E46 M3CS individual, het moment is aangebroken :'(

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
E1000_E39

Re: E46 M3CS individual, het moment is aangebroken :'(

Bericht door E1000_E39 » 30 jul 2012, 09:10

Dubbelpost...
"Drive softly, but carry a big engine"

E36 racer

Bericht door E36 racer » 30 jul 2012, 09:12

ach, in nederland rij ik niet zo, men deelt hier boetes tesnel uit en voor te kleine dingen al, daarnaast helpt de benzine prijs ook niet mee, als dat nou zelfde was als daar zou ik hier zelfde rijden.... geld is overal een grote rolspeler ;)

trouwens wel grappig die punte regeling.. dat weet daar niemand volgens mij (ik heb er niemand over gehoort in iedergeval!!) maar ben ook wel is met 280 op een 80 weg aan de kant gezet en met een waarschuwing laten gaan. rood licht meepakken word je linearecta het land uit gestuurt (en terecht) rood licht pak ik dan ook never nooit mee!
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

E36 racer

Bericht door E36 racer » 30 jul 2012, 09:20

en laat dat nou het meeste zijn, ben wel al aantal keer aan de kant gezet, maar nooit voor snelheid, elke keer willen ze checken of de auto waar ik in rijd wel van mij is en niet gestolen is (grote SUV) heb ook nog steeds geen boetes binnen :) nederland is gewoon te duur om lol te hebben.. dus doe ik het daar lekker :D
For Speed Add Lightness

E1000_E39

Bericht door E1000_E39 » 30 jul 2012, 09:23

Anni schreef:dit heeft niets met rijden te maken...
Kan het niet beter verwoorden...
ghaas schreef:Ow enneuh mocht je hier "in de buurt" ook zo willen knallen, dan kan dat!
Duik de nürburgring op! Geloof 147 bochten en bijna 23 km geoorloofd knallen!
"Drive softly, but carry a big engine"

JzAero

Bericht door JzAero » 30 jul 2012, 10:25

E36 racer schreef: echt iemand eraf duwen zie je mij niet doen, beetje erachter hangen (wat jullie bumper kleven noemen) en flitsen, dat is daar de normaalste zaak ter wereld, zo geef je aan dat je erlangs wilt en de ander te langzaam vind... hier moet je een half uur wachter voordat degene voor je oprot en jij weer een beetje vaart kan maken..
Tja, als je er 10 cm vanaf hangt en nog steeds in hoge toeren hangt is het wel duidelijk dat je iemand eraf wilt duwen ;) Wat noem jij anders duwen? Echt fysiek contact tussen de twee auto's? Het is echt een hele mooie wagen, maar je moet wel echt iets aan je rijgedrag doen, want zo bevestig je wel de eeuwige vooroordelen van BMW rijders (bumperklevers, aso's). Wij werken er hard aan om deze vooroordelen juist wat te beperken, maar goed.. Als jij niet in ziet dat je gedrag niet kan, is er natuurlijk niet aan te beginnen..

mulderke

Bericht door mulderke » 30 jul 2012, 10:53

JzAero schreef:
E36 racer schreef: echt iemand eraf duwen zie je mij niet doen, beetje erachter hangen (wat jullie bumper kleven noemen) en flitsen, dat is daar de normaalste zaak ter wereld, zo geef je aan dat je erlangs wilt en de ander te langzaam vind... hier moet je een half uur wachter voordat degene voor je oprot en jij weer een beetje vaart kan maken..
Tja, als je er 10 cm vanaf hangt en nog steeds in hoge toeren hangt is het wel duidelijk dat je iemand eraf wilt duwen ;) Wat noem jij anders duwen? Echt fysiek contact tussen de twee auto's? Het is echt een hele mooie wagen, maar je moet wel echt iets aan je rijgedrag doen, want zo bevestig je wel de eeuwige vooroordelen van BMW rijders (bumperklevers, aso's). Wij werken er hard aan om deze vooroordelen juist wat te beperken, maar goed.. Als jij niet in ziet dat je gedrag niet kan, is er natuurlijk niet aan te beginnen..

ja dat is compleet waar, met zo een rijgedrag zijn er geen prijzen te winnen integendeel en meestal loopt dat nooit goed af, men vader heeft een takelbedrijf en heb al heel men leven gezien hoe roekeloos rijgedrag afloop en meestal met bloed of brokken hersennen die overal open hangen gespat, dat wil je jezelf niet aan doen en je nabestaanden ook niet en iemand anders ook niet, ik kan begrijpen dat er mensen zijn die op het linkse vak te traag rijden irritant is, zegk zelf ook maar bumper aan bumper lost niets op, als er die persoon voor u eens zijn remmen gaat toe slaan zal het anders aflopen, heb dat ook moeten afleren

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 30 jul 2012, 11:48

Als je hard wilt rijden, waarom switch je dan zoveel van baan dat je veel meer kilometers aflegt? Soms switch en dan zit je nog steeds achter dezelfde auto klem vanwege het switchen (0:53) & (1:32). Nja, hier in Nederland valt er zo toch niet te rijden omdat iedereen je links blijft irriteren en niemand je licht signalen serieus neemt en je je rijbewijs kunt inleveren. Zo'n filmpje zou vet zijn van achteren, dan zie je het veel beter :tong:.

Het is echt een hele mooie wagen, maar je moet wel echt iets aan je rijgedrag doen, want zo bevestig je wel de eeuwige vooroordelen van BMW rijders (bumperklevers, aso's). Wij werken er hard aan om deze vooroordelen juist wat te beperken, maar goed.. Als jij niet in ziet dat je gedrag niet kan, is er natuurlijk niet aan te beginnen..
Tsjah nja dat vind ik niet zo boeiend eerlijk gezegd, zo'n mening gaat vaker gepaard met afgunst en irritatie (jong, BMW, een M3, dure kleren etc) dan met de realiteit. Ik heb wel eens een kneusje gehad die vond dat ik hard aan kwam rijden terwijl ik 35 ging waar je 50 mag. Ik rij nooit hard omdat ik meer van het 'cruisen' ben. Als je hard rijdt is het moeilijker om gezien te worden namelijk. Een maat van mij heeft een Golf GTI uit 2008 of 2009 en die heeft ook gezeik.

@Mulderke,

Inderdaad. Als die zichzelf dood rijdt als die als een gek tekeer gaat is het het risico van het spel en dat heeft die dan ook doelbewust kunnen afwegen, maar als je een ander onschuldig iemand meeneemt vind ik het wel hatelijk. Toch vind ik sommige reacties ietswat te moraalridderlijk, omdat hij jong is wordt het extra aangedikt, maar aan de andere kant ontbreekt ook soms volledig het overzicht en is de kans op een ongeval wel erg hoog.

JzAero

Bericht door JzAero » 30 jul 2012, 12:09

BMWBoii schreef: Tsjah nja dat vind ik niet zo boeiend eerlijk gezegd, zo'n mening gaat vaker gepaard met afgunst en irritatie (jong, BMW, een M3, dure kleren etc) dan met de realiteit. Ik heb wel eens een kneusje gehad die vond dat ik hard aan kwam rijden terwijl ik 35 ging waar je 50 mag. Ik rij nooit hard omdat ik meer van het 'cruisen' ben. Als je hard rijdt is het moeilijker om gezien te worden namelijk. Een maat van mij heeft een Golf GTI uit 2008 of 2009 en die heeft ook gezeik
Ben ik mee eens, maar zo val je wel op tussen het verkeer en dan is het helaas ook nog eens terecht als mensen zo over je denken :nee: Zeker dat 'jong' samen met 'veel te hard rijden' gaan dan helaas samen in één lijn zitten. Als er dan wat gebeurt dan heb je dus reacties als: "Tja, jong ventje zonder enig besef in een veel te dure auto" of "geld koopt nog geen verstand". Ik geef er niet veel om als anderen afgunst hebben tegen mij en mijn auto, zolang ik maar gelukkig ermee ben, maar ik vind wel dat je moet beseffen dat er nog anderen op de weg zitten die dit gedrag gewoon liever niet hebben. Dan mag je nog wel een dikke Bimmer rijden, maar dan ben je nog niet 'beter' dan anderen zeg ik maar.
BMWBoii schreef:Toch vind ik sommige reacties ietswat te moraalridderlijk, omdat hij jong is wordt het extra aangedikt, maar aan de andere kant ontbreekt ook soms volledig het overzicht en is de kans op een ongeval wel erg hoog.

Overigens ben ik zelf ook 20 dus ook ik val onder de jonge groep, heel veel scheelt het dus niet en kan ik mijn leeftijdsgroep toch best even een heads up geven, weet niet of je op mij doelde met iets te moraalridderlijk ;)?

E36 racer

Bericht door E36 racer » 30 jul 2012, 14:51

eraf duwen in mijn ogen is als er een gaatje is tussen 2 autos op 2 banen dat je daar 3 baans van maakt... dan forceer je de andere te ontwijken om geen botsing te maken, zoiets doe ik absoluut niet ;) en tja vooroordelen zijn er genoeg, en zoals ik al zij, in mijn bmw in nederland rij ik absoluut niet zo. maar mensen denken niet over bmw's daar zoals hier, dat doen ze daar over SUV rijders ;) dus kan het :P
For Speed Add Lightness

thedutchone

Bericht door thedutchone » 30 jul 2012, 14:54

Slotje ?

Auke

Bericht door Auke » 30 jul 2012, 15:26

Idd kansloos figuur dit zeg... Hopelijk rijdt je zichzelf ergens een x mooi tegenaan, misschien dat is dan volwassen wordt... Kneus!

Oxellaar

Bericht door Oxellaar » 30 jul 2012, 17:40

Waar zijn de moderators???? Dit is al een hele poos geen "Showroom" meer.
Gewoon sluiten/verwijderen
Lijkt meer "Show je kansloze gedrag"

Volgens mij is die M3 blij dat hij van je af is straks
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶

JzAero

Bericht door JzAero » 30 jul 2012, 23:52

E36 racer schreef:eraf duwen in mijn ogen is als er een gaatje is tussen 2 autos op 2 banen dat je daar 3 baans van maakt... dan forceer je de andere te ontwijken om geen botsing te maken, zoiets doe ik absoluut niet ;) en tja vooroordelen zijn er genoeg, en zoals ik al zij, in mijn bmw in nederland rij ik absoluut niet zo. maar mensen denken niet over bmw's daar zoals hier, dat doen ze daar over SUV rijders ;) dus kan het :P
Waardeloos. Volkomen waardeloos. Als je niet eens beseft dat wat jij deed echt duwen is dan hoop ik jou niet op de weg tegen te komen. Mensen die met een te hoge snelheid op mij af komen rijden op de linkerbaan geef ik nog wel vaak de ruimte, maar zodra ze beginnen met kleven en agressief knipperen kan het mij weinig schelen en blijf ik mooi op mijn plek :duim: Dan neem ik inderdaad het recht in eigen hand, maar dan terecht. Wat doe jij er dan aan hè? Maar goed, we zijn het eerder al niet met elkaar eens geweest, toen maakte je ook al zo'n achterlijke opmerking over snelheid.

Grappig dat je trouwens hier over 3 baans wegen had en zelf onder andere op een 4 baans rijdt in de video

Autoblog - Artikel over de GTR die 307km/u reed

Afbeelding

Maareh, als je echt lef hebt, koop een motor :) minstens tig keer zo snel rechtdoor en als het fout gaat lig je in twee stukken (das wel een goed lesje toch?). Oh enne, aankooptip, voor de prijs van die M3 heb je een BMW S1000RR, categorie superbikes.

E36 racer

Bericht door E36 racer » 31 jul 2012, 07:24

Ben ik ook al mee bezig :) nadeel in nederland is alleen dat je voor je 21 of 22 (weet ik het) nog niet maximum vermogen mag hebben, dus tot die tijd koop ik niks :) (zonde van me geld). Dan koop ik wel lekker een S1000RR of een hayabusa inderdaad :)
For Speed Add Lightness

mulderke

Bericht door mulderke » 31 jul 2012, 08:40

er is een reden waarom ze maar vanaf 21 toelaten, anders moeten ze om het uur de restje van 18 jarige van de baan moeten schrepen, denk 2 maal na, het leven is snel voorbij.

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”