Mp3 vrij schakelen en eventueel ipod interface programmeren

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
viper70

Mp3 vrij schakelen en eventueel ipod interface programmeren

Bericht door viper70 » 21 jul 2012, 17:39

Hallo, ik zoek iemand in Limburg die in mijn E60 2005 de mp3 functie kan activeren en/of de ipod interface die ik wil gaan inbouwen kan programmeren.

Erwin e60

Re: Mp3 vrij schakelen en eventueel ipod interface programme

Bericht door Erwin e60 » 21 jul 2012, 20:04

Hi, mijn naam is Erwin. Heb gisteren bij bmw-navigatie (Ysselstein (LB)) met veel genoegen een Dension Gateway 500 in laten bouwen in mijn e60 uit 2006. Heb zelf een 525i met professional systeem. Mp3 was bij mij al geactiveerd, maar dat kunnen de heren ter plaatse softwarematig ook voor je doen volgens mij. Prima gasten daar met dito service tegen zeer scherpe prijs! Kan je aanraden eens ff te googlen.

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 22 jul 2012, 10:59

Als je een keer een leuk ritje naar Zoetermeer wilt maken ben je welkom
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Cabrio freak

Bericht door Cabrio freak » 22 jul 2012, 21:55

Erwin e60 schreef:Hi, mijn naam is Erwin. Heb gisteren bij bmw-navigatie (Ysselstein (LB)) met veel genoegen een Dension Gateway 500 in laten bouwen in mijn e60 uit 2006. Heb zelf een 525i met professional systeem. Mp3 was bij mij al geactiveerd, maar dat kunnen de heren ter plaatse softwarematig ook voor je doen volgens mij. Prima gasten daar met dito service tegen zeer scherpe prijs! Kan je aanraden eens ff te googlen.

Kan ik alleen maar beamen,
Ik was tweetal weken terug bij hun,hebben ze m'n Business Navi vervangen naar een Professional :gekdoen:
Prima service,en hebben toen idd ook meteen mijn Mp3 geactiveerd,was me het ritje van uit Belgie (500Km)heen en terug dik waard :duimen:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”