Nog eens voorstellen dan maar
Nog eens voorstellen dan maar
Goedenavond heren,
Zal mijzelf nog eens voorstellen aangezien ik precies in de verhuis/omzet periode lid ben geworden van het forum.
Zodoende was alles verloren gegaan...
Ik ben dus Ferry, de trotse eigenaar van een E46 328Ci uit '99.
Ondanks de leeftijd staat de auto nog strak in de (gouden) lak en ziet het lederen interieur er nog zeer netjes uit!
Heb al van enkele (a-technische) mensen de vraag gehad of ik m nieuw had gekocht, das toch leuk
Maar als ik nu af en toe in m'n Del Sol stap (lees kruip) merk ik dat ik al helemaal gewend ben aan das luxe BMW gefuhl
Echter was de audiovoorziening nog wel antiek; een cassettedeck en ik heb geeneens bandjes meer...
Dynavin D99 opgehaald en gemonteerd met hulp van you tube, weer helemaal up to date!!!
Oja en nog een 12" sub in de kofferbak geplaatst t.b.v. het dreunen.
Volgende project zal het vervangen van het stuur worden, eentje met knopjes en de ronde airbag in het midden.
(zodra de auto gerepareerd is aan de lekke remleiding achter...)
MVG FRRY
Zal nog eens proberen met foto's te uploaden, was t eindelijk gelukt op t vorige forum...
Zal mijzelf nog eens voorstellen aangezien ik precies in de verhuis/omzet periode lid ben geworden van het forum.
Zodoende was alles verloren gegaan...
Ik ben dus Ferry, de trotse eigenaar van een E46 328Ci uit '99.
Ondanks de leeftijd staat de auto nog strak in de (gouden) lak en ziet het lederen interieur er nog zeer netjes uit!
Heb al van enkele (a-technische) mensen de vraag gehad of ik m nieuw had gekocht, das toch leuk
Maar als ik nu af en toe in m'n Del Sol stap (lees kruip) merk ik dat ik al helemaal gewend ben aan das luxe BMW gefuhl
Echter was de audiovoorziening nog wel antiek; een cassettedeck en ik heb geeneens bandjes meer...
Dynavin D99 opgehaald en gemonteerd met hulp van you tube, weer helemaal up to date!!!
Oja en nog een 12" sub in de kofferbak geplaatst t.b.v. het dreunen.
Volgende project zal het vervangen van het stuur worden, eentje met knopjes en de ronde airbag in het midden.
(zodra de auto gerepareerd is aan de lekke remleiding achter...)
MVG FRRY
Zal nog eens proberen met foto's te uploaden, was t eindelijk gelukt op t vorige forum...
328 Ci, ehm dat scheelt een slok (benzine) op een borrel...
Re: Nog eens voorstellen dan maar
Zeer mooie kleur! Toppie! Ik heb hem ook nog te koop zien staan geloof ik, maar daar ben ik niet zeker over. Veel plezier met je BMW en natuurlijk welkom op het forum!
Welkom Ferry!
Welkom op het forum Ferry!
Altijd al een hele deftige kleur gevonden, wees er zuinig op.
Altijd al een hele deftige kleur gevonden, wees er zuinig op.
- MaasMaster
- Contacteer:
Welkom Ferry!!
Knappe E 46!
Knappe E 46!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
Dat zou wel eens m'n volgende kleur kunnen worden ik vind hem erg mooi
Mooie coupe Ferry welkom op het forum en ik hoop je bimmer eens te zien op een van de bimmerportal meetings!
Mooie coupe Ferry welkom op het forum en ik hoop je bimmer eens te zien op een van de bimmerportal meetings!
WOW heren,
T verbaast me hoeveel positieve reacties ik krijg op de kleur Dit is wel een lekker actief forum
Vond zelf eigenlijk de kleur op de aankoopfoto's niet zo bijzonder, maar buiten in t zonnetje was ik al heel snel verkocht hahaha
Kan alleen komende 12 weken niet rijden waarschijnlijk...
Maar zodra ie gerepareerd is kom ik cker eens naar een Bimmer meeting om al dat moois van jullie te bekijken / beluisteren
PS als jullie nog tips hebben betreffende mijn andere topic (Schade NA apk) zie ik dit heel graag
TANX
T verbaast me hoeveel positieve reacties ik krijg op de kleur Dit is wel een lekker actief forum
Vond zelf eigenlijk de kleur op de aankoopfoto's niet zo bijzonder, maar buiten in t zonnetje was ik al heel snel verkocht hahaha
Kan alleen komende 12 weken niet rijden waarschijnlijk...
Maar zodra ie gerepareerd is kom ik cker eens naar een Bimmer meeting om al dat moois van jullie te bekijken / beluisteren
PS als jullie nog tips hebben betreffende mijn andere topic (Schade NA apk) zie ik dit heel graag
TANX
Welkom Ferry
Lekke remleiding moet toch wel sneller te vervangen zijn? Een beetje durf in kleur is altijd goed Nooit gedacht dat ik voor een rode Bimmer zou kiezen en ben er tot nu toe ook erg blij mee! Ben benieuwd, wil deze wagen wel gauw keertje zien ! Trouwens, heerlijk blok in zo'n 328i/Ci! Koppelrijk en heerlijk schakellui maar prachtig bij de les wanneer het moet en zeker als er paar keer teruggeschakeld wordt!
- thedutchone
Mooie wagen Heb hem nog te koop zien staan
Welkom.
Mooi auto, en de kleur is ook mooi
Mooi auto, en de kleur is ook mooi
Goeie avond heren,
Tanx voor alle positieve reacties
@JzAero; tis inderdaad een heel lekker blok de 2.8, maar wel een zeer dorstige
Wat rij jij nu gemiddeld in de binnenstad want mijn OBC geeft dan gemiddeld 25L op 100km aan...
PS die dieprode kleur is ook echt een fantastische kleur, cker in t zonnetje!
Tanx voor alle positieve reacties
@JzAero; tis inderdaad een heel lekker blok de 2.8, maar wel een zeer dorstige
Wat rij jij nu gemiddeld in de binnenstad want mijn OBC geeft dan gemiddeld 25L op 100km aan...
PS die dieprode kleur is ook echt een fantastische kleur, cker in t zonnetje!
Tsja, da's 1 op 4. Je hebt gewoon een te zware rechtervoet.
Haha ik weet dat 25 op 100 hetzelfde is als 1 op 4, maar dit is niet normaal te noemen aangezien ik niet meer elk stoplicht rokende verlaat...
Tis nog wel ff wennen dak zo vaak op visite moet bij dhr. Shell en BP enz.
Vergeleken met me Del Sol scheelt t de helft
Maar heb het er graag voor over
Tis nog wel ff wennen dak zo vaak op visite moet bij dhr. Shell en BP enz.
Vergeleken met me Del Sol scheelt t de helft
Maar heb het er graag voor over
(zucht, en zoals gewoonlijk werd het bericht weer eens niet geplaatst dus nog maar een keer )
Tsja, de consequentie van BMW rijden he. Zeker een 6 cilinder
Tsja, de consequentie van BMW rijden he. Zeker een 6 cilinder