Kenny E93 335i back to oem...
- rick.bosch
Re: Kenny E93 335i interieur lijsten gewrapt
Vind je dat oplichters ja? Heb er eigenlijk nog geen problemen mee gehad tot nu toe?
BMW 120d | 2007 | 163pk
oplichters is een groot woord dat neem ik terug. ik heb je er ook een PB over gestuurd
einmal ein BMW ist immer ein BMW
als je de juiste folie gebruikt en een goede fohn en rustig de tijd neemt is het goed te doen. als je vragen hebt PB me maarthedutchone schreef:zozo knap hoor, was het moeilijk ?
Je hebt niet stil gezeten zie ik !
Ziet er goed uit Kenny!
Echt prachtige wagen Kenny!
Hier een plaatjes van gister:
Hier een plaatjes van gister:
mooie fotos rene thanks. ik zag net op internet dat de plasti dip weer leverbaar is zal is een paar busjes bestellen.
Nice! Mat zwart?
ja het word mat zwart begin eerst met de lijsten de grille. dan weet ik hoe snel het busje leeg gaat dan bestel ik de busjes voor velgen ook mat zwart
Mooi! ben benieuwd hoe het bevalt! Het spuiten en de looks.
zo bestelling geplaast. 2 busjes plasti dip mat zwart hopen dat ze woensdag binnen zijn ben ik mooi een dagje vrij.
Matzwart? Hoogglans zwart toch ?
Maar even serieus wat is dit toch een PATSBAK!! Hij is perfect! vermogen, top kleur stelling beige interier bij een zwarte auto en dan nog de PP uitlaat !!
In het treintje richting het circuit de 335 meerdere malen gehoord ! Als jij voor de M3 e92 gaat, ga ik voor deze
Maar even serieus wat is dit toch een PATSBAK!! Hij is perfect! vermogen, top kleur stelling beige interier bij een zwarte auto en dan nog de PP uitlaat !!
In het treintje richting het circuit de 335 meerdere malen gehoord ! Als jij voor de M3 e92 gaat, ga ik voor deze
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
nee het word mat zwart. denk dat het wat mooier staat. kan altijd nog hooglans naderhand de plasti dip is altijd mat zwart je moet dan een busje hooglans bij bestellen.
en ja m3 e92 of e90. ben nog even de pot aan het spekken dat is tog een heel andere prijsklasse (erg genoeg)
en ja m3 e92 of e90. ben nog even de pot aan het spekken dat is tog een heel andere prijsklasse (erg genoeg)
Hé Kenny, ben erg benieuwd hoe het matte wordt. Snel pica's plaatsen dus.
- thedutchone
Zo, nog bedankt voor advies over wrappen ben zelf ook maar ff bezig geweest
Op 3seriesforum staat een aardige DIY vid van Plastidip voor het spuiten van de lijsten. Wellicht handig.