Foutmeldingen, problemen of bugs?

Hier vind je algemene informatie m.b.t. huisregels, mededelingen & nieuws
Theodor23

Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?

Bericht door Theodor23 » 28 jun 2012, 14:18

Jeffrey , ja dat werkt alleen wel zeer tijdelijk :(
Ik hoop dat BP hier snel een oplossing voor zoekt

AtlasTelamon

Bericht door AtlasTelamon » 28 jun 2012, 22:03

De huisregels zijn niet zichtbaar en worden niet nageleefd maar nog belangrijker niet gecorrigeerd door moderators. Ik heb al eerder aangegeven dat ik hoop dat de moderator groep die het hier keurig actief bijhielden tot voor de overname nog deel uitmaakt van Bimmerportal.

Mocht die groep "gesneuveld" zijn dan is er hoe dan ook iets mis gegaan.

Just my honest 2 cents.

smartye36

Bericht door smartye36 » 29 jun 2012, 19:52

er zijn volgensmij een heleboel mods weg sinds de overname als ik het goed zie?
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht

AtlasTelamon

Bericht door AtlasTelamon » 29 jun 2012, 21:44

Zo lijkt het wel.

JzAero

Bericht door JzAero » 01 jul 2012, 10:41

Theodor23 schreef:Jeffrey , ja dat werkt alleen wel zeer tijdelijk :(
Ik hoop dat BP hier snel een oplossing voor zoekt
Klopt, maar goed ik vond Safari op mijn MBP al aardig log worden, heel erg zit ik er dus niet mee. Binnenkort maar eens mijn laptop leegmaken, alle foto's en projecten nemen al 100GB in beslag, beter op een extern schijfje :gek:

Theodor23

Bericht door Theodor23 » 01 jul 2012, 22:43

Ik ga ook speciaal voor bimmerportal op chrome, echter op de ipad en de iphone kan ik dus niets meer :( en dit stoort me erg!
Overigens vind ik dat de forum een stuk minder actief is, of ligt dit aan mij?
Jef, extern harde schijf doet wonderen :P

JzAero

Bericht door JzAero » 02 jul 2012, 00:18

Kheb er al drie vol hahaha :P! Kan wel kloppen, de bugs zal het ook niet veel beter maken, maar ik kijk er gewoon doorheen.

yltkdy

Bericht door yltkdy » 03 jul 2012, 03:21

Ik begin me er nu toch serieus aan te storen dat je meerdere pogingen moet ondernemen om een bericht geplaatst te krijgen. Gisteren heb ik een complete DIY geschreven in viewtopic.php?f=86&t=28728, krijg de mededeling "Bericht is geplaatst" na meerdere pogingen om de volgende dag erachter te komen dat het bericht dus niet geplaatst is. Verder is het nogmaals zeer irritant dat de zoekfunctie nog steeds niet werkt want het ondermijnt de functionaliteit van het forum enorm en zitten mensen nu met vragen die al tot in den treure uitgemolken zijn op het forum.

Er was beloofd dat er vanaf 1 juli veranderingen plaats gaan vinden, maar het is nu al 3 juli en taal noch teken van de eigenaar en/of moderators. Ik begin het allemaal een vreemde manier van zaken te vinden en begin de conclusie te trekken dat de verhuizing blijkbaar de doodsteek van bimmerportal is wat ik toch wel jammer zou vinden gezien alle (technische) info die op dit forum te vinden is.

bullus

Bericht door bullus » 03 jul 2012, 07:44

:stupid:

BrianGT

Bericht door BrianGT » 03 jul 2012, 12:17

Zoals aangegeven op de homepage ben ik druk bezig geweest met het afronden van mijn evenement. vanaf vandaag ga ik hier weer dagelijks mee aan de slag. Ik heb een redelijk lijstje met aandachtspunten die de aankomende weken aangepakt gaan worden maar daarnaast gaan we vooral een compleet nieuwe website ontwikkelen met een goede homepage en nieuws.

Met de overname en het vertrek van Maurice zijn er ook aantal Moderators weg gegaan. De aankomende periode gaan we een aantal nieuwe moderators aanstellen.
Afbeelding

AtlasTelamon

Bericht door AtlasTelamon » 03 jul 2012, 16:14

"weg gegaan"

:whistle:

Ik denk dat je je ledenbasis onderschat. Wellicht is het daarom zo stil op het forum zoals al door velen is geconcludeerd.

Remember.... We don't need you, you need all of us.

Dnl

Bericht door Dnl » 03 jul 2012, 16:28

Citaat van niets natuurlijk.
Als Brian hier geen geld/tijd en energie in stak, was er geen forum. Dus wat geduld en respect is minste wat je kunt opbrengen, toch?

AtlasTelamon

Bericht door AtlasTelamon » 03 jul 2012, 16:54

Zonder actieve moderators loopt het snel leeg. Geen leden is geen forum, hoeveel geld je er ook insteekt.

Ik ben niet van de negatieve en heb eerder ook gepost dat ik van het positieve uitga en dat er gewerkt wordt aan verbeteringen. Ik zie alleen na zolang weinig resultaat en een compleet verdwenen moderator groep die het juist zo aangenaam maakte om op Bimmerportal te vertoeven.

Ik heb geen disrespect maar ik mag toch hopelijk wel een ander geluid laten horen wat er ook speelt..... Wat ik begrijp zijn er genoeg mensen zonder al te veel respect buiten spel gezet. Het maakt mij niet uit wie aan het roer staat maar als het forum daar zichtbaar onder lijdt mag dat best gezegd worden.

Ben ik één keer kritisch, word ik meteen op de vingers getikt.

Theodor23

Bericht door Theodor23 » 03 jul 2012, 19:16

Juist bij een forum vind ik zo'n citaat wel op zn plaats, natuurlijk hebben we elkaar nodig maar ik begrijp wel dat er leden zijn die gefrustreerd raken ( waaronder ik), omdat het echt een stuk minder gezellig is geworden.

Ik ben een voorstander voor vernieuwing en verbetering, sterker nog ik ben van mening dat het zelfs van cruciaal belang is. Echter is het wel jammer dat een groep moderators 'weggaan' , die juist voor de leuke sfeer zorgde.
Juist wanneer de forum instabiel is door werkzaamheiden heb je de moderators het hardst nodig om de boel alsnog levendig te houden en positief.

Ook vind ik niet eerlijk dat DNL meteen over ' geen respect' hebben heeft, wanneer een erg actief lid even zijn hart lucht. Ik ben van mening dat iedereen hier Brian waardeert voor zijn moedige daad om de verouderde forum klaar te maken voor de toekomst. Dit gebeurt niet zonder slag of stoot, en juist daarom is het normaal/menselijk dat er iets van gezegd word. Het hele principe van forum is toch je gedachten gang te delen?

Ik heb net zoals Valentijn alle vertrouwen dat het goed gaat komen, maar er moet ruimte zijn om je mening te kunnen luchten, en niet alleen wanneer alles goed gaat.

Beens1

Bericht door Beens1 » 03 jul 2012, 19:32

Amen to that!

Even nog een puntje voor op het lijstje van Brain :P Als je op een linkje klikt dan opent die in hetzelfde venster. Is het niet handiger als je op een link klikt dat er een ander tabblad geopend wordt? Nu doe ik dat met de scrollknop klikken, maar dat vergeet ik nog wel eens. Was bij de vorige versie van het forum ook, misschien kan het nu ook weer?

Plaats reactie

Terug naar “BimmerPortal Informatie”