Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Vorige berichtje lukt niet eens om aan te passen
Dus bij deze nog de topic
viewtopic.php?f=33&t=29046
Dus bij deze nog de topic
viewtopic.php?f=33&t=29046
- rick.bosch
Dat ben ik ook al ergens tegengekomen!
BMW 120d | 2007 | 163pk
Volgende is me opgevallen, en weet niet of het een uitdaging voor de instelling van het forum is, of dat het een mod. taak betreft, maar er verschijnen spam topics.
Bijv. volgend linkje: viewtopic.php?f=29&t=29055
Greetz ghaas
Bijv. volgend linkje: viewtopic.php?f=29&t=29055
Greetz ghaas
Ik maak er een AT5 "we wachten af" topic van. Eens zien hoelang dat spam topic hier mag bestaan.
Dag 1
- rick.bosch
Oeii.. Dat is niet goed dat soort topics.. Iets veranderd als je je wil registeren oid?
BMW 120d | 2007 | 163pk
Aj, nu ook al spambots welke door de CAPTCHA heen komen, posten gaat vaak nog niet goed, laatste bericht in een topic lezen gaat nog ruk, we vallen hier van de regen in de drup... Ik zie het nog even aan, anders ga ik verder op driving fun ipv hier.
- Maikybmw318is
Gaat lekker hier op het forum de "nieuwe eigenaar" oP vakantie??
Denk dat de gemiddelde bimmerfan nog wel een paar op een dag kijkt op het forum
Dit is al de 7de keer dat ik kyk.. MIsschien tog ook maar wat anders zoeken
Denk dat de gemiddelde bimmerfan nog wel een paar op een dag kijkt op het forum
Dit is al de 7de keer dat ik kyk.. MIsschien tog ook maar wat anders zoeken
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- rick.bosch
Driving fun forum is vind ik niet echt fijn, alles door elkaar enzo.. Hoop eigenlijk dat het hier goed komt.
BMW 120d | 2007 | 163pk
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Op hoeveel minuten zit die timer als ik vragen mag? Een beetje te lang volgens mij.
Op hoeveel minuten zit die timer als ik vragen mag? Een beetje te lang volgens mij.
E60 530D
Dag 2AtlasTelamon schreef:
Ik maak er een AT5 "we wachten af" topic van. Eens zien hoelang dat spam topic hier mag bestaan.
Dag 1
Ik kan geen plaatjes zien op de pc, op de tablet kan ik nauwelijks inloggen,,... sinds eind mei heb ik geen dag kunnen genieten van dit forum, dit terwijl ik er afgelopen 4 jaar !! met plezier op het forum heb gezeten...
in het begin vond ik het lastig maar had geduld, maar nu is de magie verdwenen en irritatie opgetreden....
in het begin vond ik het lastig maar had geduld, maar nu is de magie verdwenen en irritatie opgetreden....
BMW e91 LCI 320da Individual
Dan maar proberen de frustratie te uiten d.m.v. een aantal meme's..
330d
Vindt het vooral vervelend dat alle links dood zijn!
Ben zelf ook veel met forum's bezig, maar normaal probeer je toch echt eerst een conversie uit (op een interne locatie) en je laat de oude versie draaien? Totdat de conversie intern gelukt is, en pas dan ga je over?
Mochten de beheerders mijn kennis willen gebruiken, laat maar weten....
Ben zelf ook veel met forum's bezig, maar normaal probeer je toch echt eerst een conversie uit (op een interne locatie) en je laat de oude versie draaien? Totdat de conversie intern gelukt is, en pas dan ga je over?
Mochten de beheerders mijn kennis willen gebruiken, laat maar weten....
Volgens mij spreek je hier in een nutshell alles uit wat heel veel mensen ervaren.izzy schreef:...in het begin vond ik het lastig maar had geduld, maar nu is de magie verdwenen en irritatie opgetreden....
- Maikybmw318is
Hahhaah masterlijk die plaatjes!! respect!!Hitz schreef:Dan maar proberen de frustratie te uiten d.m.v. een aantal meme's..
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;