Bmw 320CI
Re: Bmw 320CI M-Sport 2004
Blijft een plaatje!
Zelf zou ik niet zo snel een 'race' onder de auto leggen. Maar een 'gewone'. Om het een beetje netjes te houden zegmaar...
Zelf zou ik niet zo snel een 'race' onder de auto leggen. Maar een 'gewone'. Om het een beetje netjes te houden zegmaar...
Inderdaad een hele mooie auto!!!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Ja daar zit ik ook een beetje mee, ik heb onder mijn vorige een sport gehad maar de standaard demper die ik nu heb komt heel dicht bij de sport variantRene08 schreef:Blijft een plaatje!
Ik ben ook altijd nog op zoek naar een compleet orgineel 16:9 set wat ook nog hoog op mijn verlangelijstje staat maar is ook niet zo makkelijk te vinden (of erg aan de prijs)
Laatst gewijzigd door Alex_BMW op 11 sep 2011, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
04' BMW 320CI M-Sport
Hmm, okay, dan zit je een beetje met hetzelfde als mij
Ik wil ook wel iets meer geluid, maar zeer zeker niet teveel. En wil het in de auto niet horen als ik 120-130km/h rij.
Ik wil ook wel iets meer geluid, maar zeer zeker niet teveel. En wil het in de auto niet horen als ik 120-130km/h rij.
Laatst gewijzigd door Alex_BMW op 13 mei 2013, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
04' BMW 320CI M-Sport
Na lang niks gepost te hebben heb ik weer een kleine update..
Afgelopen half jaar paar kleine modificaties gedaan zoals een nieuw mattensetje, een setje 5mm tmp spacers achter..
Gisteren een Eisenmann SS 2x70 aangeschaft en er thuis op de brug onder gezet.. aangezien ik onder mijn vorige bmw ook een eisenmann had en het gewoon het mooist klinkt na mijn mening heb ik weer een nieuwe aangeschaft.
Een paar foto's hoe die er nu bij staat
Afgelopen half jaar paar kleine modificaties gedaan zoals een nieuw mattensetje, een setje 5mm tmp spacers achter..
Gisteren een Eisenmann SS 2x70 aangeschaft en er thuis op de brug onder gezet.. aangezien ik onder mijn vorige bmw ook een eisenmann had en het gewoon het mooist klinkt na mijn mening heb ik weer een nieuwe aangeschaft.
Een paar foto's hoe die er nu bij staat
Laatst gewijzigd door Alex_BMW op 13 mei 2013, 07:53, 3 keer totaal gewijzigd.
04' BMW 320CI M-Sport
Re: Bmw 320CI M-Sport 2004 Update Eisenmann
Gelijk maar een nieuwe gekocht Alex.
Waarom had je toendertijd de ander weer verkocht dan.
Weet het al denk ik.
Nieuwere type met 2 pijpen naar achteren en je oude zwarte E46 had er dus maar 1.
Of niet.
Waarom had je toendertijd de ander weer verkocht dan.
Weet het al denk ik.
Nieuwere type met 2 pijpen naar achteren en je oude zwarte E46 had er dus maar 1.
Of niet.
ziet er mega dik uit
Ziet er super uit! Gewoon sportief en toch bescheiden
Ziet er zo dik uit! klinkt ook verrukkelijk zeker!
Zie je volgens mij wel eens rijden in Elburg??Hele mooie bmw heb je
Back to the eisenmann
Vind de werkelijk een hele mooie FL coupe!
Gaat de ''oude'' uitlaat de verkoop in ?
Vind de werkelijk een hele mooie FL coupe!
Gaat de ''oude'' uitlaat de verkoop in ?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Klopt bilkert.. deze heeft inderdaad twee pijpen gelijk aan de 325i en 330i, ik heb mijn mvr eisenmann toen ook verkocht toen mn e46 eruit ging
Mike ja dat kan kloppen ik kom zelf uit Elburg. Ik heb al even gekeken waar jij mee rijd, zal dr eens op letten.
Mike ja dat kan kloppen ik kom zelf uit Elburg. Ik heb al even gekeken waar jij mee rijd, zal dr eens op letten.
Laatst gewijzigd door Alex_BMW op 13 mei 2013, 07:53, 1 keer totaal gewijzigd.
04' BMW 320CI M-Sport
Ik rij een staal blauwe 330i sedan,die compact heb ik al tijdje niet meer..