BMW 330i Sedan
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Geperforeerde Sportschijven @
Oem is al goed ! Laat staan sport oem. Ben benieuwd naar je ervaringen. Qua looks is het ook mooier natuurlijk.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- thedutchone
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 12 nov 2011, 02:27
- Locatie: Drenthe
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Geperforeerde Sportschijven @
dat valt nog reuze mee Top Pas wel op nu met remmenDutchie schreef:ik weet niet wat OEM BMW schijven kosten, wij hebben geloof ik €178 betaald voor deze, 2 nieuwe geperforeerde sportschijven met nieuwe remblokken.
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Geperforeerde Sportschijven @
Hij oppassen met remmen? Eerder degenen achter hun Die moeten toch paar metertjes meer afstand houden !
- thedutchone
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 12 nov 2011, 02:27
- Locatie: Drenthe
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Geperforeerde Sportschijven @
Met de kop tegen het raam Je zal niet de eerste zijn. Haha diegene die achter je rijd helemaal
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Geperforeerde Sportschijven @
Ik heb 2 weken geleden ook nieuwe remmerij voorop de 330d gegooid.
OEM BMW schijven en blokken.
Was geloof ik 185,00 euro kwijt incl. nieuwe slijtindicator en schijfboutjes.
OEM BMW schijven en blokken.
Was geloof ik 185,00 euro kwijt incl. nieuwe slijtindicator en schijfboutjes.
x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Geperforeerde Sportschijven @
Express niet voor OEM gegaan, aangezien beide OEM schijven krom en gescheurd waren..
Verlaging was ook geen succes.. stond bijna 1 cm hoger dan standaart, en was minder stug.
Dus het onderstel blijft wel lekker OEM
Verlaging was ook geen succes.. stond bijna 1 cm hoger dan standaart, en was minder stug.
Dus het onderstel blijft wel lekker OEM
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
- DJLeonardo
- Berichten: 2481
- Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:31
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Geperforeerde Sportschijven @
Dat ze krom gaan en is niet perse omdat het OEM schijven zijn. Ik had de Zimmermans en die gingen net zo hard krom. Daarna Meyle en die waren ook erg snel krom. Toen eindelijk maar eens de remzuigers vervangen en probleem opgelost.Dutchie schreef: Express niet voor OEM gegaan, aangezien beide OEM schijven krom en gescheurd waren..
Dat moet je ff uitleggen? Wat had je eronder gestopt dan? Dit klinkt wel heel erg onwaarschijnlijk....Dutchie schreef:
Verlaging was ook geen succes.. stond bijna 1 cm hoger dan standaart, en was minder stug.
Dus het onderstel blijft wel lekker OEM
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Verlaging geen succes..
-- Houdoe wanne --
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Verlaging geen succes..
Apex verlagings veren die de auto 35mm omlaag zouden moeten komen, alleen de 330 stond niet in het rijtje, ik neem aan dat dit komt omdat de 330i (soms) een sport onderstel heeft (of is dit standaard?), heb me laten vertellen dat de 330 dan 1 cm lager dan de andere E46's is, dus gingen we uit van zn 25mm verlaging.
we probeerden de veren eerst achter, om te kijken of dat goed kwam met de spatborden (vanwege lage ET velgen). na een rondje rijden, en ook drempels genomen te hebben dachten we dat het geen probleem zou zijn, maar we merkten wel dat hij toch iets minder stug was.
toen we keken zagen we dat hij ook helemaal niet zo laag was.
met de standaart veren hadden we 2,8 cm ruimte tussen band en wielkast, met de verlagings set was dit 3,5 cm ineens.. Ik bedacht me dat de veren waarschijnlijk nog wel in zouden zakken (vaker meegemaakt), maar toen we naar de veren achter keken zagen we dat bij ligt inveren (de achterkant met de hand naar beneden duwen) de spiralen van de veren elkaar al raakten, en is het dus onmogelijk dat hij nog 35mm omlaag zou gaan..
Dus besloten de oude veren er weer onder te laten en de auto niet te verlagen.
Daar komt bij dat we wel een verlagingsset hebben liggen die nutteloos is voor ons, maar dan waarschijnlijk wel onder de volgende E46's past: 316, 318, 320, 323 en 328. (325 en 330 staan er bijde niet op). set is voor E46's van tussen 1998 en 2005.
En ook zou ik jullie graag dit willen laten zien Foto's en tekst door mij!
http://senseofspeedphotography.wordpres ... ot-succes/
we probeerden de veren eerst achter, om te kijken of dat goed kwam met de spatborden (vanwege lage ET velgen). na een rondje rijden, en ook drempels genomen te hebben dachten we dat het geen probleem zou zijn, maar we merkten wel dat hij toch iets minder stug was.
toen we keken zagen we dat hij ook helemaal niet zo laag was.
met de standaart veren hadden we 2,8 cm ruimte tussen band en wielkast, met de verlagings set was dit 3,5 cm ineens.. Ik bedacht me dat de veren waarschijnlijk nog wel in zouden zakken (vaker meegemaakt), maar toen we naar de veren achter keken zagen we dat bij ligt inveren (de achterkant met de hand naar beneden duwen) de spiralen van de veren elkaar al raakten, en is het dus onmogelijk dat hij nog 35mm omlaag zou gaan..
Dus besloten de oude veren er weer onder te laten en de auto niet te verlagen.
Daar komt bij dat we wel een verlagingsset hebben liggen die nutteloos is voor ons, maar dan waarschijnlijk wel onder de volgende E46's past: 316, 318, 320, 323 en 328. (325 en 330 staan er bijde niet op). set is voor E46's van tussen 1998 en 2005.
En ook zou ik jullie graag dit willen laten zien Foto's en tekst door mij!
http://senseofspeedphotography.wordpres ... ot-succes/
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Verlaging geen succes..
Dank U!
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Verlaging geen succes..
Dank U!
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Re: Dutchie - BMW 330i Sedan| Verlaging geen succes..
Fotografie is mijn hobby, Teksten schrijven is niet echt mijn ding stond er al versteld van dat ik straks hierboven al zn lang stuk tekst had staan haha!
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact