evenement idee?

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
bmweber

Re: E30 vraag

Bericht door bmweber » 22 aug 2012, 19:47

Geachte liefhebbers,

Zoals jullie weten heb ik mijn 320i alweer een tijdje verkocht en het is zeer spijtig om te melden dat ik sinds die tijd nog steeds BMW loos ben (suzuki swift 1.0 3 in lijn tijdelijk) maar heb gelukkig wel een paar mooie ritjes mogen maken om mijn tijd wat door te komen (335i coupe 2010, en e39 m5 met deze een eigen record verbroken :) )

Ik had mijn oog op een e46 coupe maar de plannen zijn gewijzigd. De belangrijkste reden is Studeren -_-

Nu heb ik toch weer mijn oog laten vallen op een eigen (echte) auto. En had hier een paar vragen over.
Ook de e36 valt af i.v.m. verzekering aangezien ik bijna een bankje per maand moest betalen wordt dit ook lastig.

ik ben nu op zoek naar een E30 type en er zijn zeker wat eisen maar die komen later wel. Ik wil graag eerst weten waar ik op moet letten voordat ik zo'n auto kan aanschaffen.

Mijn vraag is weet iemand de kwalen van een E30? het betreft minimaal een 320i of een 325i in de vorm van een coupe/cabrio.

Vriendelijke groeten,

Jan

martijn de v

Re: van e36 naar e30??

Bericht door martijn de v » 22 aug 2012, 19:52

vooral goed naar roest uitkijken van de vloer dorpels wielranden kofferbak
en voor de rest zit er nog niet zoveel poespas op

bmweber

Re: evenement idee?

Bericht door bmweber » 14 nov 2012, 19:52

Beste liefhebbers!!

Zoals jullie weten heb ik alweer een tijdje geleden afscheid moeten nemen van mijn e36 320i :( Ik wilde e46 gaan rijden maar vanwege de nieuwe studie kon dit niet. Ook nog even getwijfeld aan een e360 maar dat plan is ook van de baan.

Toch ben ik nog steeds een enorm Fan van BMW ''liefhebber in hart en nieren''

Ik heb met mijn huidige werkgever overleg gehad voor een eventueel BMW evenement op de zaak om zo een keer een gezellige zaterdag voor klanten en liefhebbers te organiseren.
Het bedrijf waar dit gehouden zal worden is Autoshop Wassenaar te Leeuwarden.

Dit evenement zal pas plaats vinden als het doorgaat in het voorjaar. En omdat er een beschikking is tot werkplaats kunnen we eventueel auto's op bruggen zetten zodat er een controle uitgevoerd kan worden tegen mimum bedrag (ik noem maar wat) Eventueel kunnen de winterwielen er afgehaald worden etc.

Ik dacht aan een totaal van 20 auto's want dit past op het terrein er mogen meer komen natuurlijk maar dan zal ik even moeten uitmeten ;)

Lijkt het jullie wat??

Ik hoor dit graag van jullie!!

Oja wanneer ik weer eens wat nieuws krijg zullen jullie dit zeker horen!!

Groeten,

Jan Weber

Rene08

Re: evenement idee?

Bericht door Rene08 » 16 nov 2012, 19:22

Plaats even een berichtje in ons Evenementen en Meeting forum. Zo kun je daar mooi bijhouden wie er geïnteresseerd is en kun je dan beslissen of je dit wel en niet wilt organiseren.

20 auto's moet toch haalbaar zijn, ook al is het in het hoge noorden. :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”