Bimmerportal klaar voor de toekomst!
Re: Bimmerportal klaar voor de toekomst!
Dit werkt niet helemaal volgens mij maar kan me vergissen natuurlijk ... krijg in ieder geval geen mail melding bij nieuw bericht.
Abonnementenbeheer
Je hebt geen forum-abonnement(en).
De afgelopen maanden begon ik een ongezellige sfeer te proeven op het forum en kwam dus ook steeds minder voorbij. Ik hoop dat je het forum weer de goede richting in kan sturen, succes!
Abonnementenbeheer
Je hebt geen forum-abonnement(en).
De afgelopen maanden begon ik een ongezellige sfeer te proeven op het forum en kwam dus ook steeds minder voorbij. Ik hoop dat je het forum weer de goede richting in kan sturen, succes!
@MindWarp, ik ga het op de lijst zetten.
Inmiddels is de bijlage optie weer aangezet, laten we kijken of deze werkt, de bijlage :
Inmiddels is de bijlage optie weer aangezet, laten we kijken of deze werkt, de bijlage :
plaatste net een reactie in mijn eigen showroom, de reactie werd niet geplaatst en nu zijn er weer 4 of 5 posts weg???
kan je je eigen ook uitschrijven van het forum?
//.00.-// > /.-////.-///.-
@Willian, ik heb je net gemaild met een test in je showroom
@Chris, ook jij hebt een PB ontvangen.
@Chris, ook jij hebt een PB ontvangen.
Nu nog zorgen dat bijlages ook de resize module gaan gebruiken, dat kan namelijk ook!BrianGT schreef:Inmiddels is de bijlage optie weer aangezet, laten we kijken of deze werkt, de bijlage[
Dat is een goeie, ga ik ook op de lijst zetten, Auke, jij mag mij altijd advies komen geven
Ik vind dat er vooral overdreven gereageerd wordt. Een forum runnen is een initiatief van mensen die waarschijnlijk al zoveel mogelijk tijd erin stoppen. Ik heb er ooit ook eentje gerund samen met een maatje en geloof me, in het ontwerpen van de layout, het nieuwe ideeën implementeren en het onderhouden van een forum gaat enorm veel tijd in zitten. Nog meer dan het leuk houden van een forum. Daar zorgen immers de gebruikers gezamenlijk voor. Beetje respect is wel op zijn plaats lijkt mij! Beetje geduld en alles komt in orde. Bovendien hebben ze meer aan opbouwend kritiek waar je de bugs en minpuntjes netjes aangeeft + meteen een suggestie erbij. Anyway, cheers!
Het is gewoon even wennen, maar het nieuwe lay-out vind ik veel fijner.
Buiten het feit dat het functioneler is, is het ook een investering voor in het toekomst en weet ik zeker dat wat nu is gebeurd, niet meer gaat gebeuren. Als je van de standaard gaat afwijken met eigen aanpassingen en eigen scripts, tja dat is vragen naar moeilijkheden imo.
Mensen achter de schermen sterkte met het opruimen van de mess!
Buiten het feit dat het functioneler is, is het ook een investering voor in het toekomst en weet ik zeker dat wat nu is gebeurd, niet meer gaat gebeuren. Als je van de standaard gaat afwijken met eigen aanpassingen en eigen scripts, tja dat is vragen naar moeilijkheden imo.
Mensen achter de schermen sterkte met het opruimen van de mess!
Precies, we leven in een zeik cultuur, ik zeg dan maar altijd; wil je zeiken, laat dan zien hoe je het zelf beter kan doen. Kan je dat niet... STFU.JzAero schreef:Ik vind dat er vooral overdreven gereageerd wordt. Een forum runnen is een initiatief van mensen die waarschijnlijk al zoveel mogelijk tijd erin stoppen.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
330dM schreef:Brian, veel succes, de ervaring met de vorige beheerder in ogenschouw nemend, kan het alleen maar beter worden
Hoi, ik heb net een ideetje bedacht. Veel showrooms hier worden vrij weinig bekeken en dat is jammer voor de mensen die een BMW buiten de 3 of 5 serie bezitten, denk daarbij aan de 1 serie, X serie en andere minder vaak voorkomende Bimmers. Misschien is het leuk om een gezamenlijke BMW showroom forum te maken waarin alle auto's op een rijtje te vinden zijn zoals in de normale showroom. Deze showroom moet dan eigenlijk niet een op zichzelf staande showroom worden, maar een kopie van alle topics die in de gesegmenteerde showrooms staan.
Zodra je er op eentje klikt, wordt je doorgelinkt naar de originele showroom van de betreffende gebruiker. Omdat de andere bimmers dan eerder de kans krijgen om een plekje te krijgen in een drukker bezocht topic, wordt hun topic ook meteen meer bekeken. Uiteraard blijven de originele showrooms ook bestaan (E46, E36, E39 enzovoorts). Snappen jullie het idee een beetje?
Zodra je er op eentje klikt, wordt je doorgelinkt naar de originele showroom van de betreffende gebruiker. Omdat de andere bimmers dan eerder de kans krijgen om een plekje te krijgen in een drukker bezocht topic, wordt hun topic ook meteen meer bekeken. Uiteraard blijven de originele showrooms ook bestaan (E46, E36, E39 enzovoorts). Snappen jullie het idee een beetje?
**edit** lees nu pas de frontpage helemaal..
hmm wel bagger dat alles weer weg is, maarja.. sh*t happens dan denk ik..
Succes maar weer!
hmm wel bagger dat alles weer weg is, maarja.. sh*t happens dan denk ik..
Succes maar weer!
Gedaan, bedankt voor je geduld om het overnieuw te maken.SVLSDuran schreef:Je mag dit (mijn) topic verwijderen aangezien het nog maar een klein topic is op heden en ik er niet meer kan op antwoorden. Ook de melding van het laatste bericht klopt niet meer.
Ik zal terug van nul beginnen en hopen dat alles dan wel werkt zoals gewenst.
PS: ik edit per ongeluk jouw bericht, maar je snapt mij wel, BrianGT
[url=http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=26442.0][img]http://i1271.photobucket.com/albums/jj630/SVLSDuran/BMW%20320i/On%20BBS%20Styling%20193/NierenTitansilber1-Cut-275x100.jpg[/img][/url]