http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=213290650
alvast bedankt

Valt mee toch? Deze zijn (op het oog in ieder geval) vrij netjes en hebben geen al te hoge km-stand. Ze staan al wel een poos te koop, en dat zou of iets over de echte staat en/of over de prijs kunnen zeggendekkerm1 schreef:ja vond m ook al erg goedkoop.... momenteel staat er niet echt veel te koop voor ongeveer 20K vinden jullie ook niet?
Dat weet ik wel: veul :-) Ik heb zelf 2 jaar in een E36 M3 3.2 gereden en een hoop geld in de wagen gepompt. Qua onderhoud scheelt dat, anders dan de goedkopere bandenmaat, niet zo heel erg veel denk ik.Roderik_ schreef:Mensen vergeten vaak de enorme onderhoudskosten van een M3. Wat denk je dat schijven en blokken aan de voorkant kosten? Een InspectieII? Een setje nieuwe achterbandjes in 265/30R19?
En dan heb ik het nog niet eens over de echt lastige problemen als tikkende klepstoters, vanos etc etc...
Ik vind die specifieke M3 er erg netjes uit zien. Jammer dat de 16:9 navigatie er niet in zit enzo, maar dat is allemaal te regelen. Als ik op de foto's afga zijn er aardig wat M3's met de helft van het aantal kilometers die er niet zo netjes uitzien als deze...BM-DUB schreef:tja, prijzen zijn voor een groot deel gerelateerd aan km-standen. zelf zou ik nooit (te) veel betalen voor een (lage) kmstand. ik denk dat die M3 van 17,900 bij autosport brouns best wel ok is hoor. ding is gewoon realistisch geprijsd voor bj., kmstand, en opties. denk dat je voor 17k best goed m3 kan rijden dan...