Frenkz' Coupé
Re: Frenkz' Coupé | andere einddemper
Veeel beter
Twee pijpjes is nice! Maakt de achterkant af. Denk dat hoogglans zwarte sierstukjes best vet zal staan.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Thx mannen !
Ja ik wil dus eerst zien hoe dat staat Danish, helaas geen voorbeelden online !
Verder geen andere foto's, komt van de week
Ja ik wil dus eerst zien hoe dat staat Danish, helaas geen voorbeelden online !
Verder geen andere foto's, komt van de week
Ziet er een stuk beter uit idd!
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Netjes hoor. Er hoort gewoon een dubbele pijp zichtbaar te zijn!
Zo zien de shadowline pijpjes eruit:
http://www.ecstuning.com/BMW-E46-328i-M ... ES2063730/" onclick="window.open(this.href);return false;
Twijfel nog tussen Chrome en dit dus, maar neig meer naar Shadowline
http://www.ecstuning.com/BMW-E46-328i-M ... ES2063730/" onclick="window.open(this.href);return false;
Twijfel nog tussen Chrome en dit dus, maar neig meer naar Shadowline
ik vind dit ook wel aparter! gewoon doen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Mijn eindstukjes zijn tegen het lelijke aan, misschien toch maar zo'n sierstukje in shadowline aanschaffe, ziet er heel mooi uit! Tegenwoordig is dat trouwens ook wel een trend bij Bimmertjes, zwarte uitlaatjes af fabriek. Ik ben verliefd op je velgen! Wat zien ze er heerlijk uit als je aan het rijden bent! Mijn velgen beginnen beetje bladeren te krijgen, de lak begint bij hoge drukwassen los te laten op kleine plekjes. Als het echt teveel wordt ga ik hem in chroomantraciet of jouw kleur spuiten
Thx man ! ja klopt je ziet veel nieuwe auto's (BMW's) met donkere wielen en ook uitlaatpijpjes, heeft wel wat.. beetje de 'badguy' haha
Op zich kan zwart (donker) met rood ook prima ! (al heb je wel chromen lijsten..)
Op zich kan zwart (donker) met rood ook prima ! (al heb je wel chromen lijsten..)
Oh ik lees hier net hoe ik ze eraf moet halen! Prima tip, maar toch maar even aankijken hoe ik dit ga doen, misschien toch maar chromen stukjes van de dealer bekijken. Als deze ook rond zijn en passen, wil ik best die chromen aanschaffen.
heel knappe e46!
heel knap gedaan met uw interieur, het is een voorbeeld gewoon, ga ik moeten volgen!
http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 27727.html" onclick="window.open(this.href);return false;
heel knap gedaan met uw interieur, het is een voorbeeld gewoon, ga ik moeten volgen!
http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 27727.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Frenkz' Coupé - Vakantie pics
Zo terug van een mooie trip met de BMW, zo'n 3500 km gereden door 7 verschillende landen.
Heb hier en daar wat tijd gehad om wat foto's ook van de coupé te schieten:
1e stop in Duitsland, hier nog mooi schoon, maar dit ging al snel veranderen..
Op bezoek bij de Allianz Arena (München)
In Maranello, bij Ferrari
Hoogtepunt van de trip voor de coupé, de oude kombaan van Monza!
Was niet helemaal toegestaan om daar te komen maar toch nog de stoute schoenen aangetrokken
en auto neergezet voor wat pics. Het is daar echt super steil, lopend kom je niet boven de gele lijn!
De auto was ook nog zo steil geparkeerd dat ik nauwelijks kon uitstappen (deur open doen was best pittig )
Overnachting in Turijn, helaas op straat, maar wel gelijk onder onze raam van het hotel.
Alpen rit door Zwitserland, erg leuke wegen!
Heb hier en daar wat tijd gehad om wat foto's ook van de coupé te schieten:
1e stop in Duitsland, hier nog mooi schoon, maar dit ging al snel veranderen..
Op bezoek bij de Allianz Arena (München)
In Maranello, bij Ferrari
Hoogtepunt van de trip voor de coupé, de oude kombaan van Monza!
Was niet helemaal toegestaan om daar te komen maar toch nog de stoute schoenen aangetrokken
en auto neergezet voor wat pics. Het is daar echt super steil, lopend kom je niet boven de gele lijn!
De auto was ook nog zo steil geparkeerd dat ik nauwelijks kon uitstappen (deur open doen was best pittig )
Overnachting in Turijn, helaas op straat, maar wel gelijk onder onze raam van het hotel.
Alpen rit door Zwitserland, erg leuke wegen!
- Spoiler: Laat zien
blijft er goed uit zien, kan geloven dat je een goede vakantie hebt gehad aan de hand van die foto van je teller
Toerenbegrenzer niet kunnen halen of wel? Dat is met de e36 6-cilinders wel grappig. Net zo lang gas geven. dan schiet ie ff in de toerenbegrenzer. en dan duurt het wel weer ff een km ofzo voordat je er weer bij bent
-- Houdoe wanne --