Achterbank past niet
- GreyCooperS
- Contacteer:
Achterbank past niet
Ik heb een e36 sedan uit 1992
Ik heb een achterbank met skiluik uit een M3 seadan uit 1995 (ong)
Nu past de rugzijde van de achterbank wel in de klips aan de bovenzijde, maar de wangen onder totaal niet...
Komt dit doordat de bank voorzien is van een skiluik en mogelijk een neerklapbare leuning?
Ik heb een achterbank met skiluik uit een M3 seadan uit 1995 (ong)
Nu past de rugzijde van de achterbank wel in de klips aan de bovenzijde, maar de wangen onder totaal niet...
Komt dit doordat de bank voorzien is van een skiluik en mogelijk een neerklapbare leuning?
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Re: Achterbank past niet
uuuh oké..dat heb ik ook nog niet eerder gezien.
Je hebt m wel van onder naar boven gemonteerd?
Misschien de clips onder gemist, dat die enkel boven vast zit en onder zonder druk zit.
Je hebt m wel van onder naar boven gemonteerd?
Misschien de clips onder gemist, dat die enkel boven vast zit en onder zonder druk zit.
- GreyCooperS
- Contacteer:
De aansluitpunten zitten echt mijlen ver van t rooie pinnetje met de zwarte dop (zie onderste foto waarop je uiterst rechts nog net een rood stipje ziet..daar moet het aansluit punt heen welke helemaal vooraan bij de gordel aansluiting zit...)
De opening van het aansluitpunt past overigens niet over de pin heen
De opening van het aansluitpunt past overigens niet over de pin heen
Volgens mij moet je het iets anders doen. Inderdaad vanaf onderen in elkaar zetten. Die stalen pennen onderaan moeten eer in de clips steken en dan pas aan de bovenzijde vast klikken. Rugzijde is erg lastig om te plaatsen.
-
Achterbank zitting eruit halen en eerst beginnen met je rugleuning..
Deze eerst (aan beide kanten) aan de onderkant erin steken en dan pas de rugleuning aandrukken in de bevestiging.
Doordat het een lederen set betreft ,is dit wat dikker en is t iets lastiger
Deze eerst (aan beide kanten) aan de onderkant erin steken en dan pas de rugleuning aandrukken in de bevestiging.
Doordat het een lederen set betreft ,is dit wat dikker en is t iets lastiger
Zoals ik dus zeg.
En ik weet dat het lastig kan zijn. Heb het zelf gehad met de 316i toen ik de rugleuning opnieuw had bekleed. Heel wat scheldwoorden zijn toen gevallen.
En ik weet dat het lastig kan zijn. Heb het zelf gehad met de 316i toen ik de rugleuning opnieuw had bekleed. Heel wat scheldwoorden zijn toen gevallen.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Mannen, ik geloof jullie op je woord, maar zoals aangegeven past het oogje op de hoek van de bank niet over de pin in de bank. Daarnaast is het echt een flinke 3 tot 5 cm afstand tussen het oogje en de pin.
Ik ben begonnen met de leuning. Maar goed, ik zou nog kunnen bedenken dat als je bij de eerste hoek het oog over de pin drukt, je de hele leuning in de juiste posititie kan dwingen... Maar die passen dus niet...
Het kan niet te maken hebben met het model van de leuning? Skiluik ( is mijn auto niet op voorbereid ) of bouwjaar?
Ik ben begonnen met de leuning. Maar goed, ik zou nog kunnen bedenken dat als je bij de eerste hoek het oog over de pin drukt, je de hele leuning in de juiste posititie kan dwingen... Maar die passen dus niet...
Het kan niet te maken hebben met het model van de leuning? Skiluik ( is mijn auto niet op voorbereid ) of bouwjaar?
Wellicht verschil van bouwjaar dan. Is me bij bekleding van een kofferklep ook al opgevallen dat die ook verschillen. Hoewel je zou verwachten dat het niet uit moet maken, aangezien het een zelfde modelgroep is.
- jellecabrio
Zou het kunnen zijn dat je een achterbank van een cabrio te pakken hebt,
e36 hebben hierin geen veranderingen ondergaan.
Gr jelle
e36 hebben hierin geen veranderingen ondergaan.
Gr jelle
- GreyCooperS
- Contacteer:
De cabrio of coupe achterbanken zijn qua leuning heel anders toch? Met twee losse delen aan de zijkanten? Dat zie ik meestal op de foto's op MP en zo...
Dit is echt een bank uit een M3 sedan..heb de auto waar het uitkwam zelf gezien...
Dit is echt een bank uit een M3 sedan..heb de auto waar het uitkwam zelf gezien...
hmm, dat is wel een heel raar probleem. Je hebt de auto gezien waar het uit kwam (zonder interieur) of stond er een sedan bij en vertelde de verkoper dat hij daar uit kwam?
Kun je een iets wijdere foto maken, misschien kan iemand zien of het een coupe achterbank is? (ik meen dat er op het oog weinig verschil is tussen sedan en coupe achterbank)
-edit- nevermind, ik zag net de foto's in je showroom topic.
Kun je een iets wijdere foto maken, misschien kan iemand zien of het een coupe achterbank is? (ik meen dat er op het oog weinig verschil is tussen sedan en coupe achterbank)
-edit- nevermind, ik zag net de foto's in je showroom topic.
Laatst gewijzigd door Mr._T-Rex op 13 sep 2012, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
een coupe achterbank heeft gordels in de bank zitten en sedan volgensmij niet.
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
sedan heeft dat ook. Zie zijn foto's maar, de gesp moet aan de deurkant worden vastgeklikt, net als bij de coupe
Dat klopt, maar bij de sedan komen de gordels niet uit de bank, maar uit de hoedenplank.