Even voorstellen...Cliff
Even voorstellen...Cliff
Bij deze...ben Cliff, 22 jaar en kom uit het Zuiden van het land!
Ik rijd momenteel een E39 530i....de meesten van jullie zullen me wel al kennen, ben een tijd lang
niet actief geweest...
Ik rijd momenteel een E39 530i....de meesten van jullie zullen me wel al kennen, ben een tijd lang
niet actief geweest...
Re: Even voorstellen...Cliff
Mooi dat je terug bent Cliff!
Welkom terug met the Knight Rider
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ben jij de "poets" Cliff ?
Was je account weg ofzo, je bent toch al veel langer actief dan deze paar posts...
Was je account weg ofzo, je bent toch al veel langer actief dan deze paar posts...
Van een aantal mensen was het profiel niet meer actief of verwijderd. Na de veranderingen op BP is het weer zoals voorheen.
- MaasMaster
- Contacteer:
Welkom Cliff!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
Ik ben inderdaad de ''poets'' Cliff!
Mijn profiel is zoals Rene al aangeeft inderdaad meerdere maanden helaas verwijderd geweest. Daardoor zijn al mijn berichten verwijderd. Alles komt goed!
Mijn profiel is zoals Rene al aangeeft inderdaad meerdere maanden helaas verwijderd geweest. Daardoor zijn al mijn berichten verwijderd. Alles komt goed!
Aangenaam Cliff tijdje weggeweest net als ik zeker?
Welkom terug en prachtige Bimmer heb je! Heb er zeker omheen staan kwijlen op FCF Zandvoort (mag je nog meer poetsen haha)!