Elight module
- Dominic-Breda
Elight module
Ik weet dat er een tijd geleden een topic over de elight module was, maar kan hem niet meer vinden
Ik ben van plan om een elight module aan te schaffen
http://www.car-solution.de/index.php?pa ... 53&lang=en
Nu heb ik helaas geen computer met een seriele com poort, nu kan je er een usb adapter voor kopen maar die schijnt niet goed te werken heb ik ergens gelezen...
Nu is mijn vraag kan en wil iemand de module voor mij inleren...? evt tegen betaling
Ik wil graag :
*Openen van de auto,3x knipperen van de alarmlichten (dat doet de auto al standaard), dan stadslichten voor + achter verlichting (evt kentekenverlichting ook), +-1sec later de verstralers voor aan.
Dit alles moet aanblijven totdat ik de auto start (en als dat niet gaat tot wanneer ik de deur open maak)
*Sluiten van de auto,1x knipperen van de alarmlichten (dat doet de auto al standaad), dan stadslichten voor + achter verlichting (evt kentekenverlichting ook), en verstralers 30 sec aanblijven
*Tap-indicator (touch the turn signal lever once and the car blinks 3 times)
optie aan, richting aanwijzer hendel 1x tikken, knipperlichten 3x knipperen
*Automatic locking of your central locking by drive up and unlocking by ignition off
Het op slot gaan van de auto doet hij al wel als je boven de 20kmh rijd, maar hij gaat nooit zelf van slot af.
Je moet 2x aan de hendel trekken voordat de deur open gaat (sommige mensen snappen dit niet en trekken dus bijna mijn hendel eraf als ze willen uitstappen).
ook zou ik graag willen dat :
onder het rijden een lichtshow aan te kunnen zetten, dmv een knopje ofzo
zie filmpje voor lichtshow (vanaf 19sec gaat hij de show doen die ik dan onder het rijden wil kunnen aanzetten)
http://www.youtube.com/watch?v=V50VR2tFuvs
Ik weet dat dit niet mag, maar wil het toch
Kan iemand mij hiermee helpen ?
alvast bedankt !
Ik ben van plan om een elight module aan te schaffen
http://www.car-solution.de/index.php?pa ... 53&lang=en
Nu heb ik helaas geen computer met een seriele com poort, nu kan je er een usb adapter voor kopen maar die schijnt niet goed te werken heb ik ergens gelezen...
Nu is mijn vraag kan en wil iemand de module voor mij inleren...? evt tegen betaling
Ik wil graag :
*Openen van de auto,3x knipperen van de alarmlichten (dat doet de auto al standaard), dan stadslichten voor + achter verlichting (evt kentekenverlichting ook), +-1sec later de verstralers voor aan.
Dit alles moet aanblijven totdat ik de auto start (en als dat niet gaat tot wanneer ik de deur open maak)
*Sluiten van de auto,1x knipperen van de alarmlichten (dat doet de auto al standaad), dan stadslichten voor + achter verlichting (evt kentekenverlichting ook), en verstralers 30 sec aanblijven
*Tap-indicator (touch the turn signal lever once and the car blinks 3 times)
optie aan, richting aanwijzer hendel 1x tikken, knipperlichten 3x knipperen
*Automatic locking of your central locking by drive up and unlocking by ignition off
Het op slot gaan van de auto doet hij al wel als je boven de 20kmh rijd, maar hij gaat nooit zelf van slot af.
Je moet 2x aan de hendel trekken voordat de deur open gaat (sommige mensen snappen dit niet en trekken dus bijna mijn hendel eraf als ze willen uitstappen).
ook zou ik graag willen dat :
onder het rijden een lichtshow aan te kunnen zetten, dmv een knopje ofzo
zie filmpje voor lichtshow (vanaf 19sec gaat hij de show doen die ik dan onder het rijden wil kunnen aanzetten)
http://www.youtube.com/watch?v=V50VR2tFuvs
Ik weet dat dit niet mag, maar wil het toch
alvast bedankt !
- thedutchone
Re: Elight module
Kun je gewoon instellen via bmw scanner & je hebt een knop ''centrale slot'' daar moet je op drukken als je de deur open wilt doen is standaard dacht ik vanaf de e90 series, bij e46 series eenvoudig te activerenDominic-Breda schreef:
alvast bedankt !
- bmwfreak79
dat wil ik ook hebben dat is echt vet. ik ga dit in de gaten houden. bedankt voor deze mooie tip
- Dominic-Breda
Ik heb de elight deluxe erin, dus richtingaanwijzer tap-functie, DRL over de mistlampen en lock/unlock verlichting instellen. De rest doe ik met de BMW-scanner of Inpa
Staat al weer even stil dit topic, maar zou graag wat meer over deze module willen weten, met name dan de inbouw.
zie op de site van Car solution.de dat ik helemaal in me handschoenen kastje moet zijn..
iemand hier tips tricks.
was het eenvoudig om te doen?
alvast bedankt.
gr. Nick
zie op de site van Car solution.de dat ik helemaal in me handschoenen kastje moet zijn..
iemand hier tips tricks.
was het eenvoudig om te doen?
alvast bedankt.
gr. Nick
Aansluiten op de bedrading van de CD wisselaar in de kofferbak. Zit 12V, massa en bus. Allemaal in een bundeltje, 10 minuten werk.
Handschoenenkastje is veel werk, en lastig te werken i.v.m. de korte bedrading. Heeft me wel een uurtje gekost de juiste kabels in de kofferbak te vinden, maar Google is your friend....
Handschoenenkastje is veel werk, en lastig te werken i.v.m. de korte bedrading. Heeft me wel een uurtje gekost de juiste kabels in de kofferbak te vinden, maar Google is your friend....
Jot, bedankt voor je reactie.
ja ik heb inderdaad al even onderste boven in me stoel gehangen, maar onder het handschoenen kastje werkt niet prettig...
Ik heb een touring dus moet even zoeken in de achterbak waar ik de juiste bedrading zou kunnen vinden...
mocht iemand nog meer tips and tricks weten of toevallig nog links weten... please...
thanks.
gr. Nick
ja ik heb inderdaad al even onderste boven in me stoel gehangen, maar onder het handschoenen kastje werkt niet prettig...
Ik heb een touring dus moet even zoeken in de achterbak waar ik de juiste bedrading zou kunnen vinden...
mocht iemand nog meer tips and tricks weten of toevallig nog links weten... please...
thanks.
gr. Nick
Hoe moet je deze module programmeren?von jot schreef:Ik heb de elight deluxe erin, dus richtingaanwijzer tap-functie, DRL over de mistlampen en lock/unlock verlichting instellen. De rest doe ik met de BMW-scanner of Inpa
Software op de PC, aansluiten met een batterijtje. Heel simpel allemaal.... Moet wel uit de auto natuurlijk!
-
- Contacteer:
Daar heb ik even een vraag over. Wat voor een aansluiting is dat van die e-light module om te programmeren via de PC. Want ik kan nergens zo'n poort vinden op mijn computers.
Ik zie het al een RS232 aansluiting. Ik zal een verloopkabel moeten hebben naar USB.
Ik zie het al een RS232 aansluiting. Ik zal een verloopkabel moeten hebben naar USB.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem