330i Power uit Brabant [update pag.25: Zomertijd]
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.6: Angel Eyes]
Wow super, echt een mooie dreier. 

Thanx! En nog gefeliciteerd met je verjaardag! 

Haha danku
Mooi trouwens, dat de telefoon netjes onder de rollo zit. Is een stuk minder inbraakgevoelig lijkt me

Mooi trouwens, dat de telefoon netjes onder de rollo zit. Is een stuk minder inbraakgevoelig lijkt me

Vandaag een mini-update laten uitvoeren aan de 330i. Alle ruiten zijn gegraveerd met mijn kenteken, dit kon ik gratis laten doen op de kosten van mijn verzekeringsmaatschappij. Alle veiligheidsmaatregelen zijn altijd welkom natuurlijk en al helemaal als het gratis is! 

-
super dik ding
mooi
en goede updates
mooi
en goede updates
Had je er niet meteen 'Farl' in kunnen laten graveren??farl schreef:Vandaag een mini-update laten uitvoeren aan de 330i. Alle ruiten zijn gegraveerd met mijn kenteken, dit kon ik gratis laten doen op de kosten van mijn verzekeringsmaatschappij. Alle veiligheidsmaatregelen zijn altijd welkom natuurlijk en al helemaal als het gratis is!

Damm! Goed idee man! Ik ga direct een priem halen. 

Titan inlegstukken uit de koplamp

Dit is inderdaad een leuk punt van discussie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook vaak over heb nagedacht.
Als eerste zijn titanium koplamppanelen bedoeld om de "krachtige vormgeving van de BMW koplampen" te benadrukken vooral in combinatie met witte knipperlichten (staat zo in het accessoires boekje van BMW). Ze zijn dus gemaakt om samen met witte knipperlichten een gelijke uitstraling te geven.
In mijn mistlampen zit óók titanium inleg en dan heb ik ook nog de titanium gril/voorspoilertje. Naar mijn idee is dit samen met de koplamppanelen mooi één geheel.

De tweede optie is naar mijn idee alles donker maken, maar dan moet je ook alles donker maken vind ik en niet donkere inleg met witte knipperlichten (of andersom). Dus donkere smoke knipperlichten, geen titanium in de mistlampen, geen titanium in de koplampen en misschien dat de gril dan ook donkerder moet worden.

Misschien dat er iemand nog goede voorbeeld foto's heeft van een zwarte auto met smoke en zonder titanium inleg.
Maar goed, ik vind de lichte variant wat meer uniek en bijzonder. (voorlopig)

Unieker is het wel idd, ik vind alleen dat je koplampen nu meer opvallen dan de grill.
En vind het zelf juist mooier dat de grill opvalt alleen zit ik ook nog steeds met het probleem van de witte knippers die erg opvallen dat is idd een ander punt .
En vind het zelf juist mooier dat de grill opvalt alleen zit ik ook nog steeds met het probleem van de witte knippers die erg opvallen dat is idd een ander punt .
Ik vind die titaan inleg op een zwarte echt perfect... Staat echt onwijs deftig, zou het ook doen alleen op mijn kleur blauw is dat donkere juist weer wat mooier vind ik 

Niets aan veranderen FArl, ik zou die titan delen gewoon zo laten (wil stiekem ook nog steed die titaan accenten in mjn bumper)
Zoals het er nu uit ziet is de wagen af! Als je de inleg donker gaat maken en de knippers in smoke, dan maak je er een geforceerd uiterlijk van en dat wil niet altijd zeggen dat hij ook mooier wordt.
Oftewel: Niets meer aan doen
Oftewel: Niets meer aan doen

Niets...?Mac schreef:Oftewel: Niets meer aan doen

Wat moet ik dan gaan doen met m'n leven?

Iets om laag, en dan valt er weinig meer aan te doen dan poetsen .. poetsen..!
Wat een ding man!
Wat een ding man!