GEZOCHT : LS-23-ZZ Witte E30.

Heb je iets moois gespot / gezien, Post het hier!
martin318

GEZOCHT : LS-23-ZZ Witte E30.

Bericht door martin318 » 30 aug 2012, 16:27

Hoi allemaal.

Hoop dat het in het goede forum deel staat maar was eens even benieuwd of jullie mij kunnen helpen met een kleine zoektocht.
Een flink aantal jaren geleden had mijn opa een witte E30 die ik me tot nu toe nog steeds goed kan herinneren en dit is ook eigenlijk altijd wel de reden geweest waarom ik de oude bmw`s zo mooi vond/vind.
Nu ben ik altijd onder de indruk geweest dat ie ondertussen gesloopt was maar ik heb laatst voor de gein eens het kenteken opgezocht op de rdw site en hij bestaat nog steeds !
Dus de familie maar eens nagebeld en hij is in vrij slechte staat ingeruild bij autobedrijf jansen in heytenhuisen.
Nu heb ik deze man vandaag al gebeld en het bedrijf is ondertussen al een jaar weg maar hij zou morgen nog kijken in zn administratie of die iets kon vinden maar ik dacht alvast een gezocht topic plaatsen kan geen kwaad.
De auto is in 2010 nog van handen gewisseld en de keuring was daarvoor al verlopen in 2009 dus mijn vermoeden is dat ie ergens in een schuurtje staat als onderdelen auto of als restauratie auto misschien wel ??
Dus nu de hamvraag natuurlijk. Wie kent of weet iemand met een oude witte E30 (lijkt precies op mijn 318) in de schuur of tuin met het kenteken LS-23-ZZ ??
Het is trouwens een automaat en het bouwjaar is 1985 ik verwacht dat ie ergens in het zuiden des lands staat aangezien de familie daar ook woont maar voor hetzelfde geld staat ie gewoon hier in het noorden of midden van het land.

Alvast heel erg bedankt voor reacties en met vriendelijke groet,
Martin

martin318

Re: GEZOCHT : LS-23-ZZ Witte E30.

Bericht door martin318 » 02 sep 2012, 22:05

Hoi allemaal.

Heb bij de collega`s van het E30 forum een leuke aanleiding gekregen voor de geïnteresseerden de link: http://www.e30forum.nl/forum/viewtopic. ... 109#p44109

Mvgr,
Martin

Plaats reactie

Terug naar “Gespot”