Tsja, keuzes, keuzes . Wat ook wel meespeelt is dat 18" gewoon wel een forse slag duurder is in aanschaf en dat kan/wil ik er op dit moment niet aan uitgeven, heb even andere prioriteiten. Want als ik het doe...wil ik het goed doen. Dan is het 18", een Eibach Pro Kit en een M-tech II-pakket. Dat geheel bij elkaar is voor nu een no-go. Vooral omdat ik weet dat over ongeveer een jaar de brandstofpomp eraan zit te komen, die zal het budget al behoorlijk aantastenDanishbmw schreef:Je moet de juiste wielen hebben dan kan alles.
Met de 135 M setje 19'' et 42 en 9,0 J met 265 band liep het volkomen vrij. Zelfs met 4 personen.
Dit setje moet ook vrij lopen, had al een beetje het vermoeden dat het ging aanlopen door de et 38. Maar zodra het bijvoorbeeld et 45 is , dan kan er zelfs weer een 265 band en loop het volledig vrij.
Dus dat is geen smoes Mikkie
Danish 318i e46 t/m 330ci cabrio. Part 1
Re: Danish 330CI ///M style 220 Ring edition
Re: Danish 330CI ///M style 220 Ring edition
Ziet er erg mooi uit! Heb je ze zelf gespoten? Zwarte nieren kan ik zeker aanraden, staat super mooi op blauw! Wel hoogglans doen inderdaad. Vind dit toch met zekerheid een van de mooiste e46 cabrio's van het forum!
Re: Danish 330CI ///M style 220 Ring edition
alles black, en idd in hoogglans lijkt me heel goed staan,
toch net iets meer sporty, chrome is ook gaaf, maar dat zwart vind ik persoonlijk leuker!
toch net iets meer sporty, chrome is ook gaaf, maar dat zwart vind ik persoonlijk leuker!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Danish 330CI ///M style 220 Ring edition
Dankjewel! Wat een complimentArnoldC schreef: Vind dit toch met zekerheid een van de mooiste e46 cabrio's van het forum!
Uitlaten blijven zo anders wordt het te.
Inderdaad geeft het even een sporty look.
Denk echter wel dat ik de cabriolet dit keer serieus ga wegdoen! Heb wat anders op het oog. De auto mag voor een spotprijs van 14.999 weg inclusief alles ! Morgen komt er al hoogstwaarschijnlijk iemand kijken.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- bob de bouwer
- Berichten: 1747
- Lid geworden op: 02 jun 2011, 17:52
- Locatie: uden
Re: Danish 330CI ///M style 220 Ring edition
ziet er wel moi uit maar die blinkende vind ik mooier maar ze blijven mooi er onder staan
Re: Danish 330CI ///M style 220 Ring edition
14 september 2012: uit voorzorg de radiateur vervangen inclusief vers koelvloeistof.
Merk er niks van tijdens het rijden.. Wat moet, dat moet!
Merk er niks van tijdens het rijden.. Wat moet, dat moet!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
-
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 16:35
Re: Danish 330CI ///Bolle radiateur vervangen
beter zo dan dat ie klapt ergens op de ring ofzo
Re: Danish 330CI ///Bolle radiateur vervangen
Zeker weten, dan ben je nog verder van huis!! Alhoewel is de cabrio dit keer niet meegegaan naar de ring..
Waren met de 320d gegaan, was ook leuk!
Waren met de 320d gegaan, was ook leuk!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
-
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 16:35
Re: Danish 330CI ///Bolle radiateur vervangen
wil ook wel toch?
maar kun je er nog een beetje bij die radiateur mbij een 3.0?
maar kun je er nog een beetje bij die radiateur mbij een 3.0?
Re: Danish 330CI ///Bolle radiateur vervangen
In de bochten was die Wat een grip !!! Ik was zeer trots echt waar.
Op de langere stukken en de wat stijlere stukken kwam je vermogen te kort. Bij de Kesselchen leek het alsof die niet meer ging, maar gelukkig had een andere 320d hetzelfde.
Ik heb de radiateur niet zelf vervangen. Opzich is het wel te doen, maar je komt lastig bij de leidingen onder het koelvloeistofreservoir.
Specialist vertelde dat je niet lang moet wachten anders gaat die te bol staan, waardoor de plastic gedeelte, wat niet meebuigt, gaat scheuren en lekken.
Op de langere stukken en de wat stijlere stukken kwam je vermogen te kort. Bij de Kesselchen leek het alsof die niet meer ging, maar gelukkig had een andere 320d hetzelfde.
Ik heb de radiateur niet zelf vervangen. Opzich is het wel te doen, maar je komt lastig bij de leidingen onder het koelvloeistofreservoir.
Specialist vertelde dat je niet lang moet wachten anders gaat die te bol staan, waardoor de plastic gedeelte, wat niet meebuigt, gaat scheuren en lekken.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish 330CI ///Bolle radiateur vervangen
ik heb dus vorige week mijn lekkende radiateur laten vervangen door de garage. Was 290,- kwijt, nu gisteren lekt ie weer verdomme. Dus zit hem in de aansluiting oid ben ik bang, denk dat ze voor jan lul de radiateur hebben vervangen.... morgen weer langs
Re: Danish 330CI ///Bolle radiateur vervangen
Aii dat is minder.. Stond je radiateur wel bol ? Kan ook zijn dat ze iets niet goed terug hebben gezet een slangetje aan de onderkant. Dat is namelijk wel gepriel enzo..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish 330CI ///Bolle radiateur vervangen
zo ver ik had gezien stond ie niet bol. merk het morgen wel. Ik denk zo dat heel die radiateur niet vervangen hoefde te worden... gewoon verteerd slangetje oid. kon het zelf niet vinden iig.
Re: Danish 330CI ///Bolle radiateur vervangen
Begin dit jaar ook een bolle radiateur bij de 330 gehad, zit nu een van nissens in, volgende keer lekker op ee oprit doen gewoon, is goed te doen! Half uurtje werk en bespaart je bakken vol met geld.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact