rechterspiegel kanteld niet meer
rechterspiegel kanteld niet meer
Spiegel beweegt wel links/rechts maar niet boven onder meer.
Aparte motor of zekering?
Aparte motor of zekering?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Re: rechterspiegel kanteld niet meer
Heb ik al 3 keer gehad bij mij: rechterspiegel wel verstelbaar maar klopt 'door' bij automatisch inklappen. Alle keren na een wasstraat gehad (ja ik weet het met de hand wassen is beter, maar soms is de tijd er even niet ).
Loste bij mij zich vanzelf op na een paar keer op de knop blijven drukken en of na het opdrogen. Las op Duits fora dat zo;n geintje honderen euri kost en op Amerikaanse fora dat het vaak oplost als je zelf even met de hand de spiegel licht forceert (zodat ie weer in zijn goede postitie valt).
Zoals gezegd is het bij mij iedere keer vanzelf weggegaan na max 1 dag, dus ik vermoed dat het met vocht te maken heeft bij mij.
Hopelijk bij jou ook, want die spiegelmotortjes zijn vrij prijzig!
Loste bij mij zich vanzelf op na een paar keer op de knop blijven drukken en of na het opdrogen. Las op Duits fora dat zo;n geintje honderen euri kost en op Amerikaanse fora dat het vaak oplost als je zelf even met de hand de spiegel licht forceert (zodat ie weer in zijn goede postitie valt).
Zoals gezegd is het bij mij iedere keer vanzelf weggegaan na max 1 dag, dus ik vermoed dat het met vocht te maken heeft bij mij.
Hopelijk bij jou ook, want die spiegelmotortjes zijn vrij prijzig!
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Heeft te maken met de stand van de knop voor linker of rechter spiegel. Staat deze knop op de rechterspiegel dan klapt de spiegel wel naar beneden bij het inschakelen van de achteruit, blijft de knop op de linkerspiegel kantelt de spiegel niet, of net andersom
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Haha jullie bedoelen allebei heel iets anders dan Suyker.
Hij bedoelt dat de spiegel van binnen niet wel naar links en rechts te verstellen is maar niet omhoog en naar beneden.
Hij bedoelt dat de spiegel van binnen niet wel naar links en rechts te verstellen is maar niet omhoog en naar beneden.
Lijkt me sterk, waarom anders de vraag over aparte motor of zekering? Suyker, zegt het eens!
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Volgens mij is er maar een motor voor naar boven en beneden??
Ik heb elektrische spiegels zowel links & rechts. Maar mijn ouders hebben een E64 - 635D van 2008 en als uw verstelbare knop naast het stuur naar rechts staat, kantel hij naar beneden als je achteruit rijdt? Bij mij doet hij dat niet ? Enige idee hoe dit komt?
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Bij een E60/E61 hoort het kantelen van de spiegel bij de optie comfortzetels met geheugenfunctie.
Echter bij sommige wagens kan het nadien gecodeerd worden, weet niet exact wat de voorwaarden zijn, maar bij mijn E61 van april 2008 is het gelukt om dat gecodeerd te krijgen.
Echter bij sommige wagens kan het nadien gecodeerd worden, weet niet exact wat de voorwaarden zijn, maar bij mijn E61 van april 2008 is het gelukt om dat gecodeerd te krijgen.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 21 nov 2012, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.
Ik heb ook comfortstoelen en de spiegel wou handmatig niet meer naar boven of naar beneden bewegen. Van links naar rechts wel.
Nu had ik ook storing in boordcomputer.
De bluetooth was de boosdoener. Deze is defect en gaf sluiting ofzo. MOst doorgelust en alles werkt als een zoneetje. Ook me spiegel weer
Nu had ik ook storing in boordcomputer.
De bluetooth was de boosdoener. Deze is defect en gaf sluiting ofzo. MOst doorgelust en alles werkt als een zoneetje. Ook me spiegel weer
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition
Dark knight edition