Telefoonhouder uit middenconsole verwijderen.
Re: Telefoonhouder uit middenconsole verwijderen.
Nog niet, moet allemaal nog.
Ik heb de houder er uiteindelijk ook maar uit gebroken. Heb het bakje er ook uit een een front met 2 12v aansluitingen gekocht. Nu nog uitzoeken hoe ik van de snap in kabel stroom kan aftappen voor de twee 12v aansluitingen. Hebben de kids achterin ook stroom om dingen op te laden
Zit nu bij de BMW dealer en die zei dat de stroom kabels van de snap-in adapter te dun zijn om daar stroom vanaf te tappen voor de 2 sigaretten aansluitingen achter. Het zal dus van de sigaretten aansteker voorin door getrokken moeten worden.
Wie O wie zou mij daarbij willen helpen? Ben niet zo handig met stroom en de middenconsole moet dus ook even los om de boel netjes weg te werken. Ben best bereid er voor te betalen of anders biedt ik gratis mijn programmeer mogelijkheden aan.
Wie O wie zou mij daarbij willen helpen? Ben niet zo handig met stroom en de middenconsole moet dus ook even los om de boel netjes weg te werken. Ben best bereid er voor te betalen of anders biedt ik gratis mijn programmeer mogelijkheden aan.
De vraag is of je het scharnier deel eruit zou moeten willen halen. Bij mijn auto is het vakje eronder gekoeld en wordt het afgesloten door de scharnier
Heb je geen eenvoudiger alternatief uit de kofferbak? Dan hoeft niet de console los. Misschien en kun je het eenvoudiger achter de kofferbekleding, onder de achterbank en onder het tapijt leiden?
Ja er zit acherin ook een 12v aansluiting, maar ben zelf dus huiverig de boel los te trekken en zoek dus hulp.
Heeft iemand nog een tip om deze te verwijderen ?
Ik zie namelijk nergens een handleiding oude link werkt niet meer
Groetjes marvine
Ik zie namelijk nergens een handleiding oude link werkt niet meer
Groetjes marvine
hey marvine ;
als jij weet hoe je de telefoonhouder kunt verwijderen, laat mij dit ook aub even weten
de link werkt inderdaad niet meer.
als jij weet hoe je de telefoonhouder kunt verwijderen, laat mij dit ook aub even weten
de link werkt inderdaad niet meer.
Ik heb er een extra opbergvakje van gemaakt, is makkelijk voor je losse geld en kleine dingen.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=35
Gr.Joop
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=35
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
Hij is er eindelijk uit ik heb hem losgekregen door aan de zijkant bij de passagierszeide 4 schroeven los te maken en en daarna de gehele houder eruit te trekken wel voorzichtig zijn met het metalen plaatje anders is je interieur beschadigt
Gr marvine
Gr marvine
- E61_Stuiver
Zelf had ik een OEM BMW telefoon erin zitten, ik heb alles los gehaald en verwijderd, toen een powerbank gekocht via dealextreme.com voor mijn Samsung. Op de originele OEM snap-inn heb ik op de 3 koperen lipjes waarmee je de OEM BMW telefoon mee verbindt een mini USB op gesoldeerd, daarna heb ik de Snap-Inn vlak laten frezen en hierop de powerbank gelijmd. Mini USB stekker erin en alles weer teruggebouwd.
Nu heb ik dus een Samsung carkit ipv een OEM BMW telefoon, en dat op de opklapbare telefoonhouder. Ziet er helemaal strak uit.
Nu heb ik dus een Samsung carkit ipv een OEM BMW telefoon, en dat op de opklapbare telefoonhouder. Ziet er helemaal strak uit.
330iX (2016)
525I (2004)
MG-Y (1953)
525I (2004)
MG-Y (1953)
-
Stuiver, dit ziet er erg strak uit. Alles werkt ook naar behoren, voeding en connectie met de I-drive? Ik denk dat veel Bimmerowners wel interesse hebben in een soortgelijke modificatie. Uitgebreide DIY een idee , voor mij wel het proberen waard.Ik heb wel een HTC maarmoetook mogelijk zijn denk ik.
succes ermee
succes ermee
- E61_Stuiver
He onderneming,
eigenlijk is het niet veel meer dan ik al aangegeven heb. Terwijl ik best wel trots ben op het resultaat.
Ik had al een nieuwe Bluetooth, dus connectie met de Idrive via de Bluetooth van mijn Phone had ik al. Nu heb ik op de bestaande snapp-in een docking van Samsung gelijmd. Op de 3 koperen connecties van de originele carkitt heb ik een mini USB gesoldeerd. De witte en groene zijn data kabels en kun je wegknippen, de zwarte komt op de aardeconnectie en de rode en de losse kabel zonder plastic omhulsel (welke als bescherming om de kleuren zit gevlochten) komen op de 2 plus connecties. Je hebt wel alle twee plussen nodig, anders wil de telefoon niet starten met laden. Deze connecties hebben een spanning van +/- 4 volt. Dezen komen dus op de carkit connecties waar anders de OEM telefoon connectie maakt. NIET AANSLUITEN OP 12 VOLT, want dan brand je telefoon meteen op. Dit was ook meteen het allerlastige, het solderen op de koperen connecties. Het handigste is om de complete carkit te demonteren en dan te solderen en te lijmen. Deze mini USB is dus de powersupply voor de docking waar je dus je telefoon in kan schuiven. Ik heb een powerbank docking gekocht op http://www.dealextreme.com, voordeel is dat hij de telefoon ook kan laden wanneer het contact uit staat.
Wat ik nog wel gedaan heb is de originele snapp-in zoveel mogelijk vlak laten frezen, zodat de docking beter past en beter vlak ligt op de snapp-in.
Succes voor diegenen die het ook aandurven
eigenlijk is het niet veel meer dan ik al aangegeven heb. Terwijl ik best wel trots ben op het resultaat.
Ik had al een nieuwe Bluetooth, dus connectie met de Idrive via de Bluetooth van mijn Phone had ik al. Nu heb ik op de bestaande snapp-in een docking van Samsung gelijmd. Op de 3 koperen connecties van de originele carkitt heb ik een mini USB gesoldeerd. De witte en groene zijn data kabels en kun je wegknippen, de zwarte komt op de aardeconnectie en de rode en de losse kabel zonder plastic omhulsel (welke als bescherming om de kleuren zit gevlochten) komen op de 2 plus connecties. Je hebt wel alle twee plussen nodig, anders wil de telefoon niet starten met laden. Deze connecties hebben een spanning van +/- 4 volt. Dezen komen dus op de carkit connecties waar anders de OEM telefoon connectie maakt. NIET AANSLUITEN OP 12 VOLT, want dan brand je telefoon meteen op. Dit was ook meteen het allerlastige, het solderen op de koperen connecties. Het handigste is om de complete carkit te demonteren en dan te solderen en te lijmen. Deze mini USB is dus de powersupply voor de docking waar je dus je telefoon in kan schuiven. Ik heb een powerbank docking gekocht op http://www.dealextreme.com, voordeel is dat hij de telefoon ook kan laden wanneer het contact uit staat.
Wat ik nog wel gedaan heb is de originele snapp-in zoveel mogelijk vlak laten frezen, zodat de docking beter past en beter vlak ligt op de snapp-in.
Succes voor diegenen die het ook aandurven
330iX (2016)
525I (2004)
MG-Y (1953)
525I (2004)
MG-Y (1953)
Sneakster550i schreef:Bij mij brak ook wat, maar toen was tie er iig wel uit!
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d