Binnenverlichting
Binnenverlichting
Hey Mensen.
Ik heb nu in mijn E46 normale binnenverlichting.
Zonder extra lampje.
Ik wou dus de luxe binnenverlichting erin zetten.
Maar voordat ik dat ga kopen.
Wou ik even weten of ik dat zo kan aansluiten.
Zonder nieuwe kabels te trekken.
Omdat het extra lampje continu + nodig heeft.
Kan iemand mij dit misschien vertellen hoe het precies zit.
Alvast Bedankt Jongens...
Ik heb nu in mijn E46 normale binnenverlichting.
Zonder extra lampje.
Ik wou dus de luxe binnenverlichting erin zetten.
Maar voordat ik dat ga kopen.
Wou ik even weten of ik dat zo kan aansluiten.
Zonder nieuwe kabels te trekken.
Omdat het extra lampje continu + nodig heeft.
Kan iemand mij dit misschien vertellen hoe het precies zit.
Alvast Bedankt Jongens...
Bmw E46 320D 170 PK.
Pakket

Re: Binnenverlichting
Hallo,
Dat is wat ik ook precies wil... Ik heb een 320d Touring van 2001 handbak met 218.000 op de teller. Volgens mij een executive, maar 't lijkt mij sterk dat er in een executive geen luxe verlichting zit... Graag zou ik ook weten of ik die luxe verlichting erin kan zetten. De vrouw begint al te klagen dat de vorig auto (318ti) dat zelfs al had, en ze nu niet kan breien in de auto als het donker is...
Gr. K & AR
Dat is wat ik ook precies wil... Ik heb een 320d Touring van 2001 handbak met 218.000 op de teller. Volgens mij een executive, maar 't lijkt mij sterk dat er in een executive geen luxe verlichting zit... Graag zou ik ook weten of ik die luxe verlichting erin kan zetten. De vrouw begint al te klagen dat de vorig auto (318ti) dat zelfs al had, en ze nu niet kan breien in de auto als het donker is...

Gr. K & AR
Ik heb 'm er in gezet en..........het werkt niet........
2006 BMW E91 330XD Touring
Dat wilde ik ook doen, de dealer heeft zelfs twee lichtpakketten als originele extra.. een 5 delige meen ik voor 50 € en een 10 delige voor 90 €. Morgen maar eens uitzoeken wat dat precies inhoudt!
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Dubbelpost, dan maar even de update over de inhoud van de kleine en grote LED verlichtingsset die via de dealerorganisatie verkrijgbaar is.
De kleine set van €53 omvat 4 LED modules voor dakverlichting
(geschikt voor gebruik in alle binnenverlichting)
Partnr 63 12 2 212 787
De grote set van €92 omvat 6 LED modules voor dakverlichting en 4 LED modules voor beenruimte- en deurverlichting
(voor gebruik in dakverlichting [6 LED modules rond] en voor beenruimte- en deurverlichting [4 LED modules, vlak])
Partnr 63 12 2 212 788
Sets zijn voor alle BMW en Mini voertuigen, met uitzondering van F20 en F30 met SA563 (verlichtingspakket). Vervangt W3W, W5W en W6W gloeilampjes met T10 sokkel. Lichtkleur; daglichtwit (lichttemp 5700K)
Bovenstaande info komt direct bij de dealer vandaan uit de aftersales productinformatie.
Ik ben er nog niet achter of de grote set gemonteerd kan worden zonder bedrading aan te leggen. Ik denk dat ik oversla maar er zijn hier vast genoeg mensen die dit helemaal te gek vinden, vandaar de info.
De kleine set van €53 omvat 4 LED modules voor dakverlichting
(geschikt voor gebruik in alle binnenverlichting)
Partnr 63 12 2 212 787
De grote set van €92 omvat 6 LED modules voor dakverlichting en 4 LED modules voor beenruimte- en deurverlichting
(voor gebruik in dakverlichting [6 LED modules rond] en voor beenruimte- en deurverlichting [4 LED modules, vlak])
Partnr 63 12 2 212 788
Sets zijn voor alle BMW en Mini voertuigen, met uitzondering van F20 en F30 met SA563 (verlichtingspakket). Vervangt W3W, W5W en W6W gloeilampjes met T10 sokkel. Lichtkleur; daglichtwit (lichttemp 5700K)
Bovenstaande info komt direct bij de dealer vandaan uit de aftersales productinformatie.
Ik ben er nog niet achter of de grote set gemonteerd kan worden zonder bedrading aan te leggen. Ik denk dat ik oversla maar er zijn hier vast genoeg mensen die dit helemaal te gek vinden, vandaar de info.
Laatst gewijzigd door AlexS op 16 mei 2012, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- thedutchone
Wat bedoel je precies met luxe binnenverlichting ? led wit
is er wat anders dan? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
- Edit:
- zie mijn post 2 berichten terug met info over de 2 LED pakketten verkrijgbaar via de dealer
klein bumpje (ja, stout, ik weet het
Voor veel mensen nieuwe info over 2 lichtpakketten voor achterafmontage; verkrijgbaar via de stealer! De post van mij direct hierboven mag eruit.. wou dat ik dat zelf kon!

Voor veel mensen nieuwe info over 2 lichtpakketten voor achterafmontage; verkrijgbaar via de stealer! De post van mij direct hierboven mag eruit.. wou dat ik dat zelf kon!
- thedutchone
Je noemt het nu stealer
Je hoeft niet alles bij de dealer te kopen, je kan precies dezelfde ledjes overal krijgen tegen een veel betere prijs 

- SubCityZero
Wat is er precies anders aan die verlichting?
Ik heb standaard in mijn E46 interieurverlichting waar 2 oranje LED's schijnen op de pook en middenconsole.
Ik heb standaard in mijn E46 interieurverlichting waar 2 oranje LED's schijnen op de pook en middenconsole.
Recent: BMW E39 520i 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
- thedutchone
Klopt helemaal, volgens mij hebben we het niet daar over maar over de lampen bij je voeten & in het midden & achter bij de stijlen
(correct me if i am wrong )

Persoonlijk vindt ik dit niet echt mooi staan, maatje van mij heeft het ook & is totaal geen sfeer in de auto.
(correct me if i am wrong )

Persoonlijk vindt ik dit niet echt mooi staan, maatje van mij heeft het ook & is totaal geen sfeer in de auto.
je hebt ook binnen verlichting met nog twee leeslampjes erbij.SubCityZero schreef:Wat is er precies anders aan die verlichting?
die je appart aan en uit kan doen.
had je het niet en wil je het wel dan moet je een draad trekken voor de plus.
ik heb dat ook gedaan via het dashboard kastje.
is dat zo? Is dat niet gewoon uitwisselbaar? Ik zocht ook naar een luxe set voor en achter en had eigenlijk het idee dat dat gewoon zo overgezet kon worden
- thedutchone
Oh klopt !!! helemaal vergeten, dat heb ik ook
dacht dat iedereen dat standaard had