Welke Wattage voor LED Angel Eye's
Welke Wattage voor LED Angel Eye's
Momenteel heb ik 6 watt (2x3 watt) 7000k led markers in mijn angel eye's zitten. Nu hebben deze een goede licht stekte maar is nog net niet zo sterk als die een e90 LCI heeft. Nu zijn er ook 10w (2x5w) versies en zelfs 20w (2x10w) op de markt. Ik wil niet zo schreeuwend en opvallend lichtbeeld hebben (denk aan de KIA's en Peugeot met hun led strips). Dit vind ik helemaal niks.
Weet iemand wat een e90 LCI erin heeft zitten want ik ben bang dat als ik de 20w erin zet te veel opval, maar mogelijk dat het verschil tussen de 6 w en de 10w te klein is.
Weet iemand wat een e90 LCI erin heeft zitten want ik ben bang dat als ik de 20w erin zet te veel opval, maar mogelijk dat het verschil tussen de 6 w en de 10w te klein is.
- largeproject
- Contacteer:
Re: Welke Wattage voor LED Angel Eye's
Houw der ook rekening mee, dat hoe hoger de wattage hoe meer warmte ontwikeling,dingen van 10 watt kun je al niet meer vast pakken.
Volgens mijn werkt het bij de lci anders.
Volgens mijn werkt het bij de lci anders.
Als ik moet kiezen tussen z'n €900 (lci xenon koplampen set, en dan ben je er nog niet) of z'n €70 voor een setje led's, dan weet ik het wel. Maar voorlopig ben ik tevreden met de 6w led's. Ze komen toch, bij nader inzien wel heel dicht wat BMW in de nieuwe BMW's plaatst, mijn buurman heeft een f11 en je ziet bijna geen verschil. Misschien is er iemand die een foto heeft van een 10w versie of misschien wel 20w versie, ik houd me aanbevolen.
- largeproject
- Contacteer:

Mag jij kieze welke kant de 6wattzijn en welke kant de 10 watt.
Waar heb jij de 10w led's besteld? En zijn het 10w (2x5w led's) of zijn ze 20w(2x10w)?
-
Ik heb zelf de LED's van de onderstaande link gekocht.
Vind ze super uitzien, bijna OEM.
http://www.ebay.nl/itm/271047444261?ssP ... 1439.l2649
Vind ze super uitzien, bijna OEM.
http://www.ebay.nl/itm/271047444261?ssP ... 1439.l2649
Ik had in mijn e39 2x 10w die zijn overdag goed zichtbaar heb ze bij hl automotive opgehaald in ede
Fijne winkel ook trouwens.
Maar volgens mij gaan die niet in een e90 passen ofwel ?
Fijne winkel ook trouwens.
Maar volgens mij gaan die niet in een e90 passen ofwel ?
E90 320d rustig aan opleuken