De oranje knippers zitten erop, omdat ik die nog in de garage had liggen en de keuring eraan komt, en voor die tijd moet alles dus zo'n beetje af zijn, omdat hij anders afgekeurd wordt
we willen ze nog vervangen voor witte of smokes! oranje is inderdaad te druk, maar voor tijdelijk altijd nog beter als waar we vandaan kwamen!
Ik vind het wel wat hebben, die gele lenzen. Alleen inderdaad dan de groot licht. Wel zou ik ook witte knippers mooier vinden, omdat die oranje (hoe retro ook) niet echt bij de combi passen.
Dit staat al een heel stuk beter inderdaad dan die aftermarket meuk. Na de apk zou ik, zoals je al aangaf, voor witte knippers gaan. Dat maakt het meer een geheel. Maar dat vind ik en daar hoef jij je lekker niets van aan te trekken.
da's heel simpel, gewoon vervangen voor LED buislampjes, bij een beetje autozaak wel te koop! en anders op het internet even zoeken! in de e36 zitten er voor zover ik weet geen meldingen in dus hoef je geen rekening te houden met die canbus lampjes ofzo?? waar ze bij de e46 welleens storingen op geven.
mistlampen geel was ook zeker de bedoeling! of deze blijven, of het misschien toch OEM worden, kunnen we altijd nog even zien!
Vandaag de Rooie even een flinke verwenbeurt gegeven, alvast goed in de was gezet, toch wel belangrijk met de mindere dagen die eraan gaan komen qua weer..
en nog 2 foto's van de 6cilinder! (die overigens een flinke operatie tegmoet ziet!)
heb van Jorik op het forum trouwens een K&N 57i filter overgekocht, die gaan we binnenkort op de rode installeren
en ik heb stootlijsten met logo's ipv de M3, dus dat gaat binnenkort ook veranderen!
de 320i is even goed nagekeken, en er is helaaas nog al het een en ander naar boven gekomen!
wat moeten we gaan laten fixen?
-Plaat gelast worden bij de achter-as, bij 1 vd bevestigingspunten is hij flink rot, dus nu wordt de achteras gedemonteerd en gaan we een hele nieuwe plaat in laten lassen zodat de bodem weer mooi hard is.
-draagarm voor versleten
-buitenste stuurkogel is versleten
-vacuumlekkage
zodra dat gefixt is, kunnen we hem laten keuren voor de APK, gaat flink wat kosten, maar oké dan kan hij dr weer een jaar (hopelijk wel langer eigenlijk) tegenaan!