320d Sedan || Update, Privacy shades & Audio
Re: 320d Sedan, muziek ingebouwd!
Dat je knipperlichten constant branden doet de auto omdat die denkt dat beide stadslichten kapot zijn. De auto meet of er een verbinding is (lees: draadje heel) en als die wegvalt dan is de lamp stuk. De LED heeft geen draadje dus vandaar de brandende knipperlichten. Overigens hebben veel LEDS een doorverbinding oid. om de computer te misleiden.
- rick.bosch
@Auke Haha nee er zitten geen mensen in me kofferbak, ik had ze nog liggen en kreeg ze niet in de hoedeplank op de plaats waar de standaard speaker zitten.
Oke, zal eens even zoeken naar ledjes die dat wel hebben, weet jij zo 'n merk en type?
Oke, zal eens even zoeken naar ledjes die dat wel hebben, weet jij zo 'n merk en type?
BMW 120d | 2007 | 163pk
-
Hey Rick, nette sedan, goeie kleur! Audio install heb je ook zeer netjes gedaan in dat middagje niets te doen.
Die leren wangen van je stoelen ga je zeker super netjes krijgen met oa de spullen van colourlock.
Die leren wangen van je stoelen ga je zeker super netjes krijgen met oa de spullen van colourlock.
Flinke installatie, zal wel een lekker geluid uit komen !
BMW ///M3 Cabrio SMG
- rick.bosch
Bedankt! Vanmiddag nog even een omvormer ingebouwd, 2 stopcontacen netjes in die plaats verwerkt:)
Moet hem nog wel even stofzuigen
Foto:
Moet hem nog wel even stofzuigen
Foto:
BMW 120d | 2007 | 163pk
- rick.bosch
- rick.bosch
Re: 320d Sedan, kleine fotoshoot!
Vorstegrafdonk
- rick.bosch
- bob de bouwer
mooie auto mooie kleur top
- rick.bosch
Dankje! Eigenlijk zouden er al andere achterlichten inzitten maar helaas is dat besteld bij een klote bedrijf wat nu niks meer laat horen.... (skg carstyling)
BMW 120d | 2007 | 163pk
knappe sedan, ik vind het knap dat je hem zo orgineel mogelijk houd
rick.bosch schreef:Dankje! Eigenlijk zouden er al andere achterlichten inzitten maar helaas is dat besteld bij een klote bedrijf wat nu niks meer laat horen.... (skg carstyling)
Hoi Rick, Ziet er goed uit!!
Ik zit ook al een tijdje te wachten op mijn achterlichten welke ik bij SKG heb besteld. Is overigens wel de laatste x dat ik daar wat bestel. Krijg ze telefonisch niet te pakken maar ook via de mail geen antwoord op de simpele vraag wanneer ze wat gaan versturen. Beetje jammer