Dat is de standaard werkwijze van phpBB3 maar dit kan gemod worden.Beens1 schreef:Ik weet niet of het al weer is genoemd, maar is het misschien weer mogelijk om ervoor te zorgen dat als je op een link klikt hier op het forum, dat die dan geopend wordt in een ander venster/tabblad.
Op vele fora en andere sites werkt dan perfect, maar hier op Bimmerportal wordt je in hetzelfde tabblad naar de bron van de link gestuurd. Dat is niet altijd handig.
Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
525d E61 2007 pre-LCI
Een tip was je je post weeral eens niet verschenen is (zie geen verbetering trouwens) ga dan terug naar de vorige pagina in je browser, kans is dat je terug gaan naar post met de tekst getypt. Dit werkt bij mij zo in firefox.
525d E61 2007 pre-LCI
Had er tijd geen last van, incidenteel kwam het vandaag weer terug.
Daarnet na 5x proberen is de post eindelijk gelukt.
525d E61 2007 pre-LCI
grootste deel is verholpen, maar inderdaad er is nog altijd een kleine posting bug,
er wordt nogsteeds naar gekeken, maar de oplossing is niet gemakkelijk te vinden!
er wordt nogsteeds naar gekeken, maar de oplossing is niet gemakkelijk te vinden!
>>>>Showroom E36's<<<<
De autologin lijkt niet meer te werken. Tot twee keer toe de cookies verwijderd, maar dat mag niet baten.
"Drive softly, but carry a big engine"
Yep zelfde probleem hier, denk dat er iets gewijzigd is aan de instellingen.
525d E61 2007 pre-LCI
inderdaad was mij ook opgevallen moet nu eerst de cookies verwijderen voorik uberhoud kan inloggen
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Gisteren is het cookieadres aangepast, dit zou voor sommige wel de oplossing kunnen zijn in het post probleem.
Alle cookies verwijderen, dan werkt het. Inmiddels had ik 8 verschillende op mijn pc staan
Ik heb mijn oude cookies verwijderd.BrianGT schreef:Gisteren is het cookieadres aangepast, dit zou voor sommige wel de oplossing kunnen zijn in het post probleem.
En volgens mij werken de cookies nu niet meer. Autologin werkt niet meer.
Begrijp trouwens niet hoe cookies een probleem kunnen geven bij het posten, dan verwacht je altijd problemen en niet af en toe zoals nu.
525d E61 2007 pre-LCI
je kan zien als je door het forum gaat dat er steeds &sid= achter de link staat dit is een teken dat de cookies niet werken. https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2092992
ik krijg ook maar 4 cookies van .bimmerportal.nl (_utma , _utmb , _utmc , _utmz) dit is niet normaal dit moeten er meer zijn. er moet er eentje zijn achteraan _u , _k en _sid
ik krijg ook maar 4 cookies van .bimmerportal.nl (_utma , _utmb , _utmc , _utmz) dit is niet normaal dit moeten er meer zijn. er moet er eentje zijn achteraan _u , _k en _sid
525d E61 2007 pre-LCI
Mijn autologin werkt ook niet meer. Zelfs ingelogd blijven is onmogelijk. Heb alle cookies verwijderd, dit helpt helaas niet.
Zodra je een shortcut gebruikt verdwijnt de &sid achter de link en ben je uitgelogt.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik wordt er ook niet goed van: ik krijg heel vaak dat ik onlog en 10 sec later meteen weer autom. Uitgelogd wordt. Site werkt niet helemaal goed. Weet iemand wat het probleem is?