E36 Hellrot - Winterslaap!
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update:(13-05) Skirts!
Vandaag weer wezen shoppen!
alleen dr zitten toch iets teveel minpuntjes op naar m'n zin, dus ik ga ze tochmaar even overblazen!
maarjah ik heb ze iniedergeval!
alleen dr zitten toch iets teveel minpuntjes op naar m'n zin, dus ik ga ze tochmaar even overblazen!
maarjah ik heb ze iniedergeval!
>>>>Showroom E36's<<<<
ha, Dik man!
Ben erg benieuwd naar je velgen i.c.m. de verlaging !
Ben erg benieuwd naar je velgen i.c.m. de verlaging !
- Ramon 325 Vanos
ben benieuwd naar het eind resultaat straks top
jij bent ook niet bij te houden he? haha goed bezig kerel
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren
- bob de bouwer
ik ben ook benieuwd naar het eind resultaat
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update:(30-04) leder interieu
[quote="Dcreator"]haha thanks guys!
@BMWBoii: Ja ben ik helemaal met je eens, die van jou is ook echt super geworden uiteindelijk hoor! en mods staan er nog genoeg gepland! kan binnenkort wel weer eens een wish-list en to-do-list maken? Ik vind het zelf eigenlijk leuker om een auto compleet standaard te kopen met wat werk, en hem zelf helemaal op te knappen naar je zin, als een compleet plaatje te kopen, simpelweg om dat je zo toch wel meer voldoening hebt van je werk!
[quote]
Nah weet niet, bij me eerste auto vond ik het wel leuk omdat ik hem had toen ik 17 was en er dus toen weinig in kon rijden en er alsnog mee bezig kon zijn. Nu met de cabrio heb ik wel gelijk een naar mijn wensen zo compleet mogelijk exemplaar gekocht, omdat dat per saldo werk en geld scheelt
maar het geeft wel voldoening om de auto week bij week mooier te zien worden
@BMWBoii: Ja ben ik helemaal met je eens, die van jou is ook echt super geworden uiteindelijk hoor! en mods staan er nog genoeg gepland! kan binnenkort wel weer eens een wish-list en to-do-list maken? Ik vind het zelf eigenlijk leuker om een auto compleet standaard te kopen met wat werk, en hem zelf helemaal op te knappen naar je zin, als een compleet plaatje te kopen, simpelweg om dat je zo toch wel meer voldoening hebt van je werk!
[quote]
Nah weet niet, bij me eerste auto vond ik het wel leuk omdat ik hem had toen ik 17 was en er dus toen weinig in kon rijden en er alsnog mee bezig kon zijn. Nu met de cabrio heb ik wel gelijk een naar mijn wensen zo compleet mogelijk exemplaar gekocht, omdat dat per saldo werk en geld scheelt
maar het geeft wel voldoening om de auto week bij week mooier te zien worden
Die skirts zijn zo veel beter he! Was echt een groot verschil bij mij toen ik die erop had gezet.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
clean & shiny! (iphone kwaliteit foto's)
>>>>Showroom E36's<<<<
Die wagen is straks echt heel dik, als die Styling 5 eronder ligt!
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Wanneer verwacht je de Styling 5's eronder te leggen?
330d
volgende week gaan we de schroefkit eronder leggen, en de verwachting is dan dat de styling 5's eronder kunnen zonder "rubbing" tegen de spatborden!
vandaag iets minder leuks.... pa komt teruggereden van z'n werk, stuiterd er ineens een steen op de snelweg, jahooor ram tegen de voorkant aan!
(net boven de strip zitten ook wat plekjes op de lak nu)
najah al met al geluk gehad, hij had ook dwars door de koplamp/mistlamp/voorruit kunnen gaan of ram in het zijscherm, en de schade valt nog mee natuurlijk en een nieuwe bumper stond toch al wel op de planning ooit, maarja toch balen
vandaag iets minder leuks.... pa komt teruggereden van z'n werk, stuiterd er ineens een steen op de snelweg, jahooor ram tegen de voorkant aan!
(net boven de strip zitten ook wat plekjes op de lak nu)
najah al met al geluk gehad, hij had ook dwars door de koplamp/mistlamp/voorruit kunnen gaan of ram in het zijscherm, en de schade valt nog mee natuurlijk en een nieuwe bumper stond toch al wel op de planning ooit, maarja toch balen
>>>>Showroom E36's<<<<
Jammer en zonde! Maar nu heb je wel een mooie smoes om een M3-voorbumper te monteren!
330d