Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Bedankt voor het melden.
Nu hopen dat r wat mee gedaan word
kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om de plaatsje te zien op mijn pc met ie9 ???
BMW e91 LCI 320da Individual
Bij mij doen ze het gewoon bij IE9. Geen aparte instellingen ofzo.
- Edit:
- 17.45u
Inderdaad doen sommige foto's het niet, ben ik ook achter.
Weet niet waar het aan ligt, wellicht de bron waar de foto staat?
Zolang ben ik hier nog niet maar tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem ervaren.
Er zijn zo onnoemelijk veel BMW fora waar helemaal niets gebeurt dus ik hoop wel dat het hier weer naar ieders tevredenheid gaat werken. Enige wat ik merk dat je na een Google zoekopdracht op het oude forum terecht komen waar niets meer te vinden is.
Complimenten aan de webmasters. Heel veel werk om anderen zonder eigen gewin een plezier te doen.Top
Er zijn zo onnoemelijk veel BMW fora waar helemaal niets gebeurt dus ik hoop wel dat het hier weer naar ieders tevredenheid gaat werken. Enige wat ik merk dat je na een Google zoekopdracht op het oude forum terecht komen waar niets meer te vinden is.
Complimenten aan de webmasters. Heel veel werk om anderen zonder eigen gewin een plezier te doen.Top
BMW 330D Touring F31
En eerder: 1985: E21-316 1988: E21-315 1990: E30-316 1992: E30-316i 1993: E36-318i 1999: E36-325i 2000: E36-316i comp. 2001: E39-525tds 2002: E46-316 2005: E87-120d 2012: E46-330d 2015: E91-330d 2017: F31-330d
En eerder: 1985: E21-316 1988: E21-315 1990: E30-316 1992: E30-316i 1993: E36-318i 1999: E36-325i 2000: E36-316i comp. 2001: E39-525tds 2002: E46-316 2005: E87-120d 2012: E46-330d 2015: E91-330d 2017: F31-330d
van wat ik heb gehoord komt het helemaal goed (ik denk beter dan het was) met het forum.
tijdens het posten geen problemen meer gehad met het niet plaatsen. dat is een hele grote vooruitgang al
ga zo door brian & team bimmerportal
tijdens het posten geen problemen meer gehad met het niet plaatsen. dat is een hele grote vooruitgang al
ga zo door brian & team bimmerportal
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Moet eerlijk toegeven dat het forum nu wel goed werkt, en dat mijn berichten nu gelijk gepost worden!
Goed bezig jongens!
Goed bezig jongens!
Dan heb je geluk gehad denk ik, merk nog niet veel verschiljohnsdale schreef:Moet eerlijk toegeven dat het forum nu wel goed werkt, en dat mijn berichten nu gelijk gepost worden!
Goed bezig jongens!
525d E61 2007 pre-LCI
Ik weet niet of dit al genoemd is,maar ik kan niet inloggen met mijn Ipad en Iphone !
Ik moet dan speciaal naar mijn windows pc lopen om op dit forum te reageren of te beantwoorden.
Kunnen jullie hier iets aan doen?
Met vr.gr.,
Patrick
Ik moet dan speciaal naar mijn windows pc lopen om op dit forum te reageren of te beantwoorden.
Kunnen jullie hier iets aan doen?
Met vr.gr.,
Patrick
Is al meerdere malen besproken. Even cookies wissen en het werkt weer.
Komt door de combinatie van IE9, resizeimg (phpbb mob) en IE9, bekende bug in de image resizer, en clickable images zoals deze oa bij imageshack gebruikt worden. Beste is om Firefox, Chrome oid te gebruiken.Beens1 schreef:Bij mij doen ze het gewoon bij IE9. Geen aparte instellingen ofzo.
- Edit:
- 17.45u
Inderdaad doen sommige foto's het niet, ben ik ook achter.
Weet niet waar het aan ligt, wellicht de bron waar de foto staat?
Ik heb juist weer IE geinstalleerd, omdat ik computerproblemen kreeg met firefox. Ik vind firefox minder beveiliging hebben dan IE, waardoor dus mijn computer instabiel werd (lees: niet/moeilijk opstarten).
Sinds ik IE9 er weer op heb (heb windows 7) is mijn computer weer stabiel. Ik ga dus voorlopig niet aan een ander browser.
Meeste en belangrijkste is te zien, daar gaat het om en ben ik tevreden mee.
Sinds ik IE9 er weer op heb (heb windows 7) is mijn computer weer stabiel. Ik ga dus voorlopig niet aan een ander browser.
Meeste en belangrijkste is te zien, daar gaat het om en ben ik tevreden mee.
Ik weet niet of het al weer is genoemd, maar is het misschien weer mogelijk om ervoor te zorgen dat als je op een link klikt hier op het forum, dat die dan geopend wordt in een ander venster/tabblad.
Op vele fora en andere sites werkt dan perfect, maar hier op Bimmerportal wordt je in hetzelfde tabblad naar de bron van de link gestuurd. Dat is niet altijd handig.
Op vele fora en andere sites werkt dan perfect, maar hier op Bimmerportal wordt je in hetzelfde tabblad naar de bron van de link gestuurd. Dat is niet altijd handig.
Google Chrome vind ik nog wel het meest soepele van de browsers, maar daar zal vast wel weer andere nadelen aan hangen!