Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
iPad en iPhone doen het bij mij ook nog goed. Alleen Safari op de Mac niet. Net wederom cache gewist en dan gaat het een half uurtje goed. Nu moet ik het weer doen want ik kan niet inloggen. 
Het blijft een raar verhaal, ik ga het met de hosting partij nog eens bespreken of die nog tips hebben.

Nu weer ingelogd met Safari na het verwijderen van cookies en cache. Even in de gaten houden hoe lang het nu goed gaat. Let you know
Gaat dus precies een uur goed. Dan word ik willekeurig uitgelogd en kan ik niet meer inloggen. De redirect na de inlog logt mij meteen weer uit. Na de cache legen van alleen BP werkt het weer.
Misschien kunnen jullie iets vinden, tot die tijd gebruik ik firefox
Nog een probleempje.
Soms (compleet willekeurig) worden topic niet ongelezen nadat je ze bezocht hebt. Ook 'markeren als ongelezen' werkt dan niet. Nadat je wat andere topics gelezen hebt en daarna nogmaals op 'markeren als gelezen' klikt wordt ie wel als gelezen weergegeven. (klinkt ook al een cookie of cache issue)
Misschien kunnen jullie iets vinden, tot die tijd gebruik ik firefox
Nog een probleempje.
Soms (compleet willekeurig) worden topic niet ongelezen nadat je ze bezocht hebt. Ook 'markeren als ongelezen' werkt dan niet. Nadat je wat andere topics gelezen hebt en daarna nogmaals op 'markeren als gelezen' klikt wordt ie wel als gelezen weergegeven. (klinkt ook al een cookie of cache issue)
Ik heb alleen een probleem met de lay-out... Mijn ogen worden toch een partij dol en moe.
-- Houdoe wanne --
Wanneer ik gebruik maar van de "Wijzigen" knop om een post te wijzigen (bijvoorbeeld in de 'Stel je zelf voor' topic) dan worden de wijzigingen niet opgeslagen. Het systeem geeft echter bij het opslaan wel "wijziging is opgeslagen" melding..
BIj mij en de andere werkt het wel, welke browser gebruik je en heb jij je cookies al een keer geleegd?

Na het evenement ga ik met de hosting partij het e.a. toch nog eens na lopen, want veel van dit soort foutmeldingen ligt naar mijn idee toch bij de cache van de server.Rene08 schreef:Soms (compleet willekeurig) worden topic niet ongelezen nadat je ze bezocht hebt. Ook 'markeren als ongelezen' werkt dan niet. Nadat je wat andere topics gelezen hebt en daarna nogmaals op 'markeren als gelezen' klikt wordt ie wel als gelezen weergegeven. (klinkt ook al een cookie of cache issue)

Bovenstaande problemen heb ik idd nog steeds zo af en toe.
Wel ben ik vandaag de hele dag ingelogd gebleven. (@ Safari @ Mac)
Dat inlog probleem had ik ook alleen maar in safari. De andere plroblemen heb ik ook in firefox of chrome
Waarschijnlijk heeft meerdere malen cache legen toch deels geholpen
Wel ben ik vandaag de hele dag ingelogd gebleven. (@ Safari @ Mac)
Dat inlog probleem had ik ook alleen maar in safari. De andere plroblemen heb ik ook in firefox of chrome
Waarschijnlijk heeft meerdere malen cache legen toch deels geholpen
Neeee, dat kan toch niet 
mijn ipad had gister ook last...
vandaag was het goed
vandaag was het goed
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Last read reply in en topic werkt ook niet meer...
Laatste paar dagen ben ik ingelogd gebleven via Safari op de Mac. Gaat goed nu.
Wel meerdere malen website gegevens moeten verwijderen. Maar lijkt nu na een keer of vijf opgelost te zijn.
Wel meerdere malen website gegevens moeten verwijderen. Maar lijkt nu na een keer of vijf opgelost te zijn.
Op mijn Macbook knalt hij er wel uit, op mijn iPhone blijft ie netjes ingelogd. Safari dan. Tijd van forum loopt trouwens uurtje achter, een kleine maar hele fijne aanpassing als dat gefixt wordt! Succes