Een deel van mijn showroom is verloren gegaan bij het vernieuwen van de site, waren alleen maar de plaatjes van de meeting in Postel.
Heb afgelopen Donderdag 21-06-2012 maar een paar fatsoenlijke plaatjes geschoten van mijn wagen met de 'nieuwe' setup (althans geprobeerd
![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
).
Heb nog enkele MOD's in gedachten zoals:
Regensensor. Heb het complete systeem al liggen, nu nog even wachten tot het sterretje in de voorruit barst
Verlagen d.m.v. Eibach pro-kit. Ik twijfel omdat de Clubsport splitters aan de bumper toch al redelijk gehavend uit zien en ik bang ben dat als ik de auto nog lager leg ik ze eronder uit rijd.
SMD LED angeleyes individual style. Hierbij twijfel ik ook omdat ik van OEM houd en angeleyes nooit geleverd zijn op een E46. Bij veel E46's vind ik het echter wel mooi staan. Twijfel nog om voor goedkope HL Automotive te gaan, want vind 200+ Dollar voor een setje ringen erg duur.
Schmiedmann uitlaat spruitstuk met race cats. Deze zullen ergens volgende jaar of het jaar erna komen, ben nog een beetje in dubio wat ik met de auto zal doen, verkopen voor een goede prijs of nooit meer weg doen.
Voor de rest hangt het er een beetje van af of ik de auto ooit weg ga doen, want ik heb nog zoveel MOD's in m'n hoofd spoken. Ik vind het alleen zonde geld om deze allemaal uit te voeren en dan de auto verkopen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
See you next meet.
(PS. foto's zijn deze keer gemaakt met een SE Xperia Ray, sorry voor de matige kwaliteit)