Fast Car Festival 2012
Fast Car Festival 2012
Hier de plek om nog even heerlijk na te praten over een geweldige dag.
En laat de foto's maar doorkomen!
En laat de foto's maar doorkomen!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Fast Car Festival 2012
Heb een berg foto's om door te spitten, maar hier alvast een klein voorproefje:
Heb er jammer genoeg niet veel gemaakt, maar die enkele die ik geschoten heb toch maar even online zetten.
En Rene, als je de Go-Pro bij iemand er op geplakt hebt, Die beelde evt na montage de site op he! haha
En Rene, als je de Go-Pro bij iemand er op geplakt hebt, Die beelde evt na montage de site op he! haha
Die worden gemonteerd! Geen zorgen
Ben de beelden nu aan het uploaden. Zodat Jeffrey ze kan downloaden en ermee aan de slag kan.
Foto's ga ik niet meer halen vandaag, maar morgen heb ik vrij. Het lichtje gaat uit hier! Iedereen bedankt voor de mooie dag!
Foto's ga ik niet meer halen vandaag, maar morgen heb ik vrij. Het lichtje gaat uit hier! Iedereen bedankt voor de mooie dag!
top dag ook weer leuke mensen leren kennen.
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Ik ben vandaag ook naar zandvoort geweest, kon helaas niet het paddock op. maar ik heb me verder prima vermaakt, vooral drift vond ik erg leuk om te zien!
wat foto's:
Auto gewassen
Zandvoort
wat foto's:
Auto gewassen
Zandvoort
Hey, die Sienarode komt me bekend voor ! Vette dag was het man
ja zeker was leuk om mee te maken. had zelf eigenlijk ook wel ff het circuit op gewild. hoe hard ging je op het rechte eind ong? heb je ook nog foto's van mijn auto gemaakt? :p
- Griffendahl
Hierbij mijn foto's... Leuk festival, volgend jaar ga ik zeker weer. Dan alleen wel ff betere foto locaties zien te scoren !! Brian, super georganiseerd en top dat de weergoden iedereen zo goed gezind waren voor vandaag !!
- Spoiler: Laat zien
Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
In het begin heb ik een 'voor vertrek' foto op mijn iPhone met drie auto's (jouwe, Kenny en mijne). Daarna nog een met jouwe en die van Danish. Morgen rustig alles uitpakken! Ik kwam niet verder dan 160-170 op de straight dacht ik, maar heel erg doorrijden zat er ook niet echt bij Volgens mij had ik nog een van de langzaamste Bimmers (193pk) daar.Willian schreef:ja zeker was leuk om mee te maken. had zelf eigenlijk ook wel ff het circuit op gewild. hoe hard ging je op het rechte eind ong? heb je ook nog foto's van mijn auto gemaakt? :p
ja moet je nagaan als ik ook mee zou rijden met mn 150 pk thuis op onverharde weggetjes vermaak ik me ook prima
Trouwens, prachtige foto's Griffendahl! Heel mooie sluitertijd en scherpte erin gekregen. Belichting is top, hele mooie platen! Heb je ook een flyby van mijn Sienna ?
- Griffendahl
Volgens mij wel, alleen mis je daar net de neus van de auto dacht ik (beetje slechte compositie zeg maar ) Heb ongeveer 1100 foto's gemaakt dus weet sowieso niet heel exact meer wie ik wel en niet had
Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
- Limburg-118i
Ik was ook aanwezig. Heb jullie auto's zien staan. Stuk voor stuk mooie apparaten.
Helaas ken ik jullie niet, dus ik wist niet echt waar ik moest zoeken naar de eigenaren van al dat moois.
Was een leuke dag gisteren, wij hebben ons goed vermaakt.
Sjoerd
Helaas ken ik jullie niet, dus ik wist niet echt waar ik moest zoeken naar de eigenaren van al dat moois.
Was een leuke dag gisteren, wij hebben ons goed vermaakt.
Sjoerd