mijn bmw verkocht
mijn bmw verkocht
H
He luitjes, ik wilde even melden dat ik mijn bmw verkocht heb. Niet omdat het geen fijne wagen was/is maar ik wilde weer eens een andere cabrio dus de bmw moest het veld ruimen. Uiteraard blijf ik dit forum volgen want hej...ik rij al bmw ( en andere merken) sinds mijn 18e...
Zal maar gelijk vermelden wat het is geworden want die vraag komt toch
Het is een Cadillac Eldorado cabrio uit 1976. Wie kent niet The dukes of Hazzard met Boss Hogg in de witte cabrio...nou, dit is dezelfde in een andere kleurstelling.
He luitjes, ik wilde even melden dat ik mijn bmw verkocht heb. Niet omdat het geen fijne wagen was/is maar ik wilde weer eens een andere cabrio dus de bmw moest het veld ruimen. Uiteraard blijf ik dit forum volgen want hej...ik rij al bmw ( en andere merken) sinds mijn 18e...
Zal maar gelijk vermelden wat het is geworden want die vraag komt toch
Het is een Cadillac Eldorado cabrio uit 1976. Wie kent niet The dukes of Hazzard met Boss Hogg in de witte cabrio...nou, dit is dezelfde in een andere kleurstelling.
Member of WWW.2XCELER8.NL: dé site door en voor serieuze tuners..!
Re: mijn bmw verkocht
Dat is ook leuk speelgoed.
Heb ook nog de wens om ooit eens een dikke amerikaan te kopen.
Veel plezier er van.
Heb ook nog de wens om ooit eens een dikke amerikaan te kopen.
Veel plezier er van.
behoorlijke overstap, maar dit is ook niet mis haha, toch blijf ik een Dodge charger uit "69" mooier vinden haha, of een plymouth hemi cuda dikke hemi's xD
maar veel plezier met de auto, geniet nog maar ff van dit weer haha ze zeggen dat het niet lang meer gaat duren
grtz Robert
maar veel plezier met de auto, geniet nog maar ff van dit weer haha ze zeggen dat het niet lang meer gaat duren
grtz Robert
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
Ook leuk maar niet leuker dan mijn Corvette C3 Silver-Green uit 1982, vind ikRobertRvZ schreef:behoorlijke overstap, maar dit is ook niet mis haha, toch blijf ik een Dodge charger uit "69" mooier vinden haha, of een plymouth hemi cuda dikke hemi's xD
grtz Robert
Member of WWW.2XCELER8.NL: dé site door en voor serieuze tuners..!
- bmwfreak79
wat een achteruitgang.
Leuke auto's, dikke V8en <3
Code: Selecteer alles
Hele leuke nieuwe aankoop, ik wens je er veel plezier mee van mijn kant,
maar het is niet de bedoeling voor deze wissewasjes een topic aan te maken, ditsoort vermeldingen mogen gewoon in je eigen showroom vermeld worden!
Mvg,
Danny
Bimmerportal Team
>>>>Showroom E36's<<<<