BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
de E46 M3 is nu ergens tussen de 11 en 6 jaren oud. Afschrijving zal gewoon doorlopen, ook al schorst menigeen zijn M in de 'winterperiode'. Naar mijn overtuiging zal de huidige markt voor de E46 alleen maar verder verslechteren: brandstofprijzen en onzekerheid over belasting en "G-label" zouden mede-oorzaak kunnen zijn.
Voor degene die zijn M3 te koop aanbiedt in deze tijd: succes met de verkoop!
ik ben blij dat ik mijn M niet hoef te verkopen en er van kan blijven genieten.
Voor degene die zijn M3 te koop aanbiedt in deze tijd: succes met de verkoop!
ik ben blij dat ik mijn M niet hoef te verkopen en er van kan blijven genieten.
Beest Met 4 Wielen
Jaaa Roderik wou eerst vragen of jij mij advertentie wou maken
Maar als je even op e46m3 forum kijkt naar mijn showroom dan zie je dat mijn advertentie zowat gelijk is daaraan .
Dus wees gerust ik heb je werk niet gestolen.
Dat is dan wel buiten dat ik hem met de hand was dat stond er idd niet in maar doe het wel .
Maar als je even op e46m3 forum kijkt naar mijn showroom dan zie je dat mijn advertentie zowat gelijk is daaraan .
Dus wees gerust ik heb je werk niet gestolen.
Dat is dan wel buiten dat ik hem met de hand was dat stond er idd niet in maar doe het wel .
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Vind je showroom daar en je MP ad totaal niet op elkaar lijken maargoed. Verder moet natuurlijk iedereen gewoon doen waar hij/zij zin in heeft. Succes met de verkoop
Laatst gewijzigd door Gast op 13 mei 2012, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Pfffff
Nee je hebt gelijk het is een wereld van verschil!
Maar wat wil je nou horen,denk je dat jouw advertentie niet lijkt op een andere advertentie op marktplaats.
Het is toch een logisch dat advertenties op elkaar lijken.
De mijne lijkt op jou die van jou lijkt op Karel en die van karel lijkt op Peter lekker belangrijk.
In ieder geval veel succes met de verkoop
Nee je hebt gelijk het is een wereld van verschil!
Maar wat wil je nou horen,denk je dat jouw advertentie niet lijkt op een andere advertentie op marktplaats.
Het is toch een logisch dat advertenties op elkaar lijken.
De mijne lijkt op jou die van jou lijkt op Karel en die van karel lijkt op Peter lekker belangrijk.
In ieder geval veel succes met de verkoop
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Ik hoef helemaal niks te horen... Ik constateer alleen maar.
Vind het aan de ene kant wel een compliment als men je advertentie bijna kopieert.
Aan de andere kant...
Vind het aan de ene kant wel een compliment als men je advertentie bijna kopieert.
Aan de andere kant...
Ja hij lijkt op de jouwe en nog wel 2 andere op mp net als jouw ad
Als jij dat als een compliment ziet
Beetje jammer alleen dat je dan niet constateert dat jou ad niet op die van iemand anders lijkt
Als jij dat als een compliment ziet
Beetje jammer alleen dat je dan niet constateert dat jou ad niet op die van iemand anders lijkt
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Al is de auto van goud gemaakt, feit is dat de verkoop van duurdere benzine slurpers veel moeilijker is als 1 a 2 jaar geleden.Martijn M3 schreef: Whoh ik ben er niet zo bang voor.
De auto verkeert in durf ik best te zeggen unieke staat. Verder is het een orgineel Nederlandse auto met extreem weinig kilometers. Hij heeft een hele goede kleur. Er moet gewoon iemand komen die in het topsegment een E46 M3 zoekt in nieuwstaat en dat zal niet van vandaag op morgen zijn maar dat is niet erg. Ik heb de tijd.
Hij staat droog, ik heb hem niet nodig voor dagelijkse ritten, ik geniet er absoluut van als ik ermee onderweg ben en ik zit niet in geldnoot zodat de auto snel weg moet ofzo.
Ja, jonge mannen die nog weinig geld hebben willen wel zo'n auto, maar iemand met een gezin is een heel ander verhaal.
Er staan een paar zeer nette M3's op de diverse verkoop site's en de reactie of reeele bieding is maar zo zo. Geld trouwens niet alleen voor de M3, ook andere sportieve auto's verkopen momenteel moeilijker. Bij mij moet de auto ook niet weg, al is mijn handel moeilijker, maar als daily heb ik liever een standaard 3 serie, die rijdt n.l. comfortabeler
Tuurlijk is jouw auto zeer netjes en zeg maar uniek met zo'n km stand, dus je zult hem wel verkopen voor een redelijke prijs, maar zeg niet dat het in deze tijd makkelijk is.
Trouwens hier nog zo'n uniek exemplaar, lijkt op de jouwe maar dan uit 2004, is kijken hoe snel deze verkocht is: http://link.marktplaats.nl/558966962" onclick="window.open(this.href);return false;
^^ook die staat al lange tijd te koop.....
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Begrijp je toch niets van, nog geen 62000 gelopen, van 1e eigenaar uit 2004, volle knoppenbalk, navi, harman kardon, zonnerollo, 19 inch velgen, etc etc, en dan biedt niemand 25000? Wat wil men dan? Een ferrari voor die centen
Ik denk dat, vooral gezien het financiële plaatje dat bij veel mensen toch terug loopt, men simpelweg minder aan een auto wenst te besteden. Niet veel mensen kunnen 25k op tafel leggen voor een benzineslurper van acht jaar oud. Die kopen liever voor 15k een Hyundai i30 uit 2010, met meer bagageruimte en de helft van het verbruik.
Een M3 is een 'bij-auto', een luxeproduct en dat is dan ook één van de eerste dingen die weg moet of niet meer aangekocht wordt op het moment dat de broekriem wat aangetrokken moet worden. De groep serieus geïnteresseerden is al niet enorm groot, maar als er in die groep ook nog mensen gaan wegvallen door verlies van koopkracht e.d., dan gaat het hard. Want wees eerlijk: een M3 kost maandelijks gewoon een hoop geld, dat moet je er wel voor neer kunnen en willen leggen.
Een M3 is een 'bij-auto', een luxeproduct en dat is dan ook één van de eerste dingen die weg moet of niet meer aangekocht wordt op het moment dat de broekriem wat aangetrokken moet worden. De groep serieus geïnteresseerden is al niet enorm groot, maar als er in die groep ook nog mensen gaan wegvallen door verlies van koopkracht e.d., dan gaat het hard. Want wees eerlijk: een M3 kost maandelijks gewoon een hoop geld, dat moet je er wel voor neer kunnen en willen leggen.
Waarom plaatsen jullie de advertenties eigenlijk op marktplaats met de optie tot bieden aan? Iemand die geinteresseerd is in een auto voor dat geld neemt toch wel de moeite om contact op te nemen. Slaat toch nergens op, die biedingen van 8k onder de vraagprijs.
Voor de geinteresseerden is het wel fijn dat er nu een paar M3's in de hogere prijsklasse te koop staan, kun je tenminste goed vergelijken. Want naar mijn idee wordt er al snel gezegd dat een auto in zeer goede staat is
Voor de geinteresseerden is het wel fijn dat er nu een paar M3's in de hogere prijsklasse te koop staan, kun je tenminste goed vergelijken. Want naar mijn idee wordt er al snel gezegd dat een auto in zeer goede staat is
Misschien heb je wel gelijk, biedingen slaan gewoon nergens op
Heb afgelopen week contact gehad met een dealer, deze gaf al ruim meer terug dan dat ze op MP bieden. En dan praten we over pakweg 3 a 4k bijbetalen op een E90 van 4 jaar oud. Dus niet bepaald de duurste bak. En dan heb ik wel 2 jaar garantie en een BMW met pakweg 50k. En ik heb geen gezeur.
Trouwens, Martijn M3 staat nu ook te koop, nog even en er is geen enkele M bezitter meer op dit forum
Heb afgelopen week contact gehad met een dealer, deze gaf al ruim meer terug dan dat ze op MP bieden. En dan praten we over pakweg 3 a 4k bijbetalen op een E90 van 4 jaar oud. Dus niet bepaald de duurste bak. En dan heb ik wel 2 jaar garantie en een BMW met pakweg 50k. En ik heb geen gezeur.
Trouwens, Martijn M3 staat nu ook te koop, nog even en er is geen enkele M bezitter meer op dit forum
Trouwens, is dit wel zo? Ik denk dat mijn M3 mij per maand niet meer kost dan een 320D. Moet dan wel zeggen dat ik hem niet als dagelijkse auto gebruik.Mikkie schreef:Want wees eerlijk: een M3 kost maandelijks gewoon een hoop geld, dat moet je er wel voor neer kunnen en willen leggen
Cougar schreef:Waarom plaatsen jullie de advertenties eigenlijk op marktplaats met de optie tot bieden aan? Iemand die geinteresseerd is in een auto voor dat geld neemt toch wel de moeite om contact op te nemen. Slaat toch nergens op, die biedingen van 8k onder de vraagprijs.
Daar sla je de spijker op zijn kop.
De meeste M3's die aangeboden worden is gewoon helemaal niets meer. Ze zijn vaak afgetrapt en uitgeleefd en hebben veel gebruikers sporen zowel binnen als buiten.
Er staan enkele mooie exemplaren te koop voor een aanzienlijk hoger bedrag. Echter als je dan daadwerkelijk gaat kijken blijken zelfs ook die exemplaren eigenlijk helemaal niet zo mooi te zijn als dat het op internet lijkt (hoge uitzonderingen daar gelaten).
Laatst gewijzigd door Martijn M3 op 13 mei 2012, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen rij je met een 320d wel veel meer kilometers voor dat geld. Kijk voor de grap eens wat je M3 per km kost, dan is het gewoon een dure auto. Vooral als je er nog een daily driver naast moet hebben, die ook weer geld kostCougar schreef:Trouwens, is dit wel zo? Ik denk dat mijn M3 mij per maand niet meer kost dan een 320D. Moet dan wel zeggen dat ik hem niet als dagelijkse auto gebruik.Mikkie schreef:Want wees eerlijk: een M3 kost maandelijks gewoon een hoop geld, dat moet je er wel voor neer kunnen en willen leggen