Fast Car Festival 2012
Re: Fast Car Festival 2012
Onderweg naar de bedrijvenstraat en supercar paddock nog even langs de baan een paar plaatjes geschoten.
Natuurlijk verliep onze tocht langs auto's weer tergend langzaam omdat het veel te gezellig was om bij te praten. Samen met Cliff en Kenny.
Gezellig druk in de bedrijvenstraat en supercar paddock.
Demo M3 van Mosselman. Met demo luchtinlaat voor hun turbokit.
Hier blijf ik toch ook wel een zwak voor hebben, GTR.
Een CLK 63 AMG? Uhm, op kenteken gewoon een 55 hoor
Uhm, M3 cabrio, nee, het was een omgebouwde...
Deze vond ik prachtig!
Dan nu de supercars.
Overigens mooi contrast zo naast elkaar op het paddock. Hierboven geen benzine, en hieronder een heel veel benzine slurpend monster.
Uhm, de bedoeling van driften is toch je banden oproken? Volgens mij was dit de verkeerde band op de verkeerde velg....
Daarna met Kenny nog even over het andere gedeelte van het paddock gelopen. Iets minder mijn smaak, maar er stonden wel erg nette auto's tussen.
Natuurlijk verliep onze tocht langs auto's weer tergend langzaam omdat het veel te gezellig was om bij te praten. Samen met Cliff en Kenny.
Gezellig druk in de bedrijvenstraat en supercar paddock.
Demo M3 van Mosselman. Met demo luchtinlaat voor hun turbokit.
Hier blijf ik toch ook wel een zwak voor hebben, GTR.
Een CLK 63 AMG? Uhm, op kenteken gewoon een 55 hoor
Uhm, M3 cabrio, nee, het was een omgebouwde...
Deze vond ik prachtig!
Dan nu de supercars.
Overigens mooi contrast zo naast elkaar op het paddock. Hierboven geen benzine, en hieronder een heel veel benzine slurpend monster.
Uhm, de bedoeling van driften is toch je banden oproken? Volgens mij was dit de verkeerde band op de verkeerde velg....
Daarna met Kenny nog even over het andere gedeelte van het paddock gelopen. Iets minder mijn smaak, maar er stonden wel erg nette auto's tussen.
Re: Fast Car Festival 2012
mooie fotos rene wil zelf ook nog is zoon spiegelreflex aanschaffe
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Re: Fast Car Festival 2012
Laatste deel van mijn kant.
Drukte bij BimmerParts omdat daar ook de briefing en het inschrijven voor de BMW parade was.
Toen iedereen getekend had dat alles op eigen risico was mochten ze de baan op.
Daar was m'n GoPro dus
Drukte bij BimmerParts omdat daar ook de briefing en het inschrijven voor de BMW parade was.
Toen iedereen getekend had dat alles op eigen risico was mochten ze de baan op.
Daar was m'n GoPro dus
Re: Fast Car Festival 2012
eigenlijk vond ik wel dat de organisatie iets fout deed die dag... mensen het circuit oplaten zonder helm dat vind ik persoonlijk echt een nogo. als er 1x iets goed fout gaat, is de naam Fast-car festival ook meteen naar zijn grootje omdat er niet genoeg aan de veiligheid gedaan wordt...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Re: Fast Car Festival 2012
Waarom heb je een helm op in een raceauto? Om je te beschermen tegen de klap die je maakt als de je vangrail in gaat. In een raceauto is dat dus vaak de klap tegen je rolkooi. In een luxe auto wordt die klap nog opgevangen door airbags.
Overigens werd er daarvoor dus ook een vrijwaring getekend. Ik vind het ook niet de verantwoordelijkheid van de organisatie, maar meer van de bestuurder zelf.
Daarbij past een helm vaak niet eens in een luxe auto. Bij mij staat de stoel max naar beneden en ik heb nog pak 'm weg 2 cm over tot het dak.
Overigens werd er daarvoor dus ook een vrijwaring getekend. Ik vind het ook niet de verantwoordelijkheid van de organisatie, maar meer van de bestuurder zelf.
Daarbij past een helm vaak niet eens in een luxe auto. Bij mij staat de stoel max naar beneden en ik heb nog pak 'm weg 2 cm over tot het dak.
Re: Fast Car Festival 2012
klopt wat rene zegt. de bestuurders hebben er voor moeten tekenen. en ik meen dat er zelfs een ferrari 360 spider de vangrail flink geknuffeld heeft ?
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Re: Fast Car Festival 2012
Ja klopt idd.
Re: Fast Car Festival 2012
Leuke foto's!
Die witte M330D Cabrio is niet omgebouwd maar zo gebouwd.....
De reden dat Wheelsonline niets aan verkoop deed is dat er geen tent was en de spullen zowat wegwaaide.
Er is toen gekozen om de verkoop te laten voor wat het is en de meiden laten flyeren voor Breyton bij de KSC stand.
Nog wat foto's die ik geschoten heb......
De dames van Wheelsonline......
De dag was iets minder voor de Chauffeur van deze Modena....
En weer op de terug weg........
Dat waren ze weer......
Die witte M330D Cabrio is niet omgebouwd maar zo gebouwd.....
De reden dat Wheelsonline niets aan verkoop deed is dat er geen tent was en de spullen zowat wegwaaide.
Er is toen gekozen om de verkoop te laten voor wat het is en de meiden laten flyeren voor Breyton bij de KSC stand.
Nog wat foto's die ik geschoten heb......
De dames van Wheelsonline......
De dag was iets minder voor de Chauffeur van deze Modena....
En weer op de terug weg........
Dat waren ze weer......
Re: Fast Car Festival 2012
airbags doen niet alles, ze doen het ook niet altijd (spreekt uit ervaring). tuurlijk wij hebben er ook voor moeten tekenen bij de superlap maar alsnog vind ik het onverstandig (ook vanuit de bestuurders zelf als ze de keuze hebben)Rene08 schreef:Waarom heb je een helm op in een raceauto? Om je te beschermen tegen de klap die je maakt als de je vangrail in gaat. In een raceauto is dat dus vaak de klap tegen je rolkooi. In een luxe auto wordt die klap nog opgevangen door airbags.
Overigens werd er daarvoor dus ook een vrijwaring getekend. Ik vind het ook niet de verantwoordelijkheid van de organisatie, maar meer van de bestuurder zelf.
Daarbij past een helm vaak niet eens in een luxe auto. Bij mij staat de stoel max naar beneden en ik heb nog pak 'm weg 2 cm over tot het dak.
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: Fast Car Festival 2012
Hierbij de rest van de foto's die ik geschoten heb.
Heb vooral geoefend op het pannen, en dit is dan het resultaat:
Heb vooral geoefend op het pannen, en dit is dan het resultaat:
Re: Fast Car Festival 2012
Wat een prachtige platen jongens! Echt top!
Re: Fast Car Festival 2012
Leuk Rene, om ook eens wat rolling shots te hebben
Wat dat helm gebeuren betrefd, met de safety car ervoor werden er toch geen absurde snelheden gehaald die je op de openbare weg ook niet doet. Neem aan dat je je weg auto in duitsland ook wel eens uitgelaten hebt? Doe je dan een helm op? Dan kan je onderhand wel altijd een helm op zetten Haha.
Wat dat helm gebeuren betrefd, met de safety car ervoor werden er toch geen absurde snelheden gehaald die je op de openbare weg ook niet doet. Neem aan dat je je weg auto in duitsland ook wel eens uitgelaten hebt? Doe je dan een helm op? Dan kan je onderhand wel altijd een helm op zetten Haha.
Re: Fast Car Festival 2012
Idd, daar heb je een goeie idd. Sterker nog, ik denk dat het op de openbare weg gevaarlijker is dan op het circuit. Je bent nu toch scherper met opletten en reageren denk ik.
Re: Fast Car Festival 2012
Dat zie ik dus anders, ik vind het op een circuit juist gevaarlijker ivm aanremmen bochten etc die je zo laat mogelijk wil doen. hard rechtuit gaan kan iedereen, maar een bocht maken niet.
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
- Griffendahl
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 08 jun 2012, 17:23
Re: Fast Car Festival 2012
't Was zoals ik dacht... Miste een stuk circuit aan de voorkant, heb het er ff bij gephotoshopt... Hopelijk vind je het acceptabel zo, anders heb ik niks voor je.JzAero schreef:Trouwens, prachtige foto's Griffendahl! Heel mooie sluitertijd en scherpte erin gekregen. Belichting is top, hele mooie platen! Heb je ook een flyby van mijn Sienna ?
Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns