mulderkes e46 het einde
Re: mulders e46
moet allicht naar de keuring, is het normaal dat ik naar 15 a 20000km men achterbanden moet vervangen?
Re: mulders e46
vers gewassen en dan een fotoshoot in men thuis streek de vlaamse ardennen, heel landelijk en het hartje van de ronde van vlaanderen.
de koppenberg
de koppenberg
Re: mulders e46 fotoshoot vlaamse ardennen p3
jaloers op die omgeving en weggetjes
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
is idd een prachtige omgeving, er zijn hier veel mooie baantjes, altijd leuk om met de beemer er rond te trekken.
Mooie foto's Je hebt daar leuke weggetjes idd.
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
tnx phantom heel leuke wegjes , altijd leuk om door te razen.
- rick.bosch
Mooie stukken om rond te rijden inderdaad! Zit ook te twijfelen om m'n strips te spuiten nu er tog al wat over gespoten moet worden is het een kleine moeite om de strips ook mee te pakken!
BMW 120d | 2007 | 163pk
het is idd maar een kleinigheid om me te spuiten en het resultaat gaat veel mooier zijn. ik heb er lang aan getwijfeld en op een dag heb ik ze gespoten en was heel blij met het resultaat.
Mooie foto's, nice bimmert!
Voor wat betreft je vraag over het vervangen van de banden:
Bij normaal gebruik zouden bandjes van redelijke kwaliteit volgens mij meer km's moeten kunnen!
Ik zou even kijken waar de bandjes het meeste zijn gesleten, dit om te kunnen 8erhalen of de uitlijning correct is.
Just my 2 cents.........
Greetz ghaas
Voor wat betreft je vraag over het vervangen van de banden:
Bij normaal gebruik zouden bandjes van redelijke kwaliteit volgens mij meer km's moeten kunnen!
Ik zou even kijken waar de bandjes het meeste zijn gesleten, dit om te kunnen 8erhalen of de uitlijning correct is.
Just my 2 cents.........
Greetz ghaas
tnx ghaas
ze hebben wel goede grip dus slijt meer ook en ik ga hem eens moeten laten uitlijnen want de binnenkant is versleten en de buiten kant is er practisch weinig slijtage aan.
ze hebben wel goede grip dus slijt meer ook en ik ga hem eens moeten laten uitlijnen want de binnenkant is versleten en de buiten kant is er practisch weinig slijtage aan.
ik denk wel dat het dat moet zijn, men schokdempers zijn al vervangen dus moet het uitlijnen zijn.
ja zeg wel, vooral aan 261000km, hopen op niet te veel kosten, men voorste stuk uitlaat is versleten, kost me 300 euro