Had al een tijdje geleden een accountje aan gemaakt maar het voorstellen en wat pics van me auto was er nog niet van gekomen.
Ik ben Charlie uit Rijswijk en rij eigenlijk me hele leven alleen in BMW`s. Ook doe ik veel dingen aan me auto zelf zodat ik BMW kan rijden. Als je met alles naar de stealer toe moet houd het snel op.
Wat ik aan BMW`s gehad bij zijn:
- E34 520i
- E30 316iA
- E39 528iA
- E36 318iS
En ben sinds kort in het bezit van een E61 545i uit 2004 redelijk dik in zijn opties.
Comfort stoelen, Heads up display, dimmende binnen en buiten spiegels, Harman Cardon speaker systeem, panoramadak zijn leuke opties naast de 333pk die ook erg fijn is
Het is een erg fijne auto en geniet van elk ritje erin maar tegelijk erger ik me ook helaas wel aan een paar zaken.
De CCC I-drive is echt erg traag en irriteert me mateloos maar een CIC systeem licht al klaar hier voor.
(Heb vorige week een LCI clima. Kunnen scoren dus ik kan straten met de CCC > CIC mod ;-)
Ook de versnellingbak vind ik in vergelijking met me E39 528i boven de 3000 toeren net iets te traag door schakelen maar dit schijn je op te kunnen lossen door een software update van de bak.
Ben er al voor naar de dealer geweest maar die willen niet updaten schijnbaar.
En ik hoop dat de auto zonder runflat wat minder stuitert want anders ga ik overwegen het M onderstel te voor zien van standaard veren.
Ik zie hier redelijk wat E60-61 rijders en ben benieuwd hoe sommige wellicht bepaalde zaken hebben opgelost of verbeterd. Heb al een hele mooie duidelijke DIY gezien voor het water afvoer probleem van het dak op te lossen, die ga ik ook snel eens doen met dat k*t weer hier in NL.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us