Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Nieuwe berichten worden niet getoond
viewtopic.php?f=36&t=27592&p=413662#p413662
viewtopic.php?f=36&t=27592&p=413662#p413662
Geduld iedereen ..
De nieuwe eigenaar zal dit binnenkort allemaal oppakken maar ligt zover ik weet in een coma slaap na het Fast Car Festival
(niet zo heel gek trouwens..)
De nieuwe eigenaar zal dit binnenkort allemaal oppakken maar ligt zover ik weet in een coma slaap na het Fast Car Festival
Al mijn foto's werkten trouwens niet in mijn showroom (gallerij pics), heb ze nu ff ergens anders geupload.
Reacties zijn opeens weg na 19juni in mijn showroom topic 
werkt allemaal voor geen meter. Ipad zit ik iedere keer met een inlog probleem
(ik heb alle stappen hier al geprobeerd) maar ene moment ben ik ingelogd ander moment weer niet
Op de computer doen alle foto's het niet
heb ik ook al van alles geprobeerd.
Met andere woorden, nog niet echt een verbetering..... iemand tips?
en inderdaad, als je in google zoekt en je krijgt een hit doet de link het niet.... op het forum gaat zoeken ook niet goed.
(ik heb alle stappen hier al geprobeerd) maar ene moment ben ik ingelogd ander moment weer niet
Op de computer doen alle foto's het niet
Met andere woorden, nog niet echt een verbetering..... iemand tips?
en inderdaad, als je in google zoekt en je krijgt een hit doet de link het niet.... op het forum gaat zoeken ook niet goed.
BMW e91 LCI 320da Individual
Ik krijg de laatste tijd overigens een melding als ik een reactie wil plaatsen:
Je mag niet zo snel een reactie plaatsen na je vorige reactie. (iets in die trant)
Je mag niet zo snel een reactie plaatsen na je vorige reactie. (iets in die trant)
- Edit:
- En waar in vredesnaam is dat voor nodig, wekt alleen maar ergenis op...

- rick.bosch
Ik denk dat je dan 2 keer op Bevestig hebt geklikt, dan denkt het forum dat je 2 keer erg snel achter elkaar dat bericht plaatst en dat gaat niet.
Weet niet of dat klopt, maar volgens mij wel.
Weet niet of dat klopt, maar volgens mij wel.
BMW 120d | 2007 | 163pk
Nope, gaat om twee totaal verschillende topics waar ik dan in reageer.
kortom, de verhuizing is tot nu toe geen succes, maar gaat vast goed komen, Hoop alleen dat ik voor het zover is niet mijn computer het raam uit hebt gegooid

Linkverwijzing vanuit het oude forum naar nieuwe forum zal wel een top oplossing zijn die overigens snel moet gebeuren. Zoek namelijk vaak oplossingen via Google en een forum dient toch wel vooral voor hulp (en natuurlijk de gezelligheid, maar dat zit wel goed). Het is al vaker genoemd, maar dit is toch het BMW forum dat altijd bovenaan Google staat wanneer ik iets nodig heb. Een snelle fix zal een hoop gebruikers weer happy maken
Maar denk dat we nog geduldig moeten wachten, merk wel dat er steeds meer dingen worden gefixt, daarvoor 
Met de Safari web brouwser kan ik geen nieuwe onderwerp beginnen in bijv een showroom.
Met de google chrome gaat dat wel.
( heb zelf macosx lion)
Heeft iemand hiervoor al een oplossing?
Met de google chrome gaat dat wel.
( heb zelf macosx lion)
Heeft iemand hiervoor al een oplossing?
Safari op de mac kan in niet inloggen, nu moet ik dus via een oude computer inloggen om mijn PB's te kijken
Chrome moet ik goed controleren als ik een reactie stuur, of hij komt niet aan of hij staat er 2x...
Wat ik het meest jammer vind is dat ik mijn project pagina had aangevuld en een paar pb heb gestuurd, dat deze compleet weg zijn.
De nieuwe layout van het forum mag een stuk beter, ik vind het echt compleet waardeloos werken.
Groeten Vincent
Chrome moet ik goed controleren als ik een reactie stuur, of hij komt niet aan of hij staat er 2x...
Wat ik het meest jammer vind is dat ik mijn project pagina had aangevuld en een paar pb heb gestuurd, dat deze compleet weg zijn.
De nieuwe layout van het forum mag een stuk beter, ik vind het echt compleet waardeloos werken.
Groeten Vincent
Ja, inderdaad met safari kan ik gewoon niet inloggen??
Gaat dit nog gemaakt worden?
Gaat dit nog gemaakt worden?
Verwijder bij Instellingen -> Privacy -> Details de bimmerportal data. Dan kan je wel weer inloggen, maar logt ie na een tijd weer uit. Herhalen schijnt te werken, maar vooralsnog gebruik ik Chrome op mijn MBP. Daarnaast krijg ik ook vaak de error dat ik iets 2x of vaker moet sturen voordat het echt doorkomt.
Ik wilde net even een berichtje plaatsen en krijg ik dit scherm...