Even voorstellen: Bmw e46 328 coupe
Even voorstellen: Bmw e46 328 coupe
Hallo,
Had mezelf als eens voorgesteld op dit forum, alleen vind ik dit bericht niet meer terug. Daarbij kort nog maar eens. Ben nu sinds 3 maanden trotse eigenaar van een bmw e46 328 coupe. Na eerst een aantal jaren in een golf 2 gti rond te hebben gereden, heb ik dan na lang sparen en werken deze bmw kunnen kopen. Heb dit model bmw altijd een mooie auto gevonden en was dan ook zeer blij toen ik de mogelijkheid had om deze bmw te kunnen kopen. De auto rijdt geweldig en buiten wat kleine elektronische mankementjes na verder prima in orde. Wil de auto op dit moment ook lekker laten zoals deze is.
Zal later nog wat foto's toevoegen.
Had mezelf als eens voorgesteld op dit forum, alleen vind ik dit bericht niet meer terug. Daarbij kort nog maar eens. Ben nu sinds 3 maanden trotse eigenaar van een bmw e46 328 coupe. Na eerst een aantal jaren in een golf 2 gti rond te hebben gereden, heb ik dan na lang sparen en werken deze bmw kunnen kopen. Heb dit model bmw altijd een mooie auto gevonden en was dan ook zeer blij toen ik de mogelijkheid had om deze bmw te kunnen kopen. De auto rijdt geweldig en buiten wat kleine elektronische mankementjes na verder prima in orde. Wil de auto op dit moment ook lekker laten zoals deze is.
Zal later nog wat foto's toevoegen.
Re: Even voorstellen: Bmw e46 328 coupe
Prachtige wagen! Veel plezier ermee en zie graag je updates verschijnen 
Welkom...
Mooie bak hoor!!!
zwart is helemaal mijn kleur,,,al heb ik zelf een zilver/grijze nu.
loopt wel lekker denk,, de 2.8
Mooie bak hoor!!!
zwart is helemaal mijn kleur,,,al heb ik zelf een zilver/grijze nu.
loopt wel lekker denk,, de 2.8
Its not the size of the dog in the fight,
Its the size of the fight in the dog!!
Its the size of the fight in the dog!!
2.8i is een vrij koppelrijk blok, koppel wordt al vroeg geleverd (rond 2000 toeren al een groot deel van het maximum koppel), waarna bij 4000 toeren de pk's het overnemen tot aan 5500toeren. Daar is al het maximum vermogen bereikt. Best vroeg dus al, waardoor hij sneller is en soepeler te rijden is dan de vergelijkbare 192pk 25i.
Dikke bak heel mooi