BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Absoluut de kilomterstand heeft voor veel reacties en interesse gezorgd.
De staat van de auto is op foto's toch nooit ECHT goed te zien.
Ik was er wel vrij zeker van dat als er iemand serieus was en zou komen kijken dat hij dan ook verkocht zou zijn en zo was het ook.
Ik weet bijna zeker dat er geen M3 in Nederland is die in zo'n supernette staat is als mijn ex M3.
De term nieuwstaat komt vaak voor in advertenties, echter klopt dat vrijwel nooit, maar deze was het dus wel !
Roderik, de M3 niet wegdoen voor een belachelijke prijs want jij hebt ook een echte mooie M3.
Iets meer kilometers, maar wel een paar jaar jonger en meer opties en zeker ook een supermooie kleurencombi.
De staat van de auto is op foto's toch nooit ECHT goed te zien.
Ik was er wel vrij zeker van dat als er iemand serieus was en zou komen kijken dat hij dan ook verkocht zou zijn en zo was het ook.
Ik weet bijna zeker dat er geen M3 in Nederland is die in zo'n supernette staat is als mijn ex M3.
De term nieuwstaat komt vaak voor in advertenties, echter klopt dat vrijwel nooit, maar deze was het dus wel !
Roderik, de M3 niet wegdoen voor een belachelijke prijs want jij hebt ook een echte mooie M3.
Iets meer kilometers, maar wel een paar jaar jonger en meer opties en zeker ook een supermooie kleurencombi.
sinds gisteravond de trotse eigenaar van een schitterende . zo zie je maar, na lang zoeken kom je de juiste tegen. gedult is een schone zaak
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
In Maastricht gekocht toevallig ?
Zag dat die van Rico27 net verkocht is vandaar.
Heel veel plezier met de M in ieder geval, zijn echt geweldige auto's.
Zag dat die van Rico27 net verkocht is vandaar.
Heel veel plezier met de M in ieder geval, zijn echt geweldige auto's.
ja klopt die van Rico. ff door de wasstraat gehaald en morgen als het mooi weer is poetsen
en uiteraard even op zoek op het forum of er nog toevallig een meeting is ergens binnenkort
en uiteraard even op zoek op het forum of er nog toevallig een meeting is ergens binnenkort
Gefeliciteerd met de .
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Gefeliciteerd!!
Maar we wachten natuurlijk op foto's
Maar we wachten natuurlijk op foto's
Veel plezier ermee!! Dat moet wel goed komen met een M3 toch? Heb je hem gekocht met de csl wielen en kw onderstel? Een hele mooie M3 is dat. Nette prijs ook.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
ja bedankt allemaal.
auto aangeschaft met de KW schoefset maar de CSL wielen waren al verkocht. nu de standaardset eronder. vond het heel netjes van hem geregeld, de prijs dat hij voor de CSL`s had gekregen is verrekend in de verkoopprijs.
fotos komen binnenkort
auto aangeschaft met de KW schoefset maar de CSL wielen waren al verkocht. nu de standaardset eronder. vond het heel netjes van hem geregeld, de prijs dat hij voor de CSL`s had gekregen is verrekend in de verkoopprijs.
fotos komen binnenkort
Van harte! Net voor me afgepakt, want ik was zaterdag nog in Maastricht voor een proefrit maar had een logistiek probleempje (teveel auto's) dat ik eerst nog even op moest lossen voordat ik de auto kon/wilde kopen. Dat probleem is vandaag opgelost (auto verkocht), maar nu is de M3 dus weg.dekkerm1 schreef:ja bedankt allemaal.
fotos komen binnenkort
Ga je nog een spacertje achter de achterwielen zetten zodat hij ietsjes breder op de poten staat? Dat lijkt wel goed denk ik (ook omdat die spacers er voor ook opzitten ivm de KW set).
Tsja dat risico loop je altijd als je niet meteen beslist natuurlijk.
Hij stond toch best al even te koop.
In dat geval zou ik ook zeker achter een 10mm spoorverbredertje ertussen zetten.
Ziet er gelijk een stuk beter uit.
Er worden toch best wat M3's verkocht ineens weer lijkt het.
Alleen van dit forum al 3 in korte tijd wat ik zo weet.
Willem57
Martijn M3
Rico27
Nu de M3 van Roderik nog. In mijn ogen een van de interessantste die te koop staat op het moment.
Hij stond toch best al even te koop.
In dat geval zou ik ook zeker achter een 10mm spoorverbredertje ertussen zetten.
Ziet er gelijk een stuk beter uit.
Er worden toch best wat M3's verkocht ineens weer lijkt het.
Alleen van dit forum al 3 in korte tijd wat ik zo weet.
Willem57
Martijn M3
Rico27
Nu de M3 van Roderik nog. In mijn ogen een van de interessantste die te koop staat op het moment.
haha ja sorry daarvoor dan.... maarja hij zag er zo strak uit dat ik de beslissing maar gelijk heb genomen...
ik moet even kijken met spacers en dat soort dingen allemaal. eerst de auto even leren kennen en aanpassingen komen later wel. ook even met wat mensen praten die dat allemaal gedaan hebben want weet niet zo goed over hoe of wat met die wielkassen icm die verlaging enz. wanneer er weer is een meeting of iets dergelijks is breng ik het even op en kan er even iemand advies over geven.
het raam wil alleen niet automatisch sluiten dus daar moet hij even voor naar de garage. ik heb trouwens op het forum gezocht, maar is er nergens informatie over de auto zoals wat de max. olie temperatuur mag worden en dat soort zaken? moet de auto nog een beetje leren kennen natuurlijk ook ruik je de auto een beetje als je volgas geeft, maar de dealer zei dat dat normaal was en dat het echt een auto is die perfect is!
ik moet even kijken met spacers en dat soort dingen allemaal. eerst de auto even leren kennen en aanpassingen komen later wel. ook even met wat mensen praten die dat allemaal gedaan hebben want weet niet zo goed over hoe of wat met die wielkassen icm die verlaging enz. wanneer er weer is een meeting of iets dergelijks is breng ik het even op en kan er even iemand advies over geven.
het raam wil alleen niet automatisch sluiten dus daar moet hij even voor naar de garage. ik heb trouwens op het forum gezocht, maar is er nergens informatie over de auto zoals wat de max. olie temperatuur mag worden en dat soort zaken? moet de auto nog een beetje leren kennen natuurlijk ook ruik je de auto een beetje als je volgas geeft, maar de dealer zei dat dat normaal was en dat het echt een auto is die perfect is!
Ging net wat fout bij het posten, nu nogmaals.
@Roderik: dank voor de info...altijd welkom!!
Heb de phoenix-gele even links laten liggen, en de blauwe cabrio mocht weg voor 21.500.
Heeft iemand anders deze ook bekeken toevallig?? (mening)
Heb vandaag een aantrekkelijke gezien: http://link.marktplaats.nl/580950259
Iemand ervaring met dat autobedrijf of met de BMW zelf????
Dank.
@Roderik: dank voor de info...altijd welkom!!
Heb de phoenix-gele even links laten liggen, en de blauwe cabrio mocht weg voor 21.500.
Heeft iemand anders deze ook bekeken toevallig?? (mening)
Heb vandaag een aantrekkelijke gezien: http://link.marktplaats.nl/580950259
Iemand ervaring met dat autobedrijf of met de BMW zelf????
Dank.
Zie wel op de foto 4.4 km per liter staan !
Verder ken ik de auto niet.
Verder ken ik de auto niet.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
haha, ja dat heeft ie niet zo heel slim aangepakt als je het mij vraagt.....
verder ziet ie dr idd wel goed uit! alleen persoonlijk vind ik de bekleding niet mooi, maar dat is kwestie van smaak.
verder ziet ie dr idd wel goed uit! alleen persoonlijk vind ik de bekleding niet mooi, maar dat is kwestie van smaak.
Iemand bekend met deze?
http://auto.marktplaats.nl/bmw/57787235 ... nd=10&fs=1
Ziet er mooi uit op de foto, op de site van het bedrijf staat ook een filmpje.
Maar dat chiptuning..iemand daar ervaring mee ivm betrouwbaarheid?
En die RVS uitlaat. Ik ken het bedrijf dat deze maakt, EPS in Hoogezand, heb hier jaren geleden eens een einddemper gekocht voor een E30 M3.
Ze maken deze uitlaten zelf en hadden toen geen EC keurmerk. Was in die tijd ook geen item voor APK, maar dat is nu veranderd of heb ik dat mis? Het zijn wél mooie uitlaten met een geweldig geluid!
En wat is in hemelsnaam een kofferbakbedom?? (staat ook beschreven in de adv.)
http://auto.marktplaats.nl/bmw/57787235 ... nd=10&fs=1
Ziet er mooi uit op de foto, op de site van het bedrijf staat ook een filmpje.
Maar dat chiptuning..iemand daar ervaring mee ivm betrouwbaarheid?
En die RVS uitlaat. Ik ken het bedrijf dat deze maakt, EPS in Hoogezand, heb hier jaren geleden eens een einddemper gekocht voor een E30 M3.
Ze maken deze uitlaten zelf en hadden toen geen EC keurmerk. Was in die tijd ook geen item voor APK, maar dat is nu veranderd of heb ik dat mis? Het zijn wél mooie uitlaten met een geweldig geluid!
En wat is in hemelsnaam een kofferbakbedom?? (staat ook beschreven in de adv.)