Ik kwam op amerikaanse fora mensen tegen die de lenzen van hun koplampen geel spoten,
aangezien ik geen fan van folie ben (wordt snel slecht)
wilde ik weten of iemand wist waar ze dat spul verkopen, of naar welk merk ik moet zoeken?
lampen geel maken dmv spuiten?
Re: lampen geel maken dmv spuiten?
Kun je niet veel beter gewoon gele lampjes kopen ? :$
Volgens mij is die echt op zoek naar de look van gele lenzen, en niet enkel dat het licht geel is.
Ik had mijn folie bij een truckwinkel vandaan, en had dit netjes met een föhn op de lenzen gemaakt. Dit zat superstrak, zonder belletjes o.i.d. en zag er na een aantal maanden nog steeds zeer net uit. Ik denk zelf dat spuiten eerder lelijk wordt door druipers of niet overal precies dezelfde hoeveelheid verf. En als je folie lelijk wordt na een x aantal jaar, dan folie je ze toch opnieuw? Die folie kost bijna niets..
Ik had mijn folie bij een truckwinkel vandaan, en had dit netjes met een föhn op de lenzen gemaakt. Dit zat superstrak, zonder belletjes o.i.d. en zag er na een aantal maanden nog steeds zeer net uit. Ik denk zelf dat spuiten eerder lelijk wordt door druipers of niet overal precies dezelfde hoeveelheid verf. En als je folie lelijk wordt na een x aantal jaar, dan folie je ze toch opnieuw? Die folie kost bijna niets..

330d
folie zal beter blijven zitten dan lak. Die gast waar ik mijn e36 van gekocht heb had de mistlampen geel gespoten. Nu na 2 jaar begint het wit er flink doorheen te komen.
Het is dat het bosch setje zo duur is, anders had ik gelijk geel licht genomen.
Het is dat het bosch setje zo duur is, anders had ik gelijk geel licht genomen.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 

nu ben ik zelf bekend in de truckerswereld,
en daar zijn ze ook niet echt fan van folie, omdat het vaak goed houdt zolang je rijdt, door de wind,
maar bij stilstand al snel je folie gaat smelten en branden, en omdat de lenzen van een e36 al achter een kap zitten, ben ik hier geen fan van!
het spuiten ben ik niet bang voor, ik heb samen met mijn vader al een halve scooter zelf gespoten, en dat zat allemaal prima in de lak (en dat was parelmoer effect lak, wat lastig spuiten is met verdelen)
heb op amerikaanse fora gespoten lenzen gezien en dat ziet er echt netjes uit!
Zoals Deze:

en daar zijn ze ook niet echt fan van folie, omdat het vaak goed houdt zolang je rijdt, door de wind,
maar bij stilstand al snel je folie gaat smelten en branden, en omdat de lenzen van een e36 al achter een kap zitten, ben ik hier geen fan van!
het spuiten ben ik niet bang voor, ik heb samen met mijn vader al een halve scooter zelf gespoten, en dat zat allemaal prima in de lak (en dat was parelmoer effect lak, wat lastig spuiten is met verdelen)
heb op amerikaanse fora gespoten lenzen gezien en dat ziet er echt netjes uit!
Zoals Deze:

>>>>Showroom E36's<<<<