Ik heb laatst uit nieuwsgierigheid een oud E30 stuur geruild voor een boordcomputer obc 2 voor de E30.
Nu is het probleem met deze unit dat het schermpje kapot is vandaar ook dat de eigenaar akkoord ging met de ruil.
En ik heb al van alles gelezen over het vervangen van de lichtjes achter het schermpje maar dit is bij mij niet het probleem !
Bij mij is het lcd schermpje kapot er zit eigenlijk een belletje lucht in lijkt het. Heb al geprobeerd om het terug te duwen inwendig en warm maken heeft het alleen maar erger gemaakt

Het enigste wat ik over dit probleem heb kunnen vinden dat ze het bloeden van het lcd scherm noemen en het enigste advies wat men vermeld op andere sites/fora is een nieuwe obc kopen maar ik vind het juist de sport om dit ding te fixen.
Mijn vraag is dus kun je dit maken ? En heeft iemand hier ervaring mee ? Heb ook al bij conrad gekeken voor vervangende lcd`s maar niks kunnen vinden en op de oem parts worden geen afzonderlijke onderdelen vermeld voor de obc en ook internet zoeken heeft nog geen vervangende schermpjes op geleverd.
Dus ben benieuwd wat jullie denken en foto`s zijn natuurlijk altijd mogelijk om mijn verhaal duidelijker te maken.
Mvgr,
Martin