Foutmeldingen, problemen of bugs?

Hier vind je algemene informatie m.b.t. huisregels, mededelingen & nieuws
jossiebossie30

Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?

Bericht door jossiebossie30 » 04 aug 2012, 18:39

Dnl schreef:Jossie, jij mag blij zijn dat je weer toegang hebt.

Na horen zeggen blijken er problemen te zijn met de huidige server en dat zijn ze achter de schermen aan het oplossen. De nieuwe eigenaar is wel degelijk bezig, maar weliswaar achter de schermen wat die niet dagelijks communiceert. Uit eindelijk is hij ook afhankelijk van andere partij´n.
True,..

Maar als ik nu via google hier wil komen gaat het mis.. Dan vindt die de link niet...

(Tevens is dit ook de 4e keer dat ik dit bericht typ..)

Sensenmann

Bericht door Sensenmann » 06 aug 2012, 16:13

Was deze al gepost ... Kan niet inloggen vanaf mijn mac als ik Safari gebruik, enkel met firefux ... -_-
Niet zeuren, gewoon gas geven ....
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

smartye36

Bericht door smartye36 » 06 aug 2012, 16:35

als ik reageer op een topic krijg ik e-mails als er een nieuwe reactie is zonder dat ik daar een vinkje voor heb gezet.
erg iritant
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht

Auke

Bericht door Auke » 06 aug 2012, 19:56

Alles naar de klote! Zal ik maar een mooi BMW forum bouwen dan? Iemand een goed domein naam in gedachten welke vrij is? :+

Beens1

Bericht door Beens1 » 06 aug 2012, 20:09

Auke schreef:Iemand een goed domein naam in gedachten welke vrij is? :+
bimmerfans.nl :gekdoen:

Ik denk toch dat we voorlopig nog maar even geduld moeten hebben en hopen dat het ooit nog eens goed komt...en ze leefden nog lang en gelukkig... :hug:

Rene08

Bericht door Rene08 » 06 aug 2012, 22:01

Auke schreef:Alles naar de klote! Zal ik maar een mooi BMW forum bouwen dan? Iemand een goed domein naam in gedachten welke vrij is? :+
Alleen is het niet allemaal zo makkelijk als je denkt. Forum bouwen is niet zo ingewikkeld, maar er echt een goeie website van maken komt toch wel aardig wat bij kijken, mede omdat je toch afhankelijk blijft van je gebruikers. En die moet je dus wel krijgen. Er zijn al zoveel BMW forums, dat je niet zomaar uitblinkt. Uiteindelijk zal je via google hier weer terecht komen.

Natuurlijk is het forum nu niet ideaal. Maar achter de schermen wordt echt wel hard gewerkt om er iets moois en goeds van te maken. Dit forum zal uitblinken boven alle andere.

Maikybmw318is

Bericht door Maikybmw318is » 06 aug 2012, 22:10

Wachten is een schone zaak dan, ik merk weinig van de veranderingen denk dat ik wel voor meer mensen spreek hier.. :gek: en het leden aantal dringt behoorlijk terug kan maar een paar mensen nog bedenken die vaker reageren.. Die echt vaak op het forum kijken! :loveit:

Misschien een idee op een nieuw topic erbij te doen helemaal boven aan met "NIEUWS OVER BIMMERPORTAL"
En iemand hier wat op post zodat de gebruikers kunnen zien of dat er daadwerkelijk wat gebeurd hoeft niet elke dag maar hbben wij hier in elk geval een idee van wat er allemaal gebeurd dan!? :+
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Cliff
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door Cliff » 06 aug 2012, 22:55

Zoals Rene08 al aangeeft, er wordt achter de schermen hard gewerkt om er weer iets heel moois van te maken.
Het is alleen erg jammer dat bepaalde leden te snel verkeerde conclusies trekken.

Het komt allemaal goed, wellicht nog beter dan ooit van tevoren....alleen hebben we jullie steun daar ook voor nodig ;).

Met alleen maar klagen wordt het niet beter, tuurlijk lijkt het voor ons zo alsof er niet aan gewerkt wordt....echter is het tegendeel waar!

JzAero

Bericht door JzAero » 06 aug 2012, 23:45

Cliff schreef:Het is alleen erg jammer dat bepaalde leden te snel verkeerde conclusies trekken.!
Dat is niet helemaal waar, het heeft toch al ongeveer een kwartaal geduurd ;) Ik ben echter er wel van overtuigd en ben ook eerlijk benieuwd naar de nieuwe website, ik hoop het snel te zien! :ja:

boink

Bericht door boink » 07 aug 2012, 14:44

Zorg dan dat dit gecommuniceerd wordt. Er is al 3 maanden geen steek veranderd aan het forum. Had eerst gezorgd dat het oude forum in orde was en ga dan pas verder bouwen.

Beens1

Bericht door Beens1 » 07 aug 2012, 18:17

Hoewel ik zelf ook niet al te blij ben met de gang van zaken vind ik dat er toch wat meer begrip mag komen. :X
Enkele posts terug is er gemeld dat het forum op een andere (uptodate) server is geplaatst, vanwege de overdracht van eigenaar.
Het oude forum was verouderd en niet compatibel met de nieuwe server, waardoor voor dit tijdelijke uiterlijk is gekozen. Een beetje begrip en geduld is dan ook wel nodig totdat het weer helemaal in orde is, wat ongetwijfeld (ik ben daarin geen expert) veel; heel veel werk is.
Als deze tijdelijke layout er niet was geweest, was er al helemaal geen forum meer denk ik. (door die compatibiliteit met de server). :o
Die beste man, Brian; eigenaar, moet ook zijn brood verdienen. En heel toevallig is het forum juist een kostenpost en geen brood-op-de-plank situatie. Het werken aan het forum zal dan ook in de nodige vrije uurtjes gaan voor het grootste gedeelte. Daarom heb ik nu ook respect voor de werkzaamheden die ongetwijfeld gedaan worden (onderhuids, dus niet zichtbaar!). :duimen:
Brian en/of mods, correct me if i'm wrong.

Cliff
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door Cliff » 07 aug 2012, 18:28

Kijk, hier hebben we meer aan...!

Het kost gewoon veel meer tijd en moeite dan de meeste leden denken, echter komt alles goed! Trust me...;)

ydbmw

Bericht door ydbmw » 07 aug 2012, 18:35

Beens1 schreef:Hoewel ik zelf ook niet al te blij ben met de gang van zaken vind ik dat er toch wat meer begrip mag komen. :X
Enkele posts terug is er gemeld dat het forum op een andere (uptodate) server is geplaatst, vanwege de overdracht van eigenaar.
Het oude forum was verouderd en niet compatibel met de nieuwe server, waardoor voor dit tijdelijke uiterlijk is gekozen. Een beetje begrip en geduld is dan ook wel nodig totdat het weer helemaal in orde is, wat ongetwijfeld (ik ben daarin geen expert) veel; heel veel werk is.
Als deze tijdelijke layout er niet was geweest, was er al helemaal geen forum meer denk ik. (door die compatibiliteit met de server). :o
Die beste man, Brian; eigenaar, moet ook zijn brood verdienen. En heel toevallig is het forum juist een kostenpost en geen brood-op-de-plank situatie. Het werken aan het forum zal dan ook in de nodige vrije uurtjes gaan voor het grootste gedeelte. Daarom heb ik nu ook respect voor de werkzaamheden die ongetwijfeld gedaan worden (onderhuids, dus niet zichtbaar!). :duimen:
Brian en/of mods, correct me if i'm wrong.
sluit mij geheel aan bij de bewoording :)
bmw 525D e39 zilverxenon4800k philips
10watt oem led angel eyes

iedereen maakt typ fouten

BrianGT

Bericht door BrianGT » 07 aug 2012, 19:29

Bedankt voor de reacties. Ik ben even een weekje op vakantie geweest. Er komen deze week een aantal moderators bij. Morgen bekijkt een serverman alle log files wat er mis gaat met posten en hoe we dat kunnen oplossen.
Afbeelding

E1000_E39

Bericht door E1000_E39 » 08 aug 2012, 09:40

Zie het dan ff heel groen gekleurd zijn bij online gebruikers... :duimen:
"Drive softly, but carry a big engine"

Plaats reactie

Terug naar “BimmerPortal Informatie”