI MOD. Page 5
Ik had jullie nog een foto beloofd van een mini mod die ik laatst heb gedaan. Aangezien de auto verlaagd is leek me dit wel een leuke mod. Dus bij deze....
. Wat dat is verklap ik nog niet 
- Spoiler: Laat zien

Laatst gewijzigd door Leen op 06 mei 2012, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- grazylegs72
mooie 1 zeg 

blijft lekker apparaat leen!
zo'n bordje kan ik wel gebruike

zo'n bordje kan ik wel gebruike

ziet er netjes uit benieuwd wat de nieuwe mod word
heb je helaas nog niet zien rijden !

einmal ein BMW ist immer ein BMW
@grazylegs72: Dank je
@Jaap: Ben er ondanks de probleempjes die we hebben gehad nog steeds erg blij mee. En zo'n nummerplaat houder lijkt me ook wel iets voor jou ja
Dan weten de mensen achter je meteen dat je een drempel erg langzaam neemt
@Kenny: Thanks man, wordt eens tijd dat we een mini meet doen, ik heb jou ook nog niet gespot

@Jaap: Ben er ondanks de probleempjes die we hebben gehad nog steeds erg blij mee. En zo'n nummerplaat houder lijkt me ook wel iets voor jou ja

@Kenny: Thanks man, wordt eens tijd dat we een mini meet doen, ik heb jou ook nog niet gespot

haha mini meet. ga je wel naar edjes meeting de 27ste ?
einmal ein BMW ist immer ein BMW
- rick.bosch
Ik spotte je een tijdje terug, was het vergeten hier te melden! Bij het jan cunen museum was dat dacht ik!
BMW 120d | 2007 | 163pk