Knipperlichten met M logo gemonteerd
-
Knipperlichten met M logo gemonteerd
Deze heb ik vandaag gemonteerd en ben er zelf we blij mee, vind het een mooie aanvulling op mijn pakket.
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!
-
Re: Knipperlichten met M logo gemonteerd
Ik heb zojuist foto's geupload in de showroom, ik vind het kunnen en niet overdreven.
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!
Ik vindt het zeker kunnen, staat erg mooi!
Gaat ook op mijn lijstje!
Gaat ook op mijn lijstje!
-
- Contacteer:
Fiat 500 Abarth
EsseEsse?
EsseEsse?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Haha goed opgemerkt ik zie het nu pas.
Nee geen Essee Essee maar een Abarth 500c met een Squadra Chiptuning dus sneller als een Essee Esee.
Essee Essee (staat voor SS Super Sport) en heeft volgens mij 164pk en 245NM, de Squadra heeft 177pk en 280nm en de 280nm zijn al vol beschikbaar bij 3400 rpm. Haha het is het scheur ijzertje van mijn vrouw.
Zie filmpje (klikken) met Asso demper.
Maar hier wat betere pics van de blinkers van de bimmer en heb ze gekocht bij http://www.hla-denhaag.com/ voor 40 euro.
Nee geen Essee Essee maar een Abarth 500c met een Squadra Chiptuning dus sneller als een Essee Esee.
Essee Essee (staat voor SS Super Sport) en heeft volgens mij 164pk en 245NM, de Squadra heeft 177pk en 280nm en de 280nm zijn al vol beschikbaar bij 3400 rpm. Haha het is het scheur ijzertje van mijn vrouw.
Zie filmpje (klikken) met Asso demper.
Maar hier wat betere pics van de blinkers van de bimmer en heb ze gekocht bij http://www.hla-denhaag.com/ voor 40 euro.
-
- Contacteer:
Blijven dikke bakjes zo'n Abarth, alleen jammer dat het een cabrio is.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Klopt begrijp het maar het is mijn vrouw der dingetje en met een zonnige dag geniet ik er wel van.
Ik heb momenteel de standaard vervangen door de Led-versie (Zelfde grote als normaal). weliswaar Smoke.
Die van u heeft 8 led's zie ik ? Veronderstel dat dit zeer klaar is. Zit er een verschil van felheid in op de gewone versie & die van de Smoke? Of geven die dezelfde sterkte? Dit is ook wss Plug-in.
Die van u heeft 8 led's zie ik ? Veronderstel dat dit zeer klaar is. Zit er een verschil van felheid in op de gewone versie & die van de Smoke? Of geven die dezelfde sterkte? Dit is ook wss Plug-in.
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
-
De witte zijn ook voorzien van 8 leds
Ik heb ze er ook 1,5 dag op gehad.
Jammer dat de kwaltijd ook echt chinees is en het een wasstraat niet zal overleven.
Heb ze er weer af gesloopt en terug gestuurd.
Jammer dat de kwaltijd ook echt chinees is en het een wasstraat niet zal overleven.
Heb ze er weer af gesloopt en terug gestuurd.