![:jack: :jack:](./images/smilies/jack-1.gif)
E46 M3CS individual, het moment is aangebroken :'(
- thedutchone
Re: E46 M3CS individual, het moment is aangebroken :'(
sorry dat ik het zeg hoor, maar je moet je de ogen uit de kop schamen als je zo rijd !!! ![:jack: :jack:](./images/smilies/jack-1.gif)
tja dat is een persoonlijk iets, ik schaam me soms rot om nederlander te zijn als ik rondkijk hoe nederlanders rijden, mensen hier kunnen niet rijden (vind ik) mensen zijn nergens op berekend dus gevaarlijk, en ook eigen politie spelen (kom ik vaak tegen dat mesen express in mijn baan gaan zodat ik weer flink moet remmen) nee geef mij die manier van rijden maar ![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Artikeltje 5 WVW! Zonder pardon! ![frown :(](./images/smilies/frown.gif)
![frown :(](./images/smilies/frown.gif)
"Drive softly, but carry a big engine"
vroeger zou dit zonder pardon weggemod worden ![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
dit heeft niets met rijden te maken...
![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
dit heeft niets met rijden te maken...
@ E1000_E39 art. 5 is hoogst waarschijnlijk n.v.t. vind nl niet in nederland plaats......
( begrijp wel je standpunt )
Ik lach me trouwens de b*llen uit mijn broek als het daar óók een art. 5 blijkt! Lmfao
@ Anni het is de vraag inderdaad of en hoe hier mee omgegaan wordt......
@E36 racer zo rijden verhoogd de risico's, ook als mensen er op "bedacht" zijn.
Wel ben ik het met je eens dat in nederland veel mensen voor eigen rechter spelen.
Ow enneuh mocht je hier "in de buurt" ook zo willen knallen, dan kan dat!
Duik de nürburgring op! Geloof 147 bochten en bijna 23 km geoorloofd knallen!
Just my 2 cents......
Greetz ghaas
P.s. blijft een hele dikke![///M :///m:](./images/smilies/M.png)
![smile :X](./images/smilies/shutup.gif)
Ik lach me trouwens de b*llen uit mijn broek als het daar óók een art. 5 blijkt! Lmfao
![:rolf: :rolf:](./images/smilies/rolf.gif)
@ Anni het is de vraag inderdaad of en hoe hier mee omgegaan wordt......
![smile :|](./images/smilies/nosmile.gif)
@E36 racer zo rijden verhoogd de risico's, ook als mensen er op "bedacht" zijn.
Wel ben ik het met je eens dat in nederland veel mensen voor eigen rechter spelen.
Ow enneuh mocht je hier "in de buurt" ook zo willen knallen, dan kan dat!
Duik de nürburgring op! Geloof 147 bochten en bijna 23 km geoorloofd knallen!
Just my 2 cents......
Greetz ghaas
P.s. blijft een hele dikke
![///M :///m:](./images/smilies/M.png)
- thedutchone
Wat nou als je een gezinnetje hierdoor laat verongelukken ? Vrouw kindjes achter in.. bahE36 racer schreef:tja dat is een persoonlijk iets, nee geef mij die manier van rijden maar
Tjonge, die rijdt beroerd zeg.
Eigen rechter spelen of niet, ik begrijp Uberhaupt niet dat jij een rijbewijs gekregen hebt. Dit is 100% a-sociaal rijgedrag waar ook ter wereld. mensen wegknipperen en ze bijna van de weg af rijden
![:gek: :gek:](./images/smilies/gek.gif)
Kijk, als de weg nou leeg is... maar in dit filpje alleen al zag ik al minstens 4 bijna ongelukken omdat jij je medeweggebruiker gewoon van je rijbaan afduwt.
Maar goed, als dit voor jou normaal is, gaat het vanzelf wel een keer fout. Laten we alleen dan hopen dat jij je zelf volledig in de puinpoeier rijdt en de ander er nog van weg kan lopen.
maar zo zal het helaas niet wel niet gaan, zeker niet met de snelheden die jij rijdt op zo'n drukke weg.
Hard rijden is een ding, maar dit is echt niet normaal!!!! Het echte gevaar op de weg ben jij en niet al die Nederlanders of mensen in het filmpje die niet kunnen rijden volgens jou..
Kijk, als de weg nou leeg is... maar in dit filpje alleen al zag ik al minstens 4 bijna ongelukken omdat jij je medeweggebruiker gewoon van je rijbaan afduwt.
Maar goed, als dit voor jou normaal is, gaat het vanzelf wel een keer fout. Laten we alleen dan hopen dat jij je zelf volledig in de puinpoeier rijdt en de ander er nog van weg kan lopen.
Hard rijden is een ding, maar dit is echt niet normaal!!!! Het echte gevaar op de weg ben jij en niet al die Nederlanders of mensen in het filmpje die niet kunnen rijden volgens jou..
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Een snelheidslimiet is hier voor een reden zodat iedereen ongeveer die snelheid rijdt. Dan kunnen mensen inschatten hoeveel afstand ze nodig hebben bij bepaalde handelingen. Als er dan een idioot in een M3 met een veel te hoge snelheid zigzagt door het verkeer en door de voorganger heen probeert te komen, dan kan je echt niet zeggen dat jouw medeweggebruikers fout zitten en dat wij daar maar rekening mee moeten houden. Hoe moeten wij nou weten of jij er links of rechts langs gaat als jij zo rijd? Wij moeten jouw gedachte maar kunnen lezen? Ik ben ook de braafste niet qua snelheidslimiet, soms wil ik er ook wel overheen, maar ik ben nou niet van mening dat mensen de schuld moeten krijgen als jij er op deze manier doorheen moet komenE36 racer schreef:tja dat is een persoonlijk iets, ik schaam me soms rot om nederlander te zijn als ik rondkijk hoe nederlanders rijden, mensen hier kunnen niet rijden (vind ik) mensen zijn nergens op berekend dus gevaarlijk, en ook eigen politie spelen (kom ik vaak tegen dat mesen express in mijn baan gaan zodat ik weer flink moet remmen) nee geef mij die manier van rijden maar
![nee :nee:](./images/smilies/neen.gif)
Ik dacht al dat ik de nicks JzAero en E36 racer elders eerder gezien had...JzAero schreef:(...)
Maar als ik het goed begreep (via Autoblog) reed jij ook al zonder rijbewijs voor je 18de? Ik hoop maar dat de wijsheid met de jaren komt en dat je niemand op deze manier een zwaar ongeluk laat krijgen, echt niet ..
![Idee :!](./images/smilies/idea.gif)
Anyway, daar zijn de verkeerswetten wat minder strikt dan hier (hoewel je bij een snelheidsovertreding wel voor 3 maanden de bak in kan)
Daar hebben ze overigens ook een punten rijbewijs, waarbij een overtreding wat puntjes oplevert:The speed limits of Kuwaiti roads are indicated on road signs. Exceeding these limits can result in a three-month jail term. Many roads have digital cameras for monitoring drivers' speed and behavior. If a driver flashes another driver in front of her with her high-beam headlights, it signifies that the car in front should move to a slower lane.
Bronnen:Violation -------------------------------------------------------- Points.
Crossing red traffic signal ------------------------------------ 4
Exceeding speed limit ----------------------------------------- 4
Driving on opposite direction --------------------------------- 3
Driving a permit not suitable for that category ------------ 3
Driving with a withdrawn or invalid driving permit -------- 3
Reckless driving ------------------------------------------------ 4
Driving an unlicensed vehicle --------------------------------- 3
Driving a vehicle without its number plate ------------------ 3
Using private car for transportation ------------------------- 2
Intentionally obstructing traffic ------------------------------ 2
Driving a vehicle without proper function of brakes ------- 2
Violation loading regulations ---------------------------------- 1
Exceeding vehicle stipulated weight, width, and length --- 1
Non-adherence to traffic lines and sign ---------------------- 1
Wrong ‘U’ turns ------------------------------------------------- 1
Driving without the compulsory insurance document ------- 1
Invalid car permit ----------------------------------------------- 1
Vehicle emitting smoke or bad odor -------------------------- 1
http://www.indiansinkuwait.com/motor.asp
http://www.ehow.com/list_6898569_kuwait ... z225aJYpLL
http://www.embassyofkuwait.ca/pages/Liv ... ngLaws.htm
(ja ja, niet al te denderend, maar kon de wettekst zelf niet vinden)
Desalniettemin, als E36 racer dergelijke capriolen uit denkt te kunnen halen in NLD (inclusief het wegknipperen), dan zullen de collega's bij de DVP met alle plezier zijn rijbewijs (en eventueel de auto) invorderen...
Een kort lichtsignaal is tot daar aan toe (doe ik zelf ook wel eens, zowel in NL als in D), maar geef de voorligger dan wel de tijd en ruimte om naar rechts te gaan...
Laatst gewijzigd door E1000_E39 op 30 jul 2012, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
zo heet ik daar niet in iedergeval... daar val ik onder de naam spykerboy...E1000_E39 schreef:Ik dacht al dat ik de nicks JzAero en E36 racer elders eerder gezien had...JzAero schreef:(...)
Maar als ik het goed begreep (via Autoblog) reed jij ook al zonder rijbewijs voor je 18de? Ik hoop maar dat de wijsheid met de jaren komt en dat je niemand op deze manier een zwaar ongeluk laat krijgen, echt niet ..
For Speed Add Lightness
Kan wel een uurtje slaafje spelen van de overheid hoor als ik daarmee een rbw krijg, daarna rij ik weg en doe ik het op mijn manieryltkdy schreef:Eigen rechter spelen of niet, ik begrijp Uberhaupt niet dat jij een rijbewijs gekregen hebt. Dit is 100% a-sociaal rijgedrag waar ook ter wereld. mensen wegknipperen en ze bijna van de weg af rijden![]()
![]()
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
echt iemand eraf duwen zie je mij niet doen, beetje erachter hangen (wat jullie bumper kleven noemen) en flitsen, dat is daar de normaalste zaak ter wereld, zo geef je aan dat je erlangs wilt en de ander te langzaam vind... hier moet je een half uur wachter voordat degene voor je oprot en jij weer een beetje vaart kan maken..
magoed zullen we maar weer terug gaan naar de auto? daar gaat het hier toch over! op AB kan je wezen over rijkunstjes
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
bmw staat nog voor de deur dus, me vader rijdt er momenteel mee (de man die zo anti bmw was eerst) en is er volledig verlieft op geworden en denkt er zelfs aan de maserati weg te doen en de M3 van een maat van me te kopen (Een laguna blauwe E46 M3 met een supercharger kit voor 600 pk!)
Overigens als de auto niet voor eind september verkocht is, komt ie in juli naar nederland toe!! kunnen jullie hem ook eens in het echt zien
For Speed Add Lightness
heb het al vaker gezegd jeroen aka e36 racer jij bent gewoon een k*t kneus en dat heb je met dit filmpje wel weer bewezen.
hoop dat je zulke fratsen niet in nl probeerd,kan je wel vertellen als je mij zo zou naderen/mij bijna van de weg drukt nou dan had je echt een groot probleem gehad.
door mensen zoals jou krijgen bmw rijders een slechte naam!!!
hoop dat je zulke fratsen niet in nl probeerd,kan je wel vertellen als je mij zo zou naderen/mij bijna van de weg drukt nou dan had je echt een groot probleem gehad.
door mensen zoals jou krijgen bmw rijders een slechte naam!!!
Spykerboy...ow ben jij die snuiter...
Kun je weer terug naar het CBR voor een cursusje à €750,-
![Afbeelding](http://i270.photobucket.com/albums/jj103/K9rex/thTazed_.gif)
Zullen we het nu maar weer gewoon over Bimmers hebben...
![smile :X](./images/smilies/shutup.gif)
Dan ben je hem binnen een dag al kwijt...E36 racer schreef:Kan wel een uurtje slaafje spelen van de overheid hoor als ik daarmee een rbw krijg, daarna rij ik weg en doe ik het op mijn manieryltkdy schreef:Eigen rechter spelen of niet, ik begrijp Uberhaupt niet dat jij een rijbewijs gekregen hebt. Dit is 100% a-sociaal rijgedrag waar ook ter wereld. mensen wegknipperen en ze bijna van de weg af rijden![]()
![]()
![Ja :ja:](./images/smilies/ja.gif)
Niks "oprotten" (ben je egoïstisch ingesteld soms?), maar "aan de kant gaan" of "ruimte maken". Ze daarbij uiteraard wel de ruimte en tijd gunnen om dat te doen. Niet de "slome" dient zich aan te passen aan de mensen die harder rijden, maar de snellere dient zich aan te passen aan het overige verkeer...E36 racer schreef:echt iemand eraf duwen zie je mij niet doen, beetje erachter hangen (wat jullie bumper kleven noemen) en flitsen, dat is daar de normaalste zaak ter wereld, zo geef je aan dat je erlangs wilt en de ander te langzaam vind... hier moet je een half uur wachter voordat degene voor je aan de kant gaat en jij weer een beetje vaart kan maken...
Over eigen rechter spelen gesproken. Gewoon niks van aantrekken en links blijven zitten. Als hij je dan rechts voorbij gaat pakken we 'm...speedy25 schreef:(...)hoop dat je zulke fratsen niet in nl probeerd,kan je wel vertellen als je mij zo zou naderen/mij bijna van de weg drukt nou dan had je echt een groot probleem gehad.
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Afbeelding](http://i270.photobucket.com/albums/jj103/K9rex/thTazed_.gif)
AMEN!!!speedy25 schreef:door mensen zoals jou krijgen bmw rijders een slechte naam!!!
Zullen we het nu maar weer gewoon over Bimmers hebben...
Tuurlijk......E36 racer schreef:ach, in nederland rij ik niet zo, men deelt hier boetes tesnel uit en voor te kleine dingen al
![Muurtje.. :bang:](./images/smilies/banging.gif)